Проект Наказу Мінагрополітики від 15 березня 2019

Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

від_______________

№___________                                                             


Київ

 

Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України

 

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 25 листопада 2015 року № 1119, пункту 3 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Правила пожежної безпеки в лісах України, що додаються.

2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Державного комітету лісового господарства України від 27 грудня 2004 року № 278 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24 березня 2005 року за № 328/10608, та від 28 грудня 2005 року № 526 «Про затвердження Положення про лісові пожежні станції», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 січня 2006 року за № 47/11921.

3. Департаменту аграрної політики та сільського господарства у встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В. Топчія.

 

В. о. Міністра                                                                               О. Трофімцева


Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України«Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України»

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України» (далі – проект наказу) Мінагрополітики оголошує про його публікацію.

Проект наказу розроблений у зв’язку із втратою чинності Закону України «Про пожежну безпеку» та набрання чинності Кодексу цивільного захисту України таПравил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697.

Проект наказу разом з аналізом регуляторного впливу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-порталі Мінагрополітики www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції до проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України:

вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001;

відповідальний виконавець: Бондарчук Ольга Миколаївна;

е-mail: [email protected];

тел.: 226-22-12.

Державне агентство лісових ресурсів України:

вул. Шота Руставелі, 9а, м. Київ, 01601;

відповідальний виконавець: Наулік Леонід Ростиславович,

е-mail: [email protected];

тел.: 235-85-47.

Державна регуляторна служба України:

вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.

 

В. о. Міністра аграрної політики та продовольства України                                                   О. ТРОФІМЦЕВА


Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України»

 

Мета: Встановлення вимог пожежної безпеки в лісах, спрямованих на підвищення рівня пожежної безпеки в природних екосистемах та зменшення кількості лісових пожеж.

1. Підстава розроблення проекту акта

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України» (далі – проект наказу)розроблено на виконання пункту 3 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697 та приведення нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки у відповідність до вимог законодавства.

2. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Зміна клімату та глобальне потепління призвели до збільшення кількості пожеж в лісових масивах. Встановлення вимог пожежної безпеки в лісах спрямоване на підвищення рівня пожежної безпеки в природних екосистемах та зменшення кількості лісових пожеж.

Проект наказу повністю враховує вимоги Кодексу цивільного захисту України та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697.

3. Суть проекту акта

Проектом наказу пропонується вдосконалення нормативної бази з лісопожежної тематики, визначення ступеня участі власників лісу в процесі проведення профілактичних протипожежних заходів, оперативного виявлення і ліквідації лісових пожеж на території земель лісогосподарського призначення України, забезпечення захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій в природних екосистемах.

Реалізація проекту наказу дозволить запобігти виникненню лісових пожеж та не допустити значних безповоротних екологічних і економічних втрат, встановити загальні вимоги з пожежної безпеки на землях лісогосподарського призначення.

4. Правові аспекти

У цій сфері правового регулювання діють Конституція України, Кодекс цивільного захисту України та Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту наказу не потребує додаткових фінансових витрат з Державного чи місцевих бюджетів України.

6. Прогноз впливу

Реалізація проекту наказу за предметом правового регулювання не матиме впливу на суспільні відносини.

7. Позиція заінтересованих сторін

Проект наказу не стосується прав осіб з інвалідністю.

Проект наказу не матиме впливу на інтереси окремих верств (груп) населення, об’єднаних спільними інтересами, суб’єктів господарювання тощо.

8. Громадське обговорення

Проект наказу підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Держлісагентства (dklg.kmu.gov.ua) та Мінагрополітики (minagro.gov.ua).

9. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державною регуляторною службою України, Державною службою України з питань праці.

10. Правова експертиза

Проект наказу підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

11. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

111. Відповідність принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків

У проекті наказу відсутні положення, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

12. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних із корупцією. Проект наказу не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

13. Прогноз результатів

Реалізація наказу сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в лісах, забезпечення захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій в природних екосистемах та дозволить не допустити масштабних лісових пожеж.


В. о. Міністра аграрної політики та продовольства України                                                       О. ТРОФІМЦЕВА


Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Мінагрополітики «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України»

 

І. Визначення проблеми

Правила пожежної безпеки в лісах України, затверджені наказом Державного комітету лісового господарства України 27.12.2004 № 278, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 24 березня 2005 р. за № 328/10608, приймались відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку», який відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Кодексу цивільного захисту України втратив чинність.

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України» (далі – проект наказу) розроблено у зв’язку із втратою чинності Закону України «Про пожежну безпеку» та набрання чинності Кодексу цивільного захисту України та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі – Правила).

