портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 04 липня 2016

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

від  ______________                                                                                                                                                                                №_____ 

  

Київ

 

Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій

щодо провадження господарської діяльності або видів

господарської діяльності, які не можуть провадитися на

підставі декларації відповідності матеріально-технічної

бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

Внести зміну до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 року № 725 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 65, ст. 2240; 2012 р., № 81, ст. 3267, 2013 р., № 52, ст. 1890), доповнивши його після слів "тваринного світу" словами "(крім спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)".

 

 

 Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                      В. ГРОЙСМАН

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства" (далі – проект постанои) Мінагрополітики робить оголошення про його публікацію.

Повний пакет документів до проекту постанови розміщено на офіційних веб-сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua (розділ "Регуляторна політика"; підрозділ "Проекти регуляторних актів") та Державного агентства рибного господарства України: www.darg.gov.ua (розділ – "Діяльність"; підрозділ "Проекти документів").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту постанови у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресами:

Державне агентство рибного господарства України (вул. Січових стрільців, буд. 45-А, м. Київ, 04053), e-mail: law@darg.gov.ua.

Міністерство аграрної політики та продовольства України (вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001), e-mail: info@minagro.gov.ua.

Державна регуляторна служба України (вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011), e-mail: inform@dkrp.gov.ua.

Відповідальний виконавець: Голуб Кирило Едуардович, заступник начальника Юридичного відділу Держрибагентства, тел. 486-63-85.

  

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                             Я. Краснопольський  

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства" (далі – проект постанови) розроблено відповідно до Законів України "Про тваринний світ", "Про рибне господарство, промислове рибальства та охорону водних біоресурсів", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" за власною ініціативою Державного агентства рибного господарства України.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект постанови розроблено з метою удосконалення механізмів спеціального використання об'єктів тваринного світу та оптимізації дозвільних процедур шляхом переведення їх в тому числі і на декларативний (реєстраційний, заявницький) принцип провадження господарської діяльності.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

Закон України "Про тваринний світ";

Закон України "Про рибне господарство, промислове рибальства та охорону водних біоресурсів";

постанова Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 801 "Про затвердження Порядку видачі дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) або відмови в його видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання зазначеного дозволу".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація запропонованого проекту постанови не потребує додаткового фінансування з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови в установленому порядку потребує погодження з  Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Державною регуляторною службою України та Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У проекті постанови відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті постанови відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua) та Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua).

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери, тому не потребує погодження всеукраїнськими профспілками, їх об’єднаннями та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови є регуляторним актом.

101. Вплив реалізації проекту постанови на ринок праці

Реалізація проекту постанови не впливатиме на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття постанови спростить процедуру отримання суб’єктами господарювання у галузі рибного господарства дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом оптимізації дозвільних процедур в тому числі і на декларативний (реєстраційний, заявницький) принцип та забезпечить удосконалення механізмів спеціального використання об'єктів тваринного світу

 

 

Голова Державного агентства 

рибного господарства України                                                                                                                                                                Я.Б. Ковалів

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства"

 

І. Визначення проблеми

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства"(далі – проект постанови) розроблено відповідно до Законів України "Про тваринний світ", "Про рибне господарство, промислове рибальства та охорону водних біоресурсів", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" за власною ініціативою Державного агентства рибного господарства України.
Метою прийняття проекту постанови є удосконалення механізмів спеціального використання об'єктів тваринного світу та оптимізації дозвільних процедур шляхом переведення їх в тому числі і на декларативний (реєстраційний, заявницький) принцип провадження господарської діяльності.
Абзацом 2 Статті 24 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" та пунктом 5 Порядку видачі дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) або відмови в його видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання зазначеного дозволу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 801 передбачено, що видача дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) або письмового повідомлення про відмову в його видачі (далі – дозвіл), здійснюється протягом 30 календарних днів після державної реєстрації наказу Мінагрополітики про розподіл лімітів водних біоресурсів. Решту часу (11 місяців у році) суб’єкти господарювання позбавлені можливості отримати дозвіл, оскільки видача дозволу обмежена 30 календарними днями з дати прийняття наказу та заборонена вищезазначеними нормативно-правовоми актами.
Враховуючи вищезазначене, з прийняттям постанови буде спрощено процедуру отримання суб’єктами господарювання у галузі рибного господарства дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом оптимізації дозвільних процедур, в тому числі і на декларативний (реєстраційний, заявницький) принцип та забезпечить удосконалення механізмів спеціального використання об'єктів тваринного світу.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

-

+

Держава

+

-

Суб’єкти господарювання,

+

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

-

 

Дана проблема не може бути розв’язана за допомогою чинних регуляторних актів, оскільки не буде створено умов для дерегуляції господарської діяльності.

Позиція щодо відмови від врегулювання цієї проблеми не сприятиме модернізації системи державного регулювання господарської діяльності та створює умови для існування ризиків проявів корупції, а тому є неприйнятною.

Єдиним способом вирішення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання, є прийняття запропонованого регуляторного акта.

