портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 05 грудня 2013

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання"

 

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

від  ______________                                                                                                                                                                                      №____

Київ

 

Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають

нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден

вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і

попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення,

видачі дублікатів або їх анулювання

 

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та статті 24 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" Кабінет Міністрів України постановляє:

 

1. Затвердити Порядок видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання, що додається.

2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади привести у тримісячний строк власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.

 

 

Прем’єр – міністр України                                                                                                                                                                        М. Азаров

 

 

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання" Міністерство аграрної політики та продовольства України робить оголошення про його публікацію.

Повний пакет документів до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання" розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.go.ua) та Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресою:

04053, м. Київ, вул. Артема, 45 а, Державне агентство рибного господарства України (e-mail: flot@darg.gov.ua), виконавець Хобта Світлана Олександрівна телефон: 484-63-31.

 

 

Заступник Міністра – керівник апарату                                                                                                                                                     О.В. Сень

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання" (далі - проект постанови) є виконанням вимог абзацу першого частини першої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та статті 24 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів".

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою прийняття проекту постанови є необхідність виконання, в повному обсязі, вимог Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів".

3. Правові аспекти

В даній сфері правового регулювання діють:

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";

Закон України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів".

4. Фінансово – економічне обґрунтування

Реалізація проектупостанови не потребує додаткових матеріальних та інших витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством юстиції України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6-1. Запобігання дискримінації

Проект постанови не містить положень, які вказували б на ознаки дискримінації та не порушує Закон України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні".

7. Запобігання корупції

Проект постанови не відноситься до проектів нормативно – правових актів з потенційно високим ступенем корупційних ризиків.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційних веб-сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua) та Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua) з метою одержання зауважень і пропозицій громадськості.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Завдяки запропонованому регуляторному акту буде встановлено порядок видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, документа про відповідність компанії вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року та свідоцтва про управління безпекою судна, або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання.

Дозвільні документи оформлюються на відповідних бланках за формою, встановленою міжнародними та українськими нормативно – правовими актами.

Від реалізації запропонованого регуляторного акта передбачається надходження до державного бюджету у вигляді:

плати за видачу, переоформлення, видачу дубліката акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, приблизно 212500 гривень;

видача документа про відповідність компанії вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року та свідоцтва про управління безпекою судна, або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання здійснюється на безоплатній основі.

Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта – в межах 500-600 суб’єктів господарювання рибної галузі, незалежно від форм власності, які експлуатують судна флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства.

11. Прогноз результатів

Проект постанови сприятиме вдосконаленню правового забезпечення діяльності Державного агентства рибного господарства України.

 

 

Голова Державного агентства

рибного господарства України                                                                                                                                                           В.С. Дроник

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання"

 

1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання" розроблено відповідно до абзацу першого частини першої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та статті 24 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів".

Законодавством України передбачено затвердження Кабінетом Міністрів України порядку видачі документів дозвільного характеру або відмови їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання центральним органом виконавчої влади у галузі рибного господарства та його територіальними органами, але на даний час в Україні відсутній такий нормативно-правовий акт.

У зв’язку з викладеним, виникла необхідність у підготовці проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання" (далі – проект постанови).

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання полягає в тому, що на даний час в законодавстві України відсутній порядок видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання, відповідно до вимог чинного законодавства України.

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою державного регулювання є забезпечення виконання вимог чинного законодавства шляхом затвердження порядку видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання, що дозволить центральному органу виконавчої влади в галузі рибного господарства здійснювати свою діяльність відповідно до покладених на нього завдань.

3. Прийняті альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Перший спосіб – прийняття проекту постанови з метою забезпечення виконання вимог чинного законодавства. Цей спосіб є оптимальним, оскільки буде ефективно вирішено питання щодо виконання вимог законодавства України стосовно видачі документів дозвільного характеру.

Другий спосіб – внесення змін до існуючих нормативно-правових актів чинного законодавства України. Однак цей спосіб є неприйнятним, оскільки на даний час відсутні нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, що регулюють питання видачі свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання, в які можна вносити відповідні зміни.

4. Опис механізмів для розвязання проблеми, відповідні заходи

Завдяки запропонованому регуляторному акту буде встановлено порядок та процедуру видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання.

Дозвільні документи оформлюються на відповідних бланках за формою, встановленою міжнародними та українськими нормативно-правовими актами.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

З прийняттям запропонованого проекту постанови буде вирішено проблему відсутності чинного нормативно-правового акта, який встановлює порядок видачі акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання, а також безумовне виконання вимог міжнародного та українського законодавства, буде досягнута належна організація діяльності центрального органу виконавчої влади в галузі рибного господарства та його територіальних органів.

6. Очікувані результати прийняття акта

Запропонований регуляторний акт містить положення, що відповідають вимогам українського законодавства.

 

Субєкти

Вигода

Витрати

Держава

Отримання чіткого та зрозумілого розміру плати за видачу документів

Не передбачено

Суб’єкти господарювання

Отримання чіткого та зрозумілого розміру плати за видачу документів

Не передбачено

 

7. Обґрунтування строку дії акта

Строк дії проекту постанови не обмежений.

Зміна строку дії регуляторного акта можлива в разі зміни міжнародно-правових актів, що регулюють зазначене питання чи законодавчих актів України вищої юридичної сили на виконання яких розроблений проект постанови.

8. Визначення показників результативності акта

Реалізація проекту постанови, у разі його прийняття, буде характеризуватися такими чинниками:

розмір надходжень до державного бюджету – від реалізації запропонованого регуляторного акта передбачається надходження до державного бюджету у вигляді плати за видачу, переоформлення, видачу дубліката акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, приблизно 212 500 гривень;

кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта – в межах 600 суб’єктів господарювання рибної галузі, незалежно від форм власності, які мають судна флоту рибної промисловості;

видача свідоцтва про відповідність компанії та суден вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередження забруднення 1993 року або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів або їх анулювання здійснюється на безоплатній основі;

розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – суб’єкти господарювання сплачують кошти за видачу, переоформлення, видачу дубліката акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, в розмірах затверджених Кабінетом Міністрів України;

рівень поінформованості суб’єктів господарювання оцінюється як середній. Проект постанови розміщено на веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua та на веб – сайті Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua).

Соціологічних опитувань не проводилось.

Для оцінки результативності регуляторного акта будуть використані наступні показники:

Кількість виданих документів;

Час затрачений для розгляду заяви суб’єкта господарювання на здійснення технічного огляду судна, що не підлягає нагляду класифікаційного товариства та оформлення акту технічного огляду судна;

Розмір перерахувань до державного бюджету за видачу, переоформлення, видачу дубліката акта технічного огляду суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися центральним органом виконавчої влади в галузі рибного господарства по показниках результативності цього регуляторного акта:

Стосовно регуляторного акта здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності":

базове відстеження – до набрання актом чинності;

повторне відстеження – через рік з дня набрання актом чинності;

періодичні відстеження – кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Голова Державного агентства

рибного господарства України                                                                                                                                                          В.С. Дроник

 

 

 

 



Додатки