портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 25 січня 2019

Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

            від  ______________                                                                                                                                                                                №_____ 

 

Київ

 

 


Про затвердження Порядку проведення перевірок, які 

здійснюються при надходженні та відправленні вантажів 

із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних

 складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення 

таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними

 

Відповідно до частини восьмої статті 49 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити такі, що додаються:

 1) Порядок проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон;

2) Порядок перевезення та знищення вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству;

3) Умови зберігання та поводження з вантажами із продуктами, які не відповідають законодавству.

2. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.

 

Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                В. ГРОЙСМАН



Повідомлення про оприлюднення

 проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними»

 

 З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними» Міністерство аграрної політики та продовольства України та Державна служба України з питань  безпечності харчових продуктів та захисту споживачів робить оголошення про його публікацію.

Метою проекту постанови є врегулювання процедури проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, врегулювання процедури перевезення та знищення вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, а також затвердження умов зберігання та поводження з такими вантажами.

Повний пакет документів до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними» розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua ) та Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (www.consumer.gov.ua ).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресою: 

01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України, e-mailmail@dkrp.gov.ua ;

01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, тел.: 279-51-14,  e-mail: kordon15@vet.gov.ua .

01001, м. Київ, вул., Хрещатик, 24, Міністерство аграрної політики та продовольства України,  e-mail: info@minagro.gov.uaтел.:278-19-50.

 

 

Заступник Міністра                                                                                                                               Володимир Топчій

Пояснювальна записка

до проекту постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними» 

 

Мета: проект постанови Кабінету Міністрів України«Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними» (далі – проект постанови) розроблено з метою недопущення ввезення на територію України вантажів які не відповідають законодавству, затвердження порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищення таких вантажів, затвердження умов зберігання та поводження з ними.

1. Підстава розроблення: проект постанови розроблено відповідно до частини восьмої статті 49 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин».

2.           Обґрунтування необхідності  прийняття постанови

Актуальність та доцільність розробки проекту постанови обумовлено вимогами частини восьмої статті 49 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин».

Крім того, затвердження постанови обумовлене необхідністю врегулювання процедури проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищення таких вантажів, умови зберігання та поводження з ними, а також запровадження умов для посилених економічних та торговельних відносин, які вестимуть до поступової інтеграції України до внутрішнього ринку ЄС, у тому числі завдяки створенню поглибленої і всеохоплюючої зони вільної торгівлі, як це визначено у Розділі ІV («Торгівля і питання, пов’язані з торгівлею») Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та підтримувати зусилля України стосовно завершення переходу до діючої ринкової економіки, у тому числі шляхом поступової адаптації її законодавства до acquis ЄС.

Проект постанови розроблено з урахуванням вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми  державами-членами, з іншої сторони, Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», Закону України «Про ветеринарну медицину» та з метою приведення нормативно-правових актів у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів у відповідність до вимог чинного законодавства України.

3.           Суть проекту акта

З прийняттям проекту постанови буде врегулювано процедуру проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, буде врегульовано процедуру перевезення та знищення вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, а також буде затверджено умови зберігання та поводження з такими вантажами.

4. Правові аспекти

У цій сфері правового регулювання діють:

Конституція України;

Закон України «Про ветеринарну медицину»;

Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»;

Митний кодекс України.

5. Фінансово-економічне обгрунтування

Проект постанови не потребує фінансування з Державного бюджету України.

6. Прогноз впливу

Проект акта спрямований на підвищення ефективності реалізації державної політики під час ввезенні на територію України підконтрольних Держпродспоживслужбі вантажів.

Реалізація проекту постанови призведе до зменшення ризику щодо можливих порушень законодавства у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини, що забезпечить дотримання прав та інтересів громадян.

Проект постанови за предметом правового регулювання не матиме негативного впливу.

7. Позиція заінтересованих сторін

Реалізація проекту постанови не матиме впливу на інтереси окремих верств (груп) населення, об’єднаних спільними інтересами.

Реалізація проекту постанови не змінить вплив на ключові інтереси суб’єктів господарювання, що виконують вимоги законодавства у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини. 

