портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Закону України від 15 лютого 2013

Проект Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю)”

Проект

 

З А К О Н   У К Р А Ї Н И

 

 

Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю)

 

Верховна Рада України постановляє:

 

І. Внести до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345; 2001 р., № 11, ст. 45; 2002 р., № 26, ст. 175, № 50, ст. 365; 2003 р., № 33-34, ст. 267; 2005 р., № 4, ст. 91, № 17, ст. 267, № 18-19, ст. 267; 2006 р., № 33, ст. 278, 2009 р., № 40, ст. 577; 2009 р., № 18, ст. 246) такі зміни:

абзац другий частини четвертої викласти в такій редакції:

“алкогольними напоями (крім сидру та перрі (без додання спирту) і алкогольними напоями, зазначеними у товарних позиціях 2204, 2205, 2208 20 12 00, 2208 20 62 00 згідно з УКТ ЗЕД для виробників) - 500000 гривень;

частину четверту доповнити абзацом такого змісту:

“алкогольними напоями, зазначеними у товарних позиціях 2204, 2205, 2208 20 12 00, 2208 20 62 00 згідно з УКТ ЗЕД, - в розмірі 0,15 гривні за 1 л запланованого до виробництва річного обсягу продукції і її реалізація може здійснюватись виробниками лише в цих межах. Форму та порядок обліку запланованого до виробництва річного обсягу продукції і її реалізації встановлює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. При цьому загальна сума сплати не повинна перевищувати 500000 гривень незалежно від обсягів виробництва алкогольних напоїв”.

IІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 

 

Голова Верховно Ради України                                                                                                                                                                     В. Рибак

Повідомлення про оприлюднення

проекту Закону України проекту Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю)

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю) та аналізу регуляторного впливу зазначеного проекту Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошувало про його публікацію.

Повний пакет матеріалів до вищезазначеного проекту Закону розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб – сайті Мінагрополітики України: www.minagro.kiev.ua

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі надаються протягом місяця з дня опублікування оголошення за адресою: Міністерство аграрної політики та продовольства України, вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001, е-mail: lav@minagro.gov.ua, chenusha@minapk.kiev.ua та Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, вул. М.Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, e-mail: meconomy@me.gov.ua. 

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                                                                                           О.В. Сень

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю)

 

1.Обґрунтування необхідності прийняття Закону

Статтею 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” встановлено річну плату за ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями у розмірі 500000 гривень.

До 01.01.2007 зазначена стаття цього Закону передбачала норму, за якою суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво або імпорт алкогольних напоїв або тютюнових виробів, здійснювали поставку цієї продукції суб’єктам господарювання оптової та роздрібної торгівлі та іншим споживачам без ліцензій на оптову торгівлю лише в межах обсягів власного виробництва (імпорту).

Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо плати за ліцензії та акцизного збору на виробництво спиртів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” було внесено зміни до частини четвертої статті 15 цього Закону, відповідно до яких суб'єкти підприємницької діяльності, що отримали ліцензії на виробництво або імпорт алкогольних напоїв або тютюнових виробів, здійснюють поставку цієї продукції підприємствам оптової і роздрібної торгівлі та іншим українським споживачам за наявності ліцензії на оптову торгівлю.

Запровадження зазначеної норми Закону призвело до нерівних умов конкуренції між товаровиробниками та посилило монополізацію ринку алкогольних напоїв, зокрема вина, великими національними виробниками, які мають можливість сплачувати високу вартість ліцензії на право оптової торгівлі.

Крім того, ця дія Закону унеможливлює створення унікальних терруарних вин (вин місцевості), оскільки продукція, вироблена підприємствами, що мають невеликі обсяги виробництва, після сплати діючої суми збору за ліценцію стає неконкурентоспроможною.

Враховуючи вищевикладене, Мінагрополітики України розроблено проект Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю) (далі – проект Закону).

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту Закону є гармонізація українського законодавства до законодавства Європейського Союзу щодо виробництва виноробної продукції і виконання інтеграційних умов та створення сприятливих умов для розвитку підприємств виноробної галузі і, в першу чергу, господарств, які самі вирощують та переробляють виноград, а також надання їм можливості самостійного виходу зі своєю продукцією на ринок вина.

Проектом Закону пропонується внести відповідні зміни до частини четвертої статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”.

