портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 08 червня 2016

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

від  ______________                                                                                                                                                                                №_____ 

  

Київ

 

Про затвердження Порядку ведення

Реєстру органів з оцінки відповідності

 

Відповідно до статті 124 Закону України "Про насіння і садивний матеріал" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок ведення Реєстру органів з оцінки відповідності, що додається.

 

2. Ця постанова набирає чинності одночасно із набранням чинності Законом України від 08 грудня 2015 р. № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами", але не раніше ніж з дня її офіційного опублікування.

 

 

Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                      В. ГРОЙСМАН

Повідомленняпро оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України"Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності" (далі – проект постанови) Міністерство аграрної політики та продовольства України робить оголошення про його публікацію.

Проект постанови розроблено на виконання Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 08 грудня 2015 року № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами" та статті 124 Закону України "Про насіння і садивний матеріал".

Проект постанови разом з аналізом регуляторного впливу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту постанови та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами: 

Міністерство аграрної політики та продовольства України,

вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01011,

Е-mail: oleksandr.viktoruk@minagro.gov.ua, Вікторук Олександр Михайлович,

тел./факс: 279-27-04. 

Державна регуляторна служба України,

вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011,

Е-mail: inform@dkrp.gov.ua

 

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                             Я. Краснопольський  

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України"Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності" (далі – проект постанови) розроблено на виконання Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 08 грудня 2015 р. № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами" з метою установлення єдиних вимог до формування, ведення та змісту Реєстру органів з оцінки відповідності (далі – Реєстр), включення органу відповідності до Реєстру та підстави для його виключення.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою прийняття проекту постанови є дотримання вимог законодавства у сфері насінництва і розсадництва.

З прийняттям проекту постанови будуть встановлені:

вимоги до Реєстру та його змісту;

порядок включення відомостей до Реєстру;

порядок внесення змін до відомостей, які містить Реєстр;

порядок виключення органу з оцінки відповідності з Реєстру.

Реєстр створюється і ведеться з метою:

реєстрації, ведення обліку, накопичення, оброблення, зберігання та надання інформації про органи з оцінки відповідності;

забезпечення доступу до інформації про органи з оцінки відповідності.

3. Правові аспекти

У цій сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

Конституція України;

Закон України від 08 грудня 2015 р. № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами";

Закон України "Про насіння і садивний матеріал";

Закон України "Про захист персональних даних";

Закон України "Про доступ до публічної інформації".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Створення, фінансування витрат, пов’язаних із створенням Реєстру, забезпечується за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801010 "Загальне керівництво та управління у сфері агропромислового комплексу", а також інших джерел, не заборонених законодавством. 

Орієнтовна вартість робіт по створенню Реєстру

 

з/п

Назва

Ціна, грн

Кількість

Вартість, грн

1.

Сервер

30 000

1

30 000

2.

Робоча станція (дві станції на Реєстр)

5 000

2

10 000

3.

Програмне забезпечення робочої станції

10 000

2

20 000

4.

Роботи по створенню Реєстру

5 000

1

5 000

Загальна вартість

65 000

 

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державною регуляторною службою України, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Проект постанови потребує проведення правової експертизи Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6¹. Запобігання дискримінації

У проекті постанови відсутні положення, що містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті постанови відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика").

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови є регуляторним актом.

10¹. Вплив реалізації акта на ринок праці

Проект постанови не впливає на ринок праці.

11. Прогноз результатів

З прийняттям постанови будуть встановлені чіткі вимоги до Реєстру та його змісту, прийнято порядок включення відомостей до Реєстру, внесення змін до відомостей, які містить Реєстр, та виключення органу з оцінки відповідності з Реєстру.

 

 

Міністр аграрної політики  

та продовольства України                                                                                                                                                                           Т. Кутовий

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності"

 

І. Визначення проблеми

Законом України від 08 грудня 2015 р. № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами" внесено зміни до законів України "Про насіння і садивний матеріал" та "Про охорону прав на сорти рослин" та на Мінагрополітики покладено функції із забезпечення ведення Реєстру органів з оцінки відповідності.

Зокрема, статтею 124 Закону України "Про насіння і садивний матеріал" (далі – Закон) передбачено, що Порядок ведення Реєстру органів з оцінки відповідності встановлюється Кабінетом Міністрів України.

На виконання статті 124 Закону Мінагрополітики розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності" (далі – проект постанови). Необхідність прийняття проекту постанови зумовлена установленням чітких вимог до формування, ведення та змісту Реєстру органів з оцінки відповідності (далі – Реєстр), включення органу відповідності до Реєстру та підстави для його виключення.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

У тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Основною ціллю державного регулювання є встановлення:

вимог до Реєстру та його змісту;

порядку включення відомостей до Реєстру;

порядку внесення змін до відомостей, які містить Реєстр;

порядку виключення органу з оцінки відповідності з Реєстру. 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Невтручання і залишення існуючої ситуації

Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки процес виробництва насіння (садивного матеріалу) вимагає на певних етапах його проведення відповідних кваліфікаційних заходів (лабораторне визначення якості насіння (садивного матеріалу)), проведення яких може забезпечити лише орган з оцінки відповідності уповноважений Мінагрополітики на виконання функцій у сфері насінництва та розсадництва. Перелік цих органів повинен міститися в окремому Реєстрі.