Проект постанови не стосується питань функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку.

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери, сфери наукової та науково-технічної діяльності.

8. Громадське обговорення

Проект постанови оприлюднено на офіційних веб-сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua )та Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (www.consumer.gov.ua).

9. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Державною фіскальною службою України, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством внутрішніх справ України, Державною регуляторною службою України, Міністерством юстиції України.

10. Правова експертиза

Проект постанови потребує проведення правової експертизи Міністерством юстиції України

11. Запобігання дискримінації

У проекті постанови відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

111. Відповідність принципу забезпечення рівних прав та можливості жінок і чоловіків

У проекті постанови відсутні положення, які порушують принцип збереження рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

12. Запобігання корупції 

У проекті постанови відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

13. Прогноз результатів

Прийняття проекту постанови врегулює процедуру проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, визначить порядок перевезення та знищення таких вантажів, а також умови зберігання та поводження з такими вантажами.

 

Голова                                                                                                                                                          Володимир ЛАПА


Аналіз регуляторного впливу


до проекту постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними» 

 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними» (далі – проект постанови) розроблено відповідно до частини восьмої статті 49 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» (далі – Закон).

Частиною восьмою статті 49 Закону визначено, що Порядок проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядок перевезення та знищення таких вантажів, умови зберігання та поводження з ними затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Тому, з метою реалізації вимог статті 49 Закону виникла необхідність розробити нормативно-правовий акт щодо затвердження Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядок перевезення та знищення таких вантажів, умови зберігання та поводження з ними.

Розроблений Мінагрополітики проект постанови передбачає затвердження:

- Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон;

- Умов зберігання та поводження з вантажами із продуктами, які не відповідають законодавству.

Варто зазначити, що регламентація заходів, що мають бути вжиті до вантажів, що ввозяться (пересилаються) на митну територію та не відповідають законодавству встановлено статтею 54 Регламенту ЄС № 882/2004 Європейського Парламенту і Ради від 29.04.2004 р, що в свою чергу, підлягає імплементації в рамках зобов’язань України відповідно до Всеохоплюючої стратегії імплементації Глави IV (Санітарні та фітосанітарні заходи) Розділу IV «Торгівля і питання, пов’язані з торгівлею» Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 228-р.

Виходячи з викладеного, теоретично можлива ситуація при якій відсутність процедури порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищення таких вантажів, умов зберігання та поводження з ними може призвести до визнання української системи державного контролю нееквівалентною з боку ЄС. В той же час, визнання вітчизняної системи державного контролю неефективною з боку Європейських партнерів напряму пов’язане із закриттям ринків збуту для українських виробників харчових продуктів та кормів.

Відповідно до інформації Громадської організації «Економічний дискусійний клуб» основним торговельним партнером України в 2017 році є ЄС, частка якого в українському експорті становить майже 40,5%, а його обсяги за 2017 рік зросли у 1,3 рази.

Дані Державної служби статистики України свідчать про те, що обсяги експорту вітчизняної сільськогосподарської продукції (групи УКТЗЕД 1-24) склали 5 649 467 000 доларів США, що на 27% вище за відповідні показники у 2016 році.

Відповідно до вищевказаного, проблема, яку пропонується врегулювати в результаті прийняття регуляторного акта, є важливою і не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
 

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

+

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у т.ч. суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Ціллю прийняття проекту постанови є реалізація норм Закону в частині затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон та умов зберігання та поводження з вантажами із продуктами, які не відповідають законодавству. 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

1.          Визначення альтернативних способів

Як альтернативу до запропонованого регулювання можна розглянути так званий «status quo», тобто збереження чинного регулювання зазначених питань.

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Збереження чинного регулювання зазначених питань «status quo»

Альтернатива 2

Погодження та затвердження проекту постанови

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Прямі вигоди відсутні

1) Потенційні ризики ввезення на територію України вантажів із небезпечними харчовими продуктами та/або кормами із неблагополучних країн, регіонів.