Законопроектом пропонується для стимулювання збільшення обсягів виробництва вина суб’єктами господарювання, які вирощують виноград, виробляють виноматеріали та виготовляють вино, встановити розмір плати за ліцензію на оптову торгівлю алкогольними напоями, зазначеними у товарних позиціях 2204, 2205, 2208 20 12 00, 2208 20 62 00 згідно з УКТ ЗЕД (виноробною продукцією), - в розмірі 0,15 гривні за 1 л планового до виробництва річного обсягу продукції. При цьому загальна сума сплати не повинна перевищувати 500000 гривень незалежно від обсягів виробництва алкогольних напоїв.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють Конституція України, Господарський кодекс України та Закон України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Відповідно до Переліку суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додавання спирту), розміщеного на офіційному сайті ДПС України, станом на 01 квітня 2012 року з діючих 343 ліцензій лише 80 належать виробникам виноробної продукції.

Річна вартість ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями на даний час становить 500 тис. гривень. Річна сума надходжень до місцевих бюджетів від сплати виробниками виноробної продукції за зазначену ліцензію становить 40 млн гривень.

З метою недопущення втрат місцевих бюджетів та враховуючи середньорічний обсяг виробництва виноробної продукції за останні 7 років, який складає 29 млн декалітрів, пропонується запровадити розрахунок плати за зазначену ліцензію в розмірі 0,15 гривні за 1 л до планового виробництва річного обсягу  продукції.

За розрахунками Мінекономрозвитку України, прийняття законопроекту може призвести до втрат місцевих бюджетів в обсязі 18,4 млн гривень.

Мінагрополітики України провело розрахунки, які свідчать про можливе надходження до місцевих бюджетів від плати за ліцензію на право оптової торгівлі виноробною продукцією суб’єктами в обсязі від 44,5 млн грн до 49,0 млн грн, що від 4,5 млн грн до 9,0 млн грн більше, ніж за чинними умовами.

Розрахунки Мінагрополітики України обґрунтовуються наступним чином:

- виробниками виноробної продукції, які отримали ліцензії на оптову торгівлю вироблялось в середньому за останні 3 роки 18,37 млн дал виноматеріалів. Разом з цим суб’єктами, які не мали такої ліцензії, вироблялось за такий самий період - 18,33 млн дал виноматеріалів. При цьому 38 суб’єктів господарювання, які мали таку ліцензію до 2006 року, виробляли 15,24 млн дал, що за умови відновлення переробки виноматеріалів у готову продукцію сплачували б у місцеві бюджети 22,9 млн гривень. На сьогодні відповідне обладнання у них є і знаходиться у законсервованому стані.

Таким чином, можливі надходження до місцевих бюджетів від плати за ліцензію на право оптової торгівлі складатиме 44,5 млн грн, а саме.

14 млн грн від суб’єктів з обсягом виробництва більше 333,3 тис.дал;

7,6 млн грн від суб’єктів з обсягом виробництва менше 333,3 тис.дал;

22,9 млн грн від суб’єктів, які мали ліцензію на оптову торгівлю до 2006 року та можуть відновити потужності у разі прийняття законопроекту.

При цьому загальні обсяги виробництва виноробної продукції не зменшаться, а, навпаки, збільшаться, оскільки виробники з обсягами виробництва більше 333,3 тис. дал у разі зменшення надходжень вітчизняних виноматеріалів, з причин їх розливу малими підприємствами будуть закуповувати імпортну сировину з метою недопущення втрат існуючих ринків збуту.

Таким чином, введення запропонованих змін до законодавства призведе до збільшення виробництва вин і, як наслідок, збільшення бюджетних надходжень у вигляді акцизного податку та ПДВ.

Крім цього, в Україні є майже 12,5 тис. га під виноградниками у власності фермерських господарств, 600 з яких володіють більш ніж по 10 га виноградників.

На думку Мінагрополітики України, запровадження запропонованих змін до законодавства, у першу чергу, дасть можливість Україні увійти в перелік кращіх виноробних країн світу, оскільки з’являться умови до створення і розвитку нових підприємств, що вироблятимуть терруарні вина (вина місцевості) з власного винограду при невеликих обсягах, що особливо цінуються споживачами. Разом з цим у густонаселених регіонах будуть вирішуватися багато соціальних проблем.

Таким чином, у разі прийняття запропонованих змін до Закону передбачається щорічне збільшення надходжень до місцевих бюджетів, залежно від обсягів реалізації виноробної продукції, у розмірі від 2,25 до 4,5 млн гривень (враховуючи приріст виробництва виноробної продукції за останні роки у розмірі 1,5-3,0 млн декалітрів щорічно).