Відповідно до пункту 3 Правил центральні органи виконавчої влади з урахуванням специфічних умов та особливостей щодо забезпечення пожежної безпеки об’єктів, віднесених до їх сфери управління, за необхідності видають галузеві правила пожежної безпеки, які не повинні суперечити цим Правилам та знижувати їх вимоги.

Відповідно до пункту 33 частини другої статті 17 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, затверджує загальнодержавні правила техногенної та пожежної безпеки, а також вимоги, інструкції і методики, інші нормативно-правові акти у сфері техногенної та пожежної безпеки, які є обов’язковими для всіх підприємств, установ, організацій.

З огляду на зазначене, вирішення питань, перелік яких визначено чинними на цей момент Правилами, є неможливим та пропонується врегулювати шляхом реалізації проекту наказу Правил.

Проект наказу повністю враховує вимоги Кодексу цивільного захисту України та інших нормативно-правових актів, що діють у сфері пожежної безпеки.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 
Держава

+

 
Суб’єкти господарювання

+

 
у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

Дана проблема не може бути розв’язана за допомогою чинних регуляторних актів, оскільки не буде визначено принципово нових нормативних приписів стосовно забезпечення вимог пожежної безпеки, що встановлюються з метою забезпечення охорони лісу від пожеж.

Позиція щодо відмови від врегулювання цієї проблеми спричинить до значного пошкодження та знищення лісових ресурсів, економічних втрат промисловості в діловій деревині, призведе до екологічних проблем та соціального вибуху, а тому є неприйнятною.

Єдиним способом вирішення проблеми, яку передбачається розв’язати, є прийняття запропонованого регуляторного акта.

ІІ. Цілі державного регулювання

Основною метою проекту регуляторного акта є вдосконалення нормативної бази з лісопожежної тематики, визначення ступеня участі власників лісу в процесі проведення профілактичних протипожежних заходів, оперативного виявлення і ліквідації лісових пожеж на території земель лісогосподарського призначення України, забезпечення захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій в природних екосистемах.

Метою проекту регуляторного акта є встановлення вимог пожежної безпеки, спрямованих на підвищення рівня пожежної безпеки та зменшення кількості пожеж у лісах України, незалежно від форм власності лісокористувачів.

Основними цілями його прийняття є визначення:

організаційних заходів щодо забезпечення пожежної безпеки;

обов’язків постійних лісокористувачів та власників лісів, а також участі тимчасових лісокористувачів до здійснення ними протипожежних заходів;

обов’язків громадян щодо забезпечення пожежної безпеки в лісах;

порядку дій у разі виникнення лісових пожеж.

Цей регуляторний акт розв’язує проблему в цілому.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Прийнятні альтернативні способи досягнення цілей державного регулювання:

Вид альтернативи
Опис альтернативи
Альтернатива 1
Затвердити
Правила в новій редакції.
Обраний спосіб забезпечує дотримання вимог пожежної безпеки в лісах, спрямованих на підвищення рівня пожежної безпеки в природних екосистемах та зменшення кількості лісових пожеж.
Альтернатива 2
Невтручання і залишення існуючої ситуації.
Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки суперечить вимогам чинного законодавства.
Альтернатива 3
Відсутність регулювання.
Скасування наказу Державного комітету лісового господарства України «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України» (стара редакція), новий наказ не затверджувати.
Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки призведе до збільшення кількості лісових пожеж та шкоди, заподіяної вогнем довкіллю і лісовим насадженням.


2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Затвердити Правила в новій редакції.
Високі.
Забезпечення пожежної безпеки в лісах України на площі 10,4 млн га, які є її національним багатством. Налагодження більш ефективного механізму використання коштів, передбачених у державному бюджеті для охорони і захисту лісів від пожеж.
Витрати в межах видатків бюджетної програми, передбачених на відповідний рік, та власних коштів лісогосподарських підприємств.
Альтернатива 2
Невтручання і залишення існуючої ситуації.
Мінімальні
Зростання кількості пожеж в природних екосистемах, збільшення бюджетних витрат на гасіння лісових пожеж та рекреацію лісів.
Альтернатива 3
Відсутність регулювання.
 
Мінімальні
Зростання кількості пожеж в природних екосистемах, збільшення бюджетних витрат на гасіння лісових пожеж та рекреацію лісів

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Затвердити Правила в новій редакції.
Високі
Часові витрати на ознайомлення з новою редакцією Правил.
Альтернатива 2
Невтручання і залишення існуючої ситуації.
Мінімальні
Ріст соціальної напруженості та ризиків погіршення екологічного стану у зв’язку із забрудненням повітря через збільшення кількості пожеж у природних екосистемах.
Може призвести до безповоротних екологічних наслідків та значних економічних втрат.
Втрата можливості використовувати ліс, зокрема як для оздоровчої, рекреаційної та естетичної функції.
Альтернатива 3
Відсутність регулювання.
Мінімальні
Ріст соціальної напруженості та ризиків погіршення екологічного стану у зв’язку із забрудненням повітря через збільшення кількості пожеж у природних екосистемах.
Може привести до безповоротних екологічних наслідків та значних економічних втрат.
Несвоєчасність отримання населенням інформації щодо виникнення надзвичайних ситуацій.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання,
що підпадають під
дію регулювання, одиниць.