2) Загроза закриття ринків збуту торгівельних партнерів внаслідок невиконання Україною міжнародних зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію і визнання української системи державного контролю неефективною (нееквівалентною). Закриття ринку ЄС тільки для готових харчових продуктів тваринного походження призведе до втрати у 152 535 609 000 грн (обрахунки для обсягів експорту української продукції для 1 – 24 груп УТКЗЕД у 2017 році).

Альтернатива 2

1)   Зниження загроз ввезення на територію України вантажів із небезпечними харчовими продуктами та/або кормами із неблагополучних країн, регіонів, зон.

2)    Підвищення «захищеності» державних інспекторів при проведені перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищенню таких вантажів, умов зберігання та поводження з такими вантажами.

3)   Виконання Україною зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію, а також вимог чинного національного законодавства та, як наслідок,  диверсифікація ринків збуту української продукції.

Для умов наведених у додатку до даного АРВ (М-тест) буде складати:

за перший рік – 8 883 грн 00 коп;

за п’ять років – 44 415 грн 00 коп

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання проводилася для суб’єктів господарювання, які провадять діяльність пов’язану із імпортом вантажів харчових продуктів та/або кормів на митну територію України.

Показник

Мікро

Малі

Середні

Великі

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць1

2475

2086

243

48

4 852

Питома вага групи у загальній кількості, %

51

43

5

1

100

Відповідно до інформації державної фіскальної служби України у 2017 році імпорт сільськогосподарської продукції (товари групи 1-24 УКТЗЕД) здійснювали 4 852 суб’єкти господарювання.

Наразі Мінагрополітики та Держпродспоживслужба не володіє інформацією щодо розподілу зазначених суб’єктів господарювання відповідно до вимог статті 55 Господарського кодексу України.

Запропонований розподіл ґрунтується на рекомендаціях Міжнародної фінансової корпорації (IFC), Група Світового Банку, і передбачає наступні ка-тегорії суб’єктів господарювання*:

великі – щорічний обіг товарів перевищував 15 млн дол. США;

середні – щорічний обіг товарів складав від 3 млн до 15 млн дол. США;

малі – щорічний обіг товарів складав від 100 тис до 15 млн дол. США;

мікро – щорічний обіг товарів складав до 100 тис дол. США.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Прямі вигоди відсутні

1) Потенційні ризики щодо порушення прав суб’єктів господарювання при проведенні перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищенню таких вантажів, умов зберігання та поводження з ними.

2) Загроза закриття ринків збуту торгівельних партнерів внаслідок невиконання Україною міжнародних зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію і визнання української системи державного контролю неефективною (нееквівалентною). Закриття ринку ЄС тільки для готових харчових продуктів тваринного походження призведе до втрати у     152 535 609 000 грн (обрахунки для обсягів експорту української продукції для 1 – 24 груп УТКЗЕД у 2017 році).

Альтернатива 2

1)   Зниження загроз порушення прав суб’єктів господарювання при проведенні перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищенню таких вантажів, умов зберігання та поводження з ними.

2)   Потенційне розширення та відкриття нових ринків збуту завдяки виконання Україною зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію.

Для умов наведених у додатку до даного АРВ (М-тест) витрати будуть складати:

за перший рік – 77 824 грн 00 коп;

за п’ять років – 389 120 грн 00 коп

* - Див. IFC’s SME Loan Size Proxy: A Reliable Predictor of Underlying Small and Medium Enterprises in the IFC’s Financial Markets Portfolio

IV.Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення встановлених цілей

Вибір оптимального альтернативного способу здійснено з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше не існуватиме);

3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми не існуватимуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться нерозв’язаними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотири бальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Альтернатива зберігає всі наявні недоліки, що наведені у розділі І.

Альтернатива 2

4

Очікується, що альтернатива дозволить досягти цілей, що зазначені в розділі ІІ.

 

Рейтинг результатив-ності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Прямі вигоди відсутні

1)   Потенційні ризики ввезення на територію України вантажів із небезпечними харчовими продуктами та/або кормами.

2)   Потенційні ризики щодо порушення прав суб’єктів господарювання.

3)   Потенційна загроза закриття ринків збуту торгівельних партнерів України.

Дана альтернатива є неефективною, оскільки є більш витратною та не дозволяє вирішити поточні проблеми.