5. Позиція заінтересованих органів

Проект Закону погоджено із зауваженнями, які враховані з Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. Міністерством економічного розвитку і торгівлі України надані зауваження до законопроекту. Міністерством фінансів України та Державною податковою службою України законопроект не погоджено.

Проект Закону погоджено з Міністерством юстиції України із зауваженнями щодо невідповідності вимогам нормопроектувальної техніки. Висновок Міністерства юстиції України за результатами правової експертизи від 21 січня 2013 року.

Мінагрополітики України не погоджується із думкою Міністерства фінансів України, Державної податкової служби України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України щодо втрат бюджету із прийняттям законопроекту. Розрахунки міністерства стосовно відновлення виробництва 38 суб'єктів господарювання, створення нових підприємств, що вироблятимуть терруарні вина (вина місцевості) з власного винограду, базуються на результатах галузевих нарад та круглих столів за участю громадських галузевих організацій, асоціацій фермерів, виробників виноробної продукції та засобів масової інформації. В результаті отриманої на нарадах інформації та проведених розрахунків міністерство прогнозує  після прийняття законопроекту збільшення надходжень до місцевих бюджетів від 2,25 до 4,5 млн гривень і на сьогодні відповідне обладнання у них знаходиться у законсервованому стані.

Крім того, міністерство не погоджується із думкою Міністерства фінансів України і Державної податкової служби України, що суб'єкти, які, крім виноробної продукції виробляють також й іншу алкогольну продукцію (горілчані вироби тощо), будуть змушені купувати не одну, а дві ліцензії. Зазначене питання вирішується тим, що після слів «При цьому загальна сума сплати не повинна перевищувати 500000 гривень» додані слова «незалежно від обсягів виробництва алкогольних напоїв».

Також в  абзаці другому частини четвертої в новій редакції додатково виділено дужками виключення «(крім сидру та перрі (без додавання спирту) і алкогольними  напоями,  зазначеними у товарних позиціях 2204, 2205, 2208 20 12 00, 2208 20 62 00 згідно з УКТ ЗЕД для виробників)». Таким чином, воно буде розповсюджуватися лише на виробників алкогольних напоїв зазначених у позиціях УКТ ЗЕД.

6. Регіональний аспект

Проект Закону не стосується питань розвитку регіонів.

6.1. Запобігання дискримінації.

Проект Закону не містить ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект Закону не містить ризиків вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект Закону оприлюднено на веб-сайті Мінагрополітики України.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект Закону погоджено без зауважень Спілкою підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України, Українською асоціацією роботодавців, Спільним представницьким органом репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні і Професійною спілкою АПК.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект Закону України є регуляторним актом, що спрямований на гармонізацію українського законодавства до законодавства Європейського Союзу щодо виробництва виноробної продукції і виконання інтеграційних умов та створення сприятливих умов для розвитку підприємств виноробної галузі і, в першу чергу, господарств, які самі вирощують та переробляють виноград, а також надання їм можливості самостійного виходу зі своєю продукцією на ринок вина.

11. Прогноз результатів

Прийняття Закону України сприятиме стабільному розвитку галузі виноробства та підвищенню конкурентоспроможності виноробних підприємств, поліпшенню їх фінансового стану, в цілому забезпечить сприятливі умови для стабільного функціонування виноробної галузі та дасть можливість малим підприємствам створювати унікальні вина місцевості, що особливо цінуються споживачами, організувати нові робочі місця та збільшити надходження до державного бюджету. Також прийняття цього Закону України сприятиме розвитку винного туризму.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                          І.Ю. Бісюк

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю)

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання

Статтею 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” встановлено річну плату за ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями у розмірі 500000 гривень.

До 01.01.2007 зазначена стаття цього Закону передбачала норму, за якою суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво або імпорт алкогольних напоїв або тютюнових виробів, здійснювали поставку цієї продукції суб’єктам господарювання оптової та роздрібної торгівлі та іншим споживачам без ліцензій на оптову торгівлю лише в межах обсягів власного виробництва (імпорту).