Альтернатива 2

Обраний спосіб

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Запропонований спосіб вирішення зазначеної проблеми дасть можливість встановлення вимог до Реєстру та його змісту, порядку включення, внесення змін до відомостей, які містить Реєстр, виключення органу з оцінки відповідності із Реєстру.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

Невтручання і

 залишення

існуючої ситуації

Мінімальні

Суб’єкти господарювання без участі аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів) зможуть вирощувати насіння виключно для власних потреб, у зв’язку з чим, реалізація його як на внутрішньому так і зовнішньому ринках буде паралізованою, що в кінцевому результаті може вплинути на дефіцит насіння (садивного матеріалу), поширення насіння невідомого походження та якості та продовольчу безпеку країни.

Відсутні

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Висока

Для забезпечення виробництва та реалізації насіння (садивного матеріалу), у більшості європейських країнах присутній державний контроль за етапами його виробництва. В Україні цю роль на етапі лабораторного визначення якості насіння (садивного матеріалу) будуть виконувати органи з оцінки відповідності, які будуть внесені до відповідного Реєстру. Завдяки їх діяльності покращиться якість насіння (садивного матеріалу), що позитивно вплине на виробництво продукції рослинництва та експортні можливості насіння (садивного матеріалу).

Створення, ведення та функціонування Реєстру забезпечується за рахунок коштів Державного бюджету України та/або інших джерел не заборонених законодавством (будуть залучатися кошти інших джерел)

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення

існуючої ситуації

Мінімальні

Вірогідність придбання неякісного насіння та/або садивного матеріалу, недоотримання прибутків та запланованих врожаїв.

Відсутні

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Високі

Захист інтересів громадян шляхом отримання якісного насіння та садивного матеріалу, забезпечить стабільне виробництво продукції рослинництва (розсадництва) та отримання прибутків.

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

відсутні

відсутні

відсутні

відсутні

Х

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

Х

Х

Х

Х

Х

* У зв’язку із внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта", Мінагрополітики листом від 01.04.2016 № 37-13-2-13/4727 звернулося до громадських організацій у сфері насінництва та розсадництва з проханням провести консультації з учасниками ринку насіння та надати відповідну інформацію, яка буде використана Мінагрополітики при розробці галузевих нормативно - правових актів, в тому числі, при підготовці аналізу впливу регуляторного акту. У отриманих від громадських організацій відповідях зазначено, що ця інформація є інформацією з обмеженим доступом, а відповідні дані відсутні в розпорядженні Мінагрополітики.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації

Відсутні

Існує ймовірність придбання (продажу) неякісного насіння (садивного матеріалу), що може призвести до недоотримання запланованих врожаїв та прибутків

Відсутні

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Високі

Забезпечення здорової конкуренції у сфері насінництва та розсадництва, що позитивно вплине на якість виробництва насіння (садивного матеріалу), та забезпечить його

вихід на міжнародні ринки

Відсутні. (відомості про орган з оцінки відповідності вносяться до Реєстру шляхом перенесення відповідних відомостей із поданої раніше до Мінагрополітики заяви на уповноваження)

 

Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1 – Відсутність регулювання. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

0

Альтернатива 2 – Затвердження нового регуляторного акту. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

0

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва,

які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1.

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/ підвищення кваліфікації персоналу тощо, грн.

-

-

2.

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн.

-

-

3.

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, грн.

-

-

4.

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), грн.

-

-

5.

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), грн.

-

-

6.

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн.

-

-

7.

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн.

-

-

8.

Інше (уточнити), грн.

-

-

9.

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн.

-

-

10.

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

-

-

11.

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн.

-

-

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший рік

Періодичні

(за рік)

Витрати за

п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

 

-

 

-

 

-

 

 

Вид витрат

Витрати на сплату

податків та зборів (змінених/нововведених)

(за рік)

Витрати за

п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

 

-

 

-

 

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності

(за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом

за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

 

-

 

-

 

-

 

-

*Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації

 

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо)

 

-

 

-

 

-

 

-

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензій, сертифікати, страхові поліси (за рік – стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

 

-

 

-

 

-

 

-

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

-

-

-

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

-

-

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Враховуючи вищенаведені позитивні та негативні сторони альтернативних способів досягнення мети, доцільно прийняти розроблений проект постанови.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал

результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння

відповідного бала

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації

 

1

Не відповідає Закону.

Можливе поширення неякісного насіння, що може призвести до недоотримання запланованих врожаїв, прибутків, неможливість експорту насіння та негативно вплинути на продовольчу безпеку держави.

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

 

4

Зазначений спосіб не порушує вимог Закону, повністю відповідає європейським вимогам та вимогам сучасності. Із прийняттям зазначеного проекту постанови буде встановлено чіткий перелік органів з оцінки відповідності уповноважених Мінагрополітики на виконання функцій у сфері насінництва та розсадництва, якими будуть здійснюватись заходи із визначення якісних показників насіння (садивного матеріалу), що сприятиме виробництву насіння (садивного матеріалу) високої якості, розширення його експорту та надходження інвестицій в галузь насінництва.