Альтернатива 2

1) Зниження загроз на територію України вантажів із небезпечними харчовими продуктами та/або кормами із неблагополучних країн, регіонів, зон.

2) Зниження загроз порушення прав суб’єктів господарювання.

4) Диверсифікація ринків збуту, переліку та обсягів української продукції;

Економічні витрати пов’язані із виконанням вимог регулювання відсутні.

Альтернатива є прийнятною з огляду на ризики та витрат пов’язаних із виконанням вимог запропонованого регулювання

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/ причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Дана альтернатива не здатна вирішити проблеми, що виникають внаслідок відсутності порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, порядку перевезення та знищення таких вантажів, умов зберігання та поводження з ними.

Х

Альтернатива 2

Дана альтернатива є найбільш доцільною з огляду на поточний стан проблеми та співвідношення витрат пов’язаних із запровадженням альтернативи та вигод від її впровадження.

Х

Враховуючи вищенаведені позитивні та негативні сторони альтернативних способів досягнення встановлених цілей, доцільно прийняти розроблений проект постанови.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

З метою досягнення цілей, визначених у розділі ІІ аналізу регуляторного впливу, пропонується погодити проекти постанови.

Заходи, які необхідно здійснити органам влади для розв’язання проблеми:

провести погодження проекту постанови з Державною регуляторною службою України, Державною фіскальною службою України, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством юстиції України, Кабінетом Міністрів України;

забезпечити проведення Міністерством юстиції України правової експертизи проекту регуляторного акта;

забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua ), веб-сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (www.consumer.gov.ua ) та провести громадське обговорення проекту постанови;

провести навчання державних інспекторів (державних ветеринарних інспекторів) Держпродспоживслужби щодо Порядку проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон, Порядку перевезення та знищення таких вантажів, Умов зберігання та поводження з ними.

Суб’єктам господарювання для реалізації вимог регулювання передбачено проектом постанови не потрібно здійснювати жодних заходів.

Розв’язання проблеми можливе лише шляхом прийняття даного проекту постанови.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

Можливість виконання вимог регуляторного акта оцінюється як висока, оскільки ресурсів, які є у розпорядженні компетентного органу та суб’єктів господарювання, на яких поширюватимуться відповідні вимоги, достатньо для їх виконання.

Витрати органів виконавчої влади на виконання вимог регуляторного акта пов’язані із необхідністю навчання посадових осіб компетентного органу щодо проектів наказів по відбору зразків та проведенням роз'яснювальної роботи серед зацікавлених сторін, є достатніми та будуть здійснені в рамках посадових обов’язків відповідальних осіб.

Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно наведено з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

Державне регулювання за проектом Закону не передбачає утворення нового державного органу або нового структурного підрозділу діючого органу.

VІI. Обґрунтування строку дії акту

Враховуючи необхідність попередження, усунення або зменшення до прийнятного рівня ризиків для людей і тварин, пов’язаних з занесенням на територію України збудників інфекційних захворювань тварин або небезпечних харчових продуктів та кормів призначених для споживання людиною або твариною строк дії регуляторного акту не встановлюється.

Термін набрання чинності регуляторним актом – відповідно до вимог законодавства після його офіційного опублікування, але не раніше дати набрання чинності відповідних положень Закону.

Зміна строку дії можлива в разі зміни міжнародно-правових актів, рекомендацій відповідних міжнародних організацій чи законодавчих актів України вищої юридичної сили, на виконання яких розроблений цей проект постанови.

VІII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта будуть встановлюватися після набрання чинності актом.

Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта є:

1) Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних із дією акта – прямих надходжень до державного бюджету не передбачається.

2) Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта – 4 852 одиниць, у тому числі малого та мікропідприємства 4561 одиниці.

3) Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта – високий, оскільки повідомлення про оприлюднення, проект постанови та аналіз регуляторного впливу акта розміщено на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби (http://www.consumer.gov.ua/) у розділі «Діяльність», підрозділ «Обговорення проектів документів».

4) Час, що необхідно буде витратити суб’єктам господарювання та/або фізичним особам, для виконання вимог акта – одноразово орієнтовно 2 години для відповідальних працівників. Час витрачений в даному випадку має обліковуватись в межах норм часу, що витрачається на виконання безпосередніх фахових обов’язків.