Законом України “Про внесення змін до статті 15 деяких законів України щодо плати за ліцензії та акцизного збору на виробництво спиртів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” було внесено зміни до частини четвертої статті 15 цього Закону, відповідно до яких суб'єкти підприємницької діяльності, що отримали ліцензії на виробництво або імпорт алкогольних напоїв або тютюнових виробів, здійснюють поставку цієї продукції підприємствам оптової і роздрібної торгівлі та іншим українським споживачам за наявності ліцензії на оптову торгівлю вартістю 500000 гривень на рік.

Запровадження зазначеної норми Закону призвело до нерівних умов конкуренції між товаровиробниками та посилило монополізацію ринку алкогольних напоїв, зокрема вина, великими національними виробниками, оскільки невеликі виноробні підприємства, що самі вирощують виноград, маючи ліцензію на виробництво вартістю 780 гривень на рік, не мають можливості сплачувати високу вартість ліцензії на право оптової торгівлі.

Враховуючи вищевикладене, Мінагрополітики України розроблено проект Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (щодо ліцензій на оптову торгівлю) (далі – проект Закону).

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою проекту Закону є гармонізація українського законодавства з європейським щодо виробництва створення сприятливих умов для розвитку підприємств виноробної галузі і, в першу чергу тих, які займаються вирощуванням власного винограду, та надання їм можливості самостійного виходу зі своєю продукцією на ринок вина.

3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення зазначених цілей з аргументацією переваг обраного способу

Перший альтернативний спосіб:

залишити ситуацію, яка склалася на сьогодні, без змін. Але цей спосіб є недоцільним, оскільки:

- щороку зменшується кількість підприємств первинного і вторинного виноробства, які мають можливість придбання п’ятирічної ліцензії на право оптової торгівлі вином з щорічною оплатою 500000 гривень;

- на даний час існує 38 малих підприємств виноробної галузі, які мали до 2006 року ліцензію на право оптової торгівлі вином але сьогодні не мають можливість її придбати через її високу вартість;

Другий альтернативний спосіб:

законопроектом пропонується внести відповідні зміни до частини четвертої статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”. Цей спосіб на даний час є оптимальним рішенням, оскільки:

- надасть можливість підприємствам виноробної галузі, що мають власні виноградники, виробляти не тільки виноматеріали, а і вина з подальшою їх реалізацією на ринку вина;

- збільшаться надходження до місцевих бюджетів;

- сприятиме економічному розвитку виноробної галузі;

- дасть можливість виробляти унікальні вина місцевості;

- сприятиме розвитку винного туризму.

4. Описання механізму і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття регуляторного акта

Проектом Закону пропонується внести зміни до частини четвертої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

Для стимулювання розвитку підприємств, які виробляють виноробну продукцію, пропонується встановити розмір плати за ліцензію на оптову торгівлю алкогольними напоями, зазначеними у товарних позиціях 2204, 2205, 2208 20 12 00, 2208 20 62 00 згідно з УКТ ЗЕД (виноробною продукцією) - в розмірі 0,15 гривень за 1 л запланованого до виробництва річного обсягу продукції і її реалізація може здійснюватись виробниками лише в цих межах. Форму та порядок обліку встановлює уповноважений центральний орган виконавчої  влади з питань оподаткування. При цьому загальна сума сплати не повинна перевищувати 500000 гривень незалежно від обсягів виробництва алкогольних напоїв ”.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття Закону України сприятиме стабільному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності виноробних підприємств, що виробляють виноробну продукцію, поліпшенню їх фінансового стану, забезпечить в цілому сприятливі умови для стабільного функціонування виноробної галузі та дасть можливість збільшити надходження до місцевого бюджету.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Відповідно до Переліку суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), розміщеного на офіційному сайті ДПС України, станом на 1 квітня 2012 року з діючих 343 ліцензій лише 80 належать виробникам виноробної продукції.

Річна вартість ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями в даний час становить 500 тис. гривень. Річні надходження до місцевих бюджетів від сплати за зазначену ліцензію виробниками виноробної продукції становить 40 млн гривень.

З метою компенсації щорічних втрат бюджету від відміни вартості ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями виробникам виноробної продукції (40 млн гривень) враховуючи середньорічний обсяг виробництва виноробної продукції за останні 7 років, якій складає  29 млн дал, пропонується запровадити розрахунок плати за зазначену ліцензію в розмірі 0,15 гривень за 1 л планового виробництва річного обсягу  продукції.