 

Рейтинг результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Із прийняттям зазначеного проекту постанови буде встановлено чіткий перелік органів з оцінки відповідності уповноважених Мінагрополітики на виконання функцій у сфері насінництва та розсадництва, якими будуть здійснюватись заходи із визначення якісних показників насіння (садивного матеріалу), що сприятиме виробництву насіння (садивного матеріалу) високої якості, розширення його експорту та надходження інвестицій в галузь насінництва.

У громадян витрати, пов’язані із запровадженням наведеної постанови відсутні.

 

У держави будуть витрати лише на формування та ведення Реєстру.

 

У суб’єктів господарювання

витрати відсутні.

Даний спосіб повністю відповідає нормам Закону та європейським вимогам. Сприяє покращенню якості насіння (садивного матеріалу), що сприятиме виходу вітчизняного насіння та садивного матеріалу на міжнародні ринки та залученню інвестицій у галузь насінництва та розсадництва.

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації

Вигоди цього способу відсутні, адже даний механізм не відповідає положенням Закону.

У громадян, суб’єктів господарювання та держави витрати відсутні.

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні не відповідає нормам Закону, оскільки суб’єкти насінництва та розсадництва без участі органів з оцінки відповідності не зможуть вирощувати насіння для реалізації як на внутрішньому так і зовнішньому ринках, що в кінцевому результаті може вплинути на дефіцит насіння (садивного матеріалу), поширення насіння невідомого походження та якості та продовольчу безпеку країни.

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо

переваги обраної альтернативи/причини

відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб Забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Повністю відповідає нормам Закону та європейським вимогам. Розроблено та узгоджено спільно з галузевими асоціаціями, вітчизняними і міжнародними насіннєвими компаніями. Сприятиме покращенню якості виробництва насіння та садивного матеріалу в Україні та виходу його міжнародні ринки. Захист суб’єкта насінництва та розсадництва, забезпечення продовольчої безпеки, сприяння надходженню інвестицій в галузь насінництва та розсадництва.

 

Відсутні

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення

існуючої ситуації

Вигоди від запропонованого способу відсутні, адже даний механізм не відповідає положенням Закону та європейським вимогам.

Х

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання зазначеної проблеми розроблено проект постанови, що дасть можливість встановити єдині чіткі вимоги до формування, ведення та змісту Реєстру органів з оцінки відповідності, включення органу відповідності до Реєстру та підстави для його виключення.

Заходи, які повинні здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта – погодити зазначений проект постанови.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснення витрат на виконання вимог проекту постанови для органів виконавчої влади будуть в частині формування та ведення Реєстру.

Для фізичних та юридичних осіб витрати не передбачаються.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Враховуючи безперервність функціонування галузей насінництва та розсадництва, проект постанови доцільно запроваджувати на необмежений термін, її дія буде постійною на термін дії Закону та залежатиме від змін у законодавстві України.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта будуть встановлюватися після набрання чинності актом.

Кількість юридичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта:

дія буде поширюватися на юридичних осіб, згідно яких Мінагрополітики прийнято рішення про уповноваження органу з оцінки відповідності у сфері насінництва та розсадництва та внесені до Реєстру, (біля – 200 органів з оцінки відповідності);

кількість прийнятих рішень про уповноваження органу з оцінки відповідності;

кількість поданих заяв про внесення змін до відомостей, які містить Реєстр;

кількість рішень про внесення змін до відомостей, які містить Реєстр;

кількість відмов у внесенні змін до відомостей, які містить Реєстр;

кількість рішень про виключення органу з оцінки відповідності із Реєстру.

Рівень поінформованості юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - вище середнього за рахунок:

а) юридичні особи та фізичні особи-підприємці можуть ознайомитися з проектом постанови, який розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика");

б) у разі прийняття, постанову буде розміщено на офіційному веб-сайті Верховної Ради України (www.rada.gov.ua) та Кабінету Міністрів України (www.kmu.gov.ua).

Прийнятий проект постанови буде доведений до відома департаментів агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій та громадських об’єднань у сфері насінництва та розсадництва.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Мінагрополітики шляхом моніторингу діяльності кожного органу з оцінки відповідності, в тому числі кількості прийнятих рішень (відмов) про внесення змін до відомостей, які містить Реєстр, кількості рішень про виключення органів з оцінки відповідності із Реєстру.

Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту постанови шляхом опрацювання пропозицій від фізичних та юридичних осіб, які надходитимуть до зазначеного проекту постанови.

Повторне відстеження здійснюватиметься через рік після набрання чинності постанови, але не пізніше ніж через два роки шляхом аналізу інформації внесеної до Реєстру, кількості прийнятих рішень (відмов) у внесенні змін до відомостей, які містить Реєстр, кількості рішень про виключення органів з оцінки відповідності із Реєстру.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження шляхом порівняння показників із аналогічними показниками, що встановлені під час повторного відстеження. 

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом проведення аналізу показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено внесенням відповідних змін.

 

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                             Я. Краснопольський  



Додатки