Показниками результативності регуляторного акта є:

1) Кількість проведення перевірок, які здійснюються при надходженні та відправленні вантажів із продуктами, які не відповідають законодавству, до митних складів, вільних митних зон;

2) Кількість перевезених, знищених вантажів які не відповідають законодавству.

3)    Визначення умов зберігання та поводження з вантажами із продуктами, які не відповідають законодавству.

ІX. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом аналізу даних відповідно до встановлених показників результативності Держпродспоживслужбою.
Базове відстеження здійснюватиметься після набрання ним чинності регуляторного акту, але не пізніше дня з якого почнеться повторне відстеження, шляхом моніторингу статистичних даних з боку Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Повторне відстеження здійснюватиметься не пізніше ніж через рік з дня набрання чинності регуляторним актом шляхом порівняння статистичних даних з боку Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, шляхом порівняння показників із аналогічними показниками, що встановлені під час повторного відстеження.
Метод проведення відстеження результативності – статистичний.
Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності – статистичні.
Для відстеження результативності будуть використовуватися дані, отримані за результатами моніторингу, що здійснюватиметься структурними підрозділами Держпродспоживслужби та її територіальними органами та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи.
 

 

Голова                                                                                                                         Володимир ЛАПА

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «____» _____ 20__ р. по «____» _____ 20__ р.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

 

 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання становить 4852 одиниць, у тому числі малого підприємництва 2086 одиниць та мікропідприємства 2475 (одиниць),

сукупна питома вага суб’єктів малого та мікропідприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 94% (відсотків), (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання»).

Варто зазначити, що обрахунки витрат регулювання для всіх об’єктів мікропідприємництва – 4 561 одиниці є суто теоретичними і відображають конкретний випадок встановлення вимог до імпорту харчових продуктів та/або кормів.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Вартість виконання вимог щодо повернення до країни-експортера, знищення, особливого поводження та зміни призначеного використання вантажів у разі виявлення їх невідповідності законодавству завжди буде залежати від кількості вантажів та суб’єктів господарювання щодо яких буде застосована дана норма. Таким чином регуляторний вплив на суб’єктів господарювання буде полягати лише у виконанні адміністративних процедур передбачених запропонованою послідовністю дій державного інспектора (державного ветеринарного інспектора) у випадках повернення до країни-експортера, знищення, особливого поводження та зміни призначеного використання вантажів, що ввозяться (пересилаються) на митну територію України у разі виявлення невідповідності законодавству.

Умови проведення розрахунків:

Розрахунки витрат базуються на даних Держпродспоживслужби щодо кількості вантажів, що були визнані такими, що не відповідали вимогам законодавства у 2017 році. Базовими умовами розрахунків було припущення про те, що кожен із вантажів, що були визнані такими, що не відповідали вимогам законодавства належав різному суб’єкту господарювання.

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали), у т.ч:

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування), у т.ч:

Х

Х

Х

5

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

Х

Х

Х

8

Суммарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання – 1 година

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

76 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

Х

380 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

13.1

Витрати часу на проведення консультацій із державним інспектором (державним ветеринарним інспектором) щодо загрози вантажів для здоров’я людини та/або тварин – 2 години**

152 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

Х

760 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

13.2

Витрати пов’язані з повідомленнями ветеринарних інспекторів про перевезення вантажу з продуктами, щодо яких встановлено невідповідність на вільний склад, склад у вільній митній зоні

76 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

Х

380 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

14

Разом, гривень

Формула: 

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

304 грн 00 коп

Х

1 520 грн 00 коп

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

256

256

256

16

Сумарно, гривень 

Формула: 

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

77 824 грн 00 коп

77 824 грн 00 коп

389 120 грн 00 коп

* – інформація щодо вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) наведена за результатами даних оприлюднених на веб-сайті www.work.ua«Статистика зарплат в Україні станом на 13.03.2018» за спеціальністю «Митний брокер».