відсутні

802

відсутні

відсутні

802

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

Х

100

Х

Х

Х


Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1
Затвердити Правила в новій редакції.
Обраний спосіб
забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
Високі.
Застосування суб’єктами господарювання регуляторного акта в практичній діяльності створить умови для здійснення профілактичних заходів, які забезпечать збереження лісів від пожеж, а також зменшення шкоди, що завдається стихійними природними явищами та техногенними впливами та дозволяє уникнути конфлікту інтересів із громадськістю.
Прийняття проекту акта не потребує додаткових видатків з Державного бюджету України.
Альтернатива 2
Невтручання і залишення існуючої ситуації.
Відсутні.
Відсутні.
В існуючій редакції Правил не враховані вимоги чинного законодавства.
Альтернатива 3
Відсутність регулювання.
Відсутні.
Максимальні.
Відсутність регулювання призведе до несвоєчасного вжиття суб’єктами господарювання достатніх і вичерпних заходів до попередження і гасіння лісових пожеж.


Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1
Затвердити зміни до Правил.

240600

Альтернатива 2
Невтручання і залишення існуючої ситуації.

240600

Альтернатива 3
Відсутність регулювання.

Відсутні


ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на  встановлення шлагбаумів (заборонних знаків) з інформацією про заборону в’їзду в ліс протягом високої та надзвичайної пожежної небезпеки транспортних засобів, крім транспорту, задіяного для лісогосподарської мети, на дорогах, що ведуть в лісові насадження з І−ІІІ класами природної пожежної безпеки.

300

1500

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень.
 
 

3

Витрати, пов’язані з веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень.
 
 

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень.
 
 

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень.
 
 
 

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень.
 
 

7

Витрати, пов’язані із найманням додаткового персоналу, гривень.
 
 

8

Інше (уточнити), гривень.
 
 

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень.

300

1500

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць.

802

802

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень.

240600

1203000

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва відсутні.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

4

Проблема більше існувати не буде.
Альтернатива 2

1

Проблема продовжує існувати.
Альтернатива 3

1

Кількість проблем, викликаних відсутністю регулювання питань пожежної безпеки, збільшиться.


Рейтинг результа-тивності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1
Забезпечення належного контролю за пожежною безпекою  лісових насаджень держави на площі 10,4 млн га, своєчасне реагування на можливі фактори негативного впливу на ліси та оперативне і якісне здійснення відповідних господарських заходів для збереження лісів як стратегічно важливого об’єкта екології та економіки нашої держави.
У держави та громадян витрати відсутні.
У суб’єктів господарювання – 1203000 грн.
Даний спосіб повністю відповідає нормам чинного законодавства. Сприяє підвищенню готовності сил реагування  на надзвичайні ситуації в лісах України та їх оперативній ліквідації.
Альтернатива 2
Вигоди цього способу відсутні.
У держави та громадян витрати відсутні.
У суб’єктів господарювання – 1203000 грн.
 
Альтернатива 3
Вигоди цього способу відсутні.
У громадян, суб’єктів господарювання та держави витрати відсутні.
 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1
Обраний спосіб прийняття акта є оптимальним способом досягнення цілей державного впливу, оскільки розроблений, в першу чергу, з метою здійснення заходів щодо запобігання виникненню лісових пожеж та інших надзвичайних ситуацій або небезпечних подій на землях лісового фонду.

Відсутні.

Альтернатива 2
Вигоди від запропонованого способу відсутні, оскільки залишення без змін регулювання, що суперечить вимогам чинного законодавства, не дозволить ефективно ліквідовувати загоряння на землях лісового фонду.

Х

Альтернатива 3
Вигоди від запропонованого способу відсутні, оскільки відсутність регулювання зумовить збільшення кількості лісових пожеж, що призведе до економічних збитків держави та виникнення екологічних катастроф.

Х


V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Способи розв’язання визначеної проблеми.

Прийняття проекту акта дасть можливість удосконалити на законодавчому рівні порядок охорони лісів від пожеж, проектувати та своєчасно здійснювати відповідний комплекс протипожежних заходів. Це єдиний на даний час спосіб розв’язання визначених проблем для забезпечення пожежної безпеки в лісах.