При прийнятті запропонованих змін до Закону передбачається збільшення надходжень до державного бюджету, залежно від обсягів реалізації виноробної продукції. Враховуючи щорічний приріст виробництва виноробної продукції 1,5-3,0 млн дал (2002-2010 р.р.), можна спрогнозувати щорічне збільшення надходжень до бюджету у розмірі від 2,25 до 4,5 млн гривень.

Разом з цим на ринку з’являться нові підприємства, які вироблятимуть вина з власного винограду при невеликих обсягах виробництва, що дозволить додатково поповнювати місцеві бюджети за рахунок плати за ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями від обсягу їх виробництва, унеможливити прояви монополізму у галузі виноробства, створювати ексклюзивні марки вин місцевості і, таким чином, виховувати у населення України культуру споживання вин.

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта

Передбачається, що регуляторний акт набере чинності відповідно до законодавства. При цьому термін чинності регуляторного акта не встановлюється. Зміна строку дії можлива в разі зміни правових актів, що регулюють зазначені питання.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

а) розмір надходження до місцевих бюджетів:

прогнозується в разі запровадження запропонованих норм додаткові щорічні надходження до місцевих бюджетів за рахунок щорічного приросту виробництва виноробної продукції 1,5-3,0 млн дал у розмірі від 2,25 до 4,5 млн гривень.

б) кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта:

на даний час 80 підприємства виноробної галузі мають ліцензію на виробництво виноматеріалів і вина, однак не мають можливості придбати ліцензію на оптову торгівлю через її високу вартість. У 2012 році кількість таких підприємств зросло до 109 у зв’язку із закінченням дії ліцензій, які було надано у 2006 році.

У зв’язку з цим дія акта пошириться передусім на 109 підприємств виноробної галузі, а також на підприємства, які розширять коло своєї господарської діяльності за рахунок виробництва власного вина;

в) розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання виробниками алкогольних напоїв, зазначених у товарних позиціях 2204, 2205, 2208 20 12 00, 2208 20 62 00 згідно з УКТ ЗЕД (виноробна продукція) пов’язаними з виконанням вимог акта:

зменшаться з 500000 тис. гривень за рік, незалежно від обсягу виробництва, до 0,15 гривень за 1 л планового суб’єктами господарювання річного обсягу виробленої продукції;

г) час, що повинен бути затрачений суб’єктами господарювання, пов’язаний з виконанням вимог акта:

час на розгляд відповідних документів та надання ліцензії суб’єктам господарювання органом виконавчої влади не змінюється;

ґ) рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта:

рівень поінформованості суб’єктів господарювання оцінюється як середній. Про основні положення акта суб’єкти господарювання поінформовані шляхом розміщення нормативно - правового акта в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.kiev.ua

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу в письмовій та електронній формі надаються протягом місяця з дня опублікування оголошення за адресами: Міністерство аграрної політики та продовольства України, вул. Хрещатик 24, м. Київ, 01001, е-mail: lav@minagro.gov.ua, chenusha@minapk.kiev.ua та Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, вул. М.Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, e-mail: meconomy@me.gov.ua.

Показниками для здійснення відстеження результативності регуляторного акта є кількість ліцензій на право оптової торгівлі, наданих ДПС України суб’єктам господарювання – виробникам вина з винограду власних виноградних насаджень.

Зазначена інформація знаходиться на веб-сайті ДПС України і постійно оновлюється.

Указаний регуляторний акт публікується у відповідних офіційних виданнях країни, а також в електронному вигляді на відповідних сайтах.

Соціологічних опитувань щодо даного проекту регуляторного акта не проводилось;

д) кількість виданих ліцензій.

9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватись до дня набрання чинності цим актом соціологічним методом – шляхом збору пропозицій та зауважень і їх аналізу від заінтересованих органів виконавчої влади та громадських організацій.

Повторне відстеження здійснюватиметься не раніше ніж через рік після набрання чинності актом з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із значеннями аналогічних показників, що будуть установлені під час базового відстеження, яке повинно проводитися статистичним методом – шляхом аналізу статистичних даних щодо кількості виданих ліцензій на право оптової торгівлі (інформація знаходиться на веб-сайті ДПС) та обсягів надходжень до місцевих бюджетів плати за ліцензії на право оптової торгівлі алкоголем (інформація надається Державним казначейством).

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із значеннями аналогічних показників, що встановлюватимуться під час повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти будуть виправлені шляхом унесення відповідних змін.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                          І.Ю. Бісюк