** – розрахунки наведені для випадку адміністративних витрат у випадках, коли за результатами консультацій з оператором ринку державним інспектором прийнято рішення про знищення вантажу.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

Х

Х

Х

Х

Х

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі**:

Х

Х

Х

Х

Х

Камеральні, у т.ч.:

3 години

141 грн 00 коп

3

63***

8 883 грн 00 коп

Перевірка документів, що супроводжують вантаж, що відправляється з митного складу або складу у вільній митній зоні, перевірка фактичної ваги вантажу, пломбування та внесення інформації до єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі».

1  година

47 грн.

(1 день – 8 годин, заробітна плата на місяць – 7500 грн, 20 робочі дні – 375 грн /день, 47 грн/год)

1

63

2 961 грн 

00 коп

Перевірка документів, що супроводжують вантаж, що на митний склад або склад у вільній митній зоні, перевірка фактичної ваги вантажу, пломбування та внесення інформації до єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі».

1 година

47 грн.

(1 день – 8 годин, заробітна плата на місяць – 7500 грн, 20 робочі дні – 375 грн /день, 47 грн/год)

1

63

2 961 грн 

00 коп

Повідомлення про знищення вантажу з продуктами, які не відповідають законодавству державного ветеринарного інспектора, який прийняв рішення про направлення на знищення такого вантажу

1 година

47 грн.

(1 день – 8 годин, заробітна плата на місяць – 7500 грн, 20 робочі дні – 375 грн /день, 47 грн/год)

1

63

2 961 грн 

00 коп

виїзні 

Х

Х

Х

Х

Х

3. Підготовка,    затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання 

Х

Х

Х

Х

Х

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання 

Х

Х

Х

Х

Х

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання 

Х

Х

Х

Х

Х

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

Х

Х

Х

Х

Х

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

Х

Х

Х

Х

Х

Разом за рік

3 години

141 грн 00 коп

3

63

8 883 грн 00 коп

Сумарно за п’ять років

15 годин

705 грн 00 коп

15

63

44 415 грн 00 коп

 

*– Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

** – розрахунки наведені для випадку адміністративних витрат у випадках, коли за результатами консультацій з оператором ринку державним інспектором прийнято рішення про знищення вантажу.

*** – кількість вантажів, що за даними Держпродспоживслужби були знищені у 2017 році

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Х

Х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

77 824 грн 00 коп

389 120 грн 00 коп

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

77 824 грн 00 коп

389 120 грн 00 коп

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

8 883 грн 00 коп

44 415 грн 00 коп

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

86 707 грн 00 коп

443 535 грн 00 коп

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) з не відмічали відмінностей у питомій вартості адміністративного навантаження між суб’єктами великого, середнього та малого підприємництва. У зв’язку із цим, компенсаторні механізми не розроблялися.

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «____» _____ 20__ р. по «____» _____ 20__ р.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

 

 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання становить 4852 одиниць, у тому числі малого підприємництва 2086 одиниць та мікропідприємства 2475 (одиниць),

сукупна питома вага суб’єктів малого та мікропідприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 94% (відсотків), (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання»).

Варто зазначити, що обрахунки витрат регулювання для всіх об’єктів мікропідприємництва – 4 561 одиниці є суто теоретичними і відображають конкретний випадок встановлення вимог до імпорту харчових продуктів та/або кормів.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Вартість виконання вимог щодо повернення до країни-експортера, знищення, особливого поводження та зміни призначеного використання вантажів у разі виявлення їх невідповідності законодавству завжди буде залежати від кількості вантажів та суб’єктів господарювання щодо яких буде застосована дана норма. Таким чином регуляторний вплив на суб’єктів господарювання буде полягати лише у виконанні адміністративних процедур передбачених запропонованою послідовністю дій державного інспектора (державного ветеринарного інспектора) у випадках повернення до країни-експортера, знищення, особливого поводження та зміни призначеного використання вантажів, що ввозяться (пересилаються) на митну територію України у разі виявлення невідповідності законодавству.

Умови проведення розрахунків:

Розрахунки витрат базуються на даних Держпродспоживслужби щодо кількості вантажів, що були визнані такими, що не відповідали вимогам законодавства у 2017 році. Базовими умовами розрахунків було припущення про те, що кожен із вантажів, що були визнані такими, що не відповідали вимогам законодавства належав різному суб’єкту господарювання.