Статтею 86 Лісового кодексу України визначено, що організація охорони і захисту лісів передбачає здійснення комплексу заходів, спрямованих на збереження лісів від пожеж, незаконних рубок, пошкодження, ослаблення та іншого шкідливого впливу, захист від шкідників і хвороб.

Власники лісів і постійні лісокористувачі зобов’язані розробляти та проводити в установлений строк комплекс протипожежних та інших заходів, спрямованих на збереження, охорону та захист лісів.

Отже, практичне застосування проекту акта дасть змогу в нормативно-правовому полі забезпечити координацію спільних дій власників лісів, постійних лісокористувачів та сил цивільного захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій в екосистемах.

Організаційні заходи, які необхідно здійснити для впровадження регуляторного акта.

1. Центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, забезпечити інформування своїх територіальних органів, структурних підрозділів облдержадміністрацій з питань охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, власників лісів, постійних лісокористувачів та громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті.

2. Суб’єктам господарювання у сфері ведення лісового господарства необхідно керуватися нормативними приписами нової редакції Правил пожежної безпеки в лісах України при здійсненні своєї діяльності в частині проведення протипожежних заходів у лісах.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснення фінансових витрат на виконання вимог проекту наказу для органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб не передбачається. Часові витрати органів місцевого самоврядування зазначені у таблиці «Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва».

Оскільки дія регуляторного акта не поширюється на суб’єкти малого підприємництва, М-тест не проводився.

Необхідно зазначити, що прийняття проекту постанови не передбачає утворення державних структур управління і не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органам державної влади не потрібно додаткових витрат з бюджету.

Витрати середніх суб’єктів господарювання наведені згідно з додатком 2 Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта відповідно. Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органам державної влади не потрібно додаткових витрат з бюджету.

VII.Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта

Термін дії регуляторного акта необмежений, оскільки строки дії Лісового кодексу України і Кодексу цивільного захисту України, на виконання яких розроблено цей регуляторний акт, не обмежені у часі.

Цей регуляторний акт набирає чинності відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.

VІІІ. Визначення показників результативності регуляторного акта

Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта є:

1. Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних із дією акта, − прямих надходжень до державного бюджету не передбачається.

2. Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта, − на всіх власників лісів і постійних лісокористувачів, у поточному році їх кількість становить 802 суб’єкти господарювання.

3. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта – середній, оскільки повідомлення про оприлюднення, проект постанови та аналіз регуляторного впливу акта розміщено на офіційному веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua).

4. Час, що необхідно буде витратити суб’єктам господарювання та/або фізичним особам для виконання вимог акта, − фактично не змінюватиметься.

Показниками результативності проекту наказу буде:

1) зменшення кількості пожеж у лісах державних підприємств, які належать до сфери діяльності Держлісагентства, на п’ять відсотків (за даними щорічної звітності Держлісагентства);

2) зменшення кількості пожеж у лісах, включаючи всіх лісокористувачів та ліси природно-заповідного фонду, на три відсотки (за даними Державної служби статистики України);

3) збільшення на один відсоток кількості профілактичних та попереджувальних заходів із охорони лісу від пожеж по Держлісагентству, у тому числі облаштування протипожежних розривів, заслонів і бар’єрів та мінералізованих смуг, перекриття позапланових доріг;

4) зменшення прямих та побічних збитків від лісових пожеж за п’ять років на один відсоток.

IX.Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснюватись Мінагрополітики шляхом аналізу виникнення і ліквідації надзвичайних ситуацій, викликаних лісовими пожежами.

Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту постанови шляхом опрацювання пропозицій від фізичних та юридичних осіб, які надходитимуть до зазначеного проекту постанови.

Повторне відстеження буде здійснено через рік після набрання чинності постанови, але не пізніше ніж через два роки на підставі аналізу виникнення лісових пожеж.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження, шляхом порівняння показників із аналогічними показниками, що встановлені під час повторного відстеження.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний.

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності, − статистичний.

Для відстеження результативності будуть використовуватись дані, отримані за результатами річних звітів територіальних органів Держлісагентства, постійних лісокористувачів та власників лісів.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом проведення аналізу показників дії цього акта та шляхом внесення відповідних змін ці моменти буде виправлено.

Цільові групи, які будуть залучатись для проведення відстежень, − 24 територіальні органи Держлісагентства, Державне підприємство «Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр», 802 власники лісів і постійні лісокористувачі.

  

В. о. Міністра аграрної політики та продовольства України                                                          О.ТРОФІМЦЕВА


Правила пожежної безпеки.doc

Додаток_1_до_ ППБ.docx

Додаток_2_до_ППБ.docx

Додаткок__3_до_ППБ.docx

Додаток_4_до_ППБ.docх

Додаток_5_до_ППБ.docx



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux