портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 15 червня 2015

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

від  ______________                                                                                                                                                                                   №___  

 

Київ

 

Про затвердження переліків вхідних продуктів, які

дозволяється зберігати у виробничому підрозділі

 

Відповідно до частини третьої статті 26 Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини"

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

1. Затвердити:

1) перелік добрив, покращувачів ґрунту та поживних речовин згідно з додатком 1;

2) перелік пестицидів, які використовуються у випадку неможливості ефективного захисту рослин від шкідників і хвороб, згідно з додатком 2;

3) перелік кормових матеріалів мінерального походження та дріжджі згідно з додатком 3;

4) перелік кормових добавок, деяких продуктів, які використовуються для годівлі тварин, згідно з додатком 4;

5) перелік продуктів, що використовуються для очищення та дезінфекції споруд для утримання тварин, згідно з додатком 5;

6) перелік продуктів та речовин, що використовуються при виробництві органічних харчових продуктів, згідно з додатком 6;

7) перелік технологічних добавок, що використовуються при переробці складників сільськогосподарського походження з органічного виробництва, а також у виробництві дріжджів та продукції, виробленої з них, згідно з додатком 7;

8) перелік інгредієнтів сільськогосподарського походження, які не виробляються органічними методами, що можуть використовуватися при переробці органічної харчової продукції, згідно з додатком 8;

9) перелік продуктів і речовин, дозволених до використання у виробництві органічних продуктів винного сектору, згідно з додатком 9.

2. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування.

 

 

Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                             А. ЯЦЕНЮК

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України"Про затвердження переліків вхідних продуктів,які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі" (далі – проект постанови) Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Проект постанови розроблено відповідно до частини третьої статті 26 Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини" на виконання Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини", схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61), з метою затвердження переліку вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

Проект постанови разом з аналізом регуляторного впливу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (http//www.minagro.gov.ua).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту постанови у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

 

Міністерство аграрної політики

та продовольства України,

вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001,

E-mail: nadiya.illenko@minagro.gov.ua;

тел. 279-86-35

Державна регуляторна служба України

вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01001,

тел.254-52-16

факс.226-31-81

E-mail: inform@dkrp.gov.ua

 

 

Заступник Міністра аграрної 

політики та продовольства України                                                                                                                                                            В.І. Лапа

 

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України"Про затвердження переліків вхідних продуктів,які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі" (далі – проект постанови) розроблено відповідно до частини третьої статті 26 Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини" та Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини", схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61).

Прийняття проекту постанови обумовлено необхідністю визначення та затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект постанови підготовлено з метою затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють:

Конституція України;

Цивільний кодекс України;

Господарський кодекс України;

Закон України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини";

Закон України "Про охорону навколишнього природного середовища";

Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів";

Закон України "Про підтвердження відповідності".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація постанови не потребує виділення додаткових коштів з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Державною регуляторною службою України, Міністерством охорони здоров’я України, Державною інспекцією сільського господарства України, Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.¹ Запобігання дискримінації

У проекті постанови відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті постанови відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України з метою одержання зауважень і пропозицій громадськості.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови є регуляторним актом та спрямований на забезпечення виконання вимог частини третьої статті 26 Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини".

10.¹ Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту постанови не має впливу на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття постанови надасть можливість затвердити переліки вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

 

 

          Міністр аграрної політики

          та продовольства України                                                                                                                                                                   О.М. Павленко

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України"Про затвердження переліків вхідних продуктів,які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі"

 

1. Опис проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі" (далі – проект постанови) розроблено відповідно до частини третьої статті 26 Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини" (далі – Закон) та Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації зазначеного Закону, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 30 жовтня 2013 року (протокол № 61).

Частиною третьою статті 26 Закону передбачено, що забороняється зберігання у виробничому підрозділі будь-яких вхідних продуктів, крім продуктів, дозволених Кабінетом Міністрів України.

2. Визначення цілей державного регулювання

Розроблення проекту постанови направлено на врегулювання питання щодо затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Першим способом досягнення цілі може бути невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки в цьому випадку не будуть визначені переліки вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі. В такому випадку діяльність суб’єктів господарювання, які є виробниками органічної сільськогосподарської продукції (сировини), буде значно ускладнена.

Другим способом досягнення цілі є прийняття проекту постанови, яка затвердить переліки вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі. Реалізація проекту постанови не потребує виділення додаткових коштів з державного бюджету.

Найбільш прийнятним є другий спосіб.

4. Опис механізмів для розв’язання проблеми, відповідні заходи

Затвердження постановою Кабінету Міністрів України переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі, розв’яже проблему щодо виконання вимог частини третьої статті 26 Закону України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини".

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття проекту постанови дозволить затвердити переліки вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акта, немає.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Об’єкт впливу

Витрати

Вигоди

Держава

Реалізація зазначеного проекту постанови не потребує додаткових витрат з державного бюджету

Затвердження переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі.

.

Суб’єкти господарської діяльності

Не передбачено

Визначення законодавством переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі

Громадяни

Не передбачено

Визначення законодавством переліків вхідних продуктів, які дозволяється зберігати у виробничому підрозділі

 

7. Обґрунтування строку дії акта

Даний проект регуляторного акта не передбачає обмежень строку його дії, що забезпечить постійне державне регулювання у даній сфері.

8. Визначення показників результативності акта

До показників результативності регуляторного акта належать, зокрема:

розмір надходжень до бюджету:

не впливає на видатки та надходження до Державного бюджету;

2) кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акту:

суб’єкти господарювання, що здійснюють виробництво органічної продукції (сировини);

3) час та розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання на реалізацію регуляторного акта:

реалізація проекту постанови не потребує додаткових матеріальних та інших витрат суб’єктів господарювання;

5) рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо положень акта – достатній, оскільки проект постанови розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Міністерством аграрної політики та продовольства України.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватись до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік після набрання чинності цього регуляторного акта, але не пізніше ніж через два роки шляхом аналізу статистичних даних.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом аналізу статистичних даних раз на три роки починаючи з дня закінчення заходів повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

 

Заступник Міністра аграрної 

політики та продовольства України                                                                                                                                                            В.І. Лапа