портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 06 лютого 2014

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

від  ______________                                                                                                                                                                                      №____  

 

Київ

 

Про затвердження Вимог до вхідних продуктів,

які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі

 

Відповідно до частини третьої статті 26 Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” Кабінет Міністрів України постановляє:

 

Затвердити Вимоги до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі, що додаються.

 

 

Перший віце-прем’єр-міністр України                                                                                                                                                         С. АРБУЗОВ

 

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі”

 

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі” Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Проект постанови Кабінету Міністрів України розроблено відповідно до частини третьої статті 26 Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” на виконання Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 3 вересня 2013 р. № 425-VII “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61), з метою затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

Проект постанови Кабінету Міністрів України разом з аналізом регуляторного впливу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (http//www.minagro.gov.ua).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Департамент економічного розвитку аграрного ринку, Мінагрополітики України, вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001, E-mail: illenko@minapk.gov.ua, виконавець Іллєнко Надія Володимирівна, тел. 279-86-35;

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01001, тел.254-52-16, факс.226-31-81 E-mail: inform@dkrp.gov.ua. 

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                          І.Ю. Бісюк

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі”

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі” (далі – проект постанови) розроблено відповідно до частини третьої статті 26 Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” та Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 3 вересня 2013 р. № 425-VII “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61).

Прийняття проекту постанови обумовлено необхідністю врегулювання та затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект постанови підготовлено з метою затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють: Конституція України; Цивільний та Господарський кодекси України, закони України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”, “Про охорону навколишнього природного середовища”, “Про безпечність та якість харчових продуктів”, “Про підтвердження відповідності” та інші закони України, міжнародні договори України, інші нормативно-правові акти, що регулюють суспільні відносини в даній сфері.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Прийняття проекту постанови не потребує виділення додаткових коштів з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Міністерством охорони здоров’я України, Державною інспекцією сільського господарства України, Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.¹ Запобігання дискримінації

Положення проекту постанови не містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект постанови не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних діянь.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (http://www.minagro.gov.ua) з метою одержання зауважень і пропозицій громадськості.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови є регуляторним актом та спрямований на забезпечення виконання вимог частини третьої статті 26 Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”.

11. Прогноз результатів

Прийняття постанови надасть можливість затвердити Вимоги до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

 

 

Міністр аграрної політики та

продовольства України                                                                                                                                                                   М.В. Присяжнюк

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі”

 

1. Опис проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі” (далі – проект постанови) розроблено відповідно до частини третьої статті 26 Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” та Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 3 вересня 2013 р. № 425-VII “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61), з метою затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

Закон України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” визначив правові та економічні основи виробництва та обігу органічної сільськогосподарської продукції та сировини, заходи контролю та нагляду за такою діяльністю.

Частиною третьою статті 26 закону передбачено, що забороняється зберігання у виробничому підрозділі будь-яких вхідних продуктів, крім продуктів, дозволених Кабінетом Міністрів України.

Вказану проблему пропонується розв’язати шляхом прийняття проекту постанови.

2. Визначення цілей державного регулювання

Основною ціллю прийняття постанови є затвердження вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативних способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки в цьому випадку не будуть визначені вхідні продукти, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

І в такому випадку діяльність суб’єктів господарювання, які є виробниками органічної сільськогосподарської продукції (сировини), буде значно ускладнена.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту постанови, що дозволить визначити вимоги до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі. Реалізація проекту постанови не потребує виділення додаткових коштів з державного бюджету.

Таким чином, найбільш прийнятним є другий спосіб.

4. Опис механізмів для розв’язання проблеми, відповідні заходи

Розв’язання проблеми можливе шляхом прийняття проекту постанови.

Затвердження вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі, надасть можливість забезпечити виконання вимог Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” в частині визначення вхідних продуктів, що дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття проекту постанови дозволить:

- затвердити Вимоги до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі;

- виконати План організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 3 вересня 2013 р. № 425-VII “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61).

Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акта, немає.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Об’єкт впливу

Витрати

Вигоди

Держава

Реалізація зазначеного проекту постанови не потребує додаткових витрат з державного бюджету

 Затвердження Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі

 Виконання вимог

Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”

Суб’єкти господарської діяльності

Не передбачено

 Визначення законодавством Вимог до вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі

 

7. Обґрунтування строку дії акта

Даний проект регуляторного акта не передбачає обмежень строку його дії, що забезпечить постійне державне регулювання у даній сфері.

8. Визначення показників результативності акта

До показників результативності регуляторного акта належать, зокрема:

1) перелік вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі;

2) кількість суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у сфері виробництва та обігу органічної продукції (сировини), на яких поширюється дія акта;

3) розмір коштів і часу, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, не передбачається;

4) рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта – середній, оскільки проект постанови розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Міністерством аграрної політики та продовольства України.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватись до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік після набрання чинності цього регуляторного акта, але не пізніше ніж через два роки шляхом аналізу статистичних даних.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом аналізу статистичних даних раз на три роки не пізніше ніж через рік з дня проведення повторного відстеження з метою подальшого удосконалення законодавства України.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                           І.Ю. Бісюк

 

 



Додатки