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали), у т.ч:

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування), у т.ч:

Х

Х

Х

5

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

Х

Х

Х

8

Суммарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання – 1 година

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

76 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

Х

380 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

13.1

Витрати часу на проведення консультацій із державним інспектором (державним ветеринарним інспектором) щодо загрози вантажів для здоров’я людини та/або тварин – 2 години**

152 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

Х

760 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

13.2

Витрати пов’язані з повідомленнями ветеринарних інспекторів про перевезення вантажу з продуктами, щодо яких встановлено невідповідність на вільний склад, склад у вільній митній зоні

76 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

Х

380 грн

(1 день – 8 роб. годин, заробітна плата на місяць – 12200 грн, 20 робочі днів, 76 грн/год)*

14

Разом, гривень

Формула: 

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

304 грн 00 коп

Х

1 520 грн 00 коп

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

256

256

256

16

Сумарно, гривень 

Формула: 

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

77 824 грн 00 коп

77 824 грн 00 коп

389 120 грн 00 коп

* – інформація щодо вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) наведена за результатами даних оприлюднених на веб-сайті www.work.ua «Статистика зарплат в Україні станом на 13.03.2018» за спеціальністю «Митний брокер».

** – розрахунки наведені для випадку адміністративних витрат у випадках, коли за результатами консультацій з оператором ринку державним інспектором прийнято рішення про знищення вантажу.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

Х

Х

Х

Х

Х

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі**:

Х

Х

Х

Х

Х

Камеральні, у т.ч.:

3 години

141 грн 00 коп

3

63***

8 883 грн 00 коп

Перевірка документів, що супроводжують вантаж, що відправляється з митного складу або складу у вільній митній зоні, перевірка фактичної ваги вантажу, пломбування та внесення інформації до єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі».

1  година

47 грн.

(1 день – 8 годин, заробітна плата на місяць – 7500 грн, 20 робочі дні – 375 грн /день, 47 грн/год)

1

63

2 961 грн 

00 коп

Перевірка документів, що супроводжують вантаж, що на митний склад або склад у вільній митній зоні, перевірка фактичної ваги вантажу, пломбування та внесення інформації до єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі».

1 година

47 грн.

(1 день – 8 годин, заробітна плата на місяць – 7500 грн, 20 робочі дні – 375 грн /день, 47 грн/год)

1

63

2 961 грн 

00 коп

Повідомлення про знищення вантажу з продуктами, які не відповідають законодавству державного ветеринарного інспектора, який прийняв рішення про направлення на знищення такого вантажу

1 година

47 грн.

(1 день – 8 годин, заробітна плата на місяць – 7500 грн, 20 робочі дні – 375 грн /день, 47 грн/год)

1

63

2 961 грн 

00 коп

виїзні 

Х

Х

Х

Х

Х

3. Підготовка,    затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання 

Х

Х

Х

Х

Х

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання 

Х

Х

Х

Х

Х

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання 

Х

Х

Х

Х

Х

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

Х

Х

Х

Х

Х

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

Х

Х

Х

Х

Х

Разом за рік

3 години

141 грн 00 коп

3

63

8 883 грн 00 коп

Сумарно за п’ять років

15 годин

705 грн 00 коп

15

63

44 415 грн 00 коп

 

* – Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

** – розрахунки наведені для випадку адміністративних витрат у випадках, коли за результатами консультацій з оператором ринку державним інспектором прийнято рішення про знищення вантажу.

*** – кількість вантажів, що за даними Держпродспоживслужби були знищені у 2017 році

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Х

Х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

77 824 грн 00 коп

389 120 грн 00 коп

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

77 824 грн 00 коп

389 120 грн 00 коп

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

8 883 грн 00 коп

44 415 грн 00 коп

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

86 707 грн 00 коп

443 535 грн 00 коп

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) з не відмічали відмінностей у питомій вартості адміністративного навантаження між суб’єктами великого, середнього та малого підприємництва. У зв’язку із цим, компенсаторні механізми не розроблялися.



Додатки