II. Цілі державного регулювання

Ціллю державного регулювання є удосконалення процедур адміністративного регулювання економіки, поліпшення умов ведення бізнесу, розширення свобод підприємницької діяльності.

З метою усунення невиправданих механізмів регулювання сфери господарської діяльності пропонується надання суб’єктам господарської діяльності у галузі рибного господарства альтернативного способу ведення такої діяльності шляхом запровадження декларативного принципу.

Зазначені цілі державного регулювання будуть досягнуті з дня набрання чинності постановою.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Під час підготовки проекту постанови було опрацьовано два альтернативні способи досягнення вищезазначених цілей:

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

залишити чинне законодавство без змін, проте даний спосіб не забезпечить створення умов для дерегуляції господарської діяльності

 

Альтернатива 2

прийняття проекту постанови, що забезпечить належні умови ведення бізнесу суб’єктами господарювання у сфері рибного господарства

 

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

здійснення діяльності суб’єктами господарювання на підставі декларативного принципу, що сприятиме створенню умов для дерегуляції господарської діяльності

 

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

збільшення кількості спожитої рибної продукції на душу населення

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

16

196

369

581

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

2,75

33,7

63,5

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

запровадження декларативного принципу надасть можливість

спростити умови ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання у сфері рибного господарства

витрати, пов’язані з отримання первинної інформації про процедуру подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

відсутні

відсутні

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

не передбачені

не передбачені

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

не передбачені

не передбачені

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

відсутні

відсутні

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

8

8

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

відсутні

відсутні

8

Інше (уточнити), гривень

-

-

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

8

8

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

суб’єкти середнього підприємництва – 16

суб’єкти великого підприємництва - 0

 

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

суб’єкти середнього підприємництва – 80

 

суб’єкти великого підприємництва - 0

суб’єкти середнього підприємництва – 80

суб’єкти великого підприємництва - 0

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

не передбачені

не передбачені

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

*Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

 

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

Часові витрати:

 

на ознайомлення з процедурою подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – 10 хвилин;

на заповнення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – 20 хвилин;

на подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – 30 хвилин

відсутні, подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є безоплатним

Часові витрати:

 

на ознайомлення з процедурою подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – 10 хвилин;

на заповнення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – 20 хвилин;

на подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – 30 хвилин

Витратипередба-чені в старто-вому році

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

 

8 грн.

витрати передбачені в стартовому році

витрати передбачені в стартовому році

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

відсутні

відсутні

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

витрати відсутні

Альтернатива 2

За перший рік:

суб’єкти середнього підприємництва – 80 гривень;

суб’єкти великого підприємництва – 0 гривень.

За п’ять років:

суб’єкти середнього підприємництва – 80 гривень;

суб’єкти великого підприємництва – 0 гривень.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що у випадку залишення чинного законодавства без змін, не буде створено умов для дерегуляції господарської діяльності

Тому цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

 

Альтернатива 2

4

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що проектом постанови буде досягнуто цілі прийняття регуляторного акта повною мірою (проблема більше існувати не буде)

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

оцінюючи підсумкові вигоди даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде вирішена в повному обсязі, оскільки забезпечить

створення умов для дерегуляції господарської діяльності

відсутні

враховуючи оцінені у цій таблиці підсумкові витрати та вигоди, необхідно зазначити, що для вирішення проблеми найбільш виправданою та доцільною є Альтернатива 2, тому що вона призведе до повного вирішення проблеми, визначеної розділом I аналізу регуляторного впливу

Альтернатива 1

вигоди відсутні

відсутні

оцінивши підсумкові вигоди та витрати, необхідно зазначити, що Альтернатива 1 не сприятиме вирішенню проблеми, тому вибір даної альтернативи не є можливим

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

причиною відмови від даної альтернативи є те, що вона не сприятиме вирішенню проблеми

Х

Альтернатива 2

перевага даної альтернативи полягає в тому, що прийняття проекту наказу повністю вирішує проблему, визначену в розділі I аналізу регуляторного впливу

ризики відсутні

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Врегулювання проблеми можливе шляхом прийняття проекту Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до пункту 20 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства", попередньо погодженого в установленому порядку з заінтересованими центральними органами виконавчої влади.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з "25" березня 2016 р. по "25" квітня 2016 р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Проведено нараду за участю представників асоціації "Укррибспілка"

5

За результатами наради було вирішено, що необхідні внести зміни до переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 року № 725 (далі – Постанова № 725).

2

Проведено нараду за участю представників об'єднання "Укррибгосп"

5

За результатами наради було вирішено, що залишення Постанови № 725 у діючій редакції не сприятиме дерегуляції у сфері господарської діяльності

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 565 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 196 (одиниць) та мікропідприємництва 369 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 97,25 % (відсотків).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

5

Інші процедури (уточнити)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

0

 

Х

 

0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

565

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

 

0

 

Х

 

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

168

168

не передбачені

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

168

168

не передбачені

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

не передбачені

не передбачені

не передбачені

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

не передбачені

не передбачені

не передбачені

13

Інші процедури (уточнити)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

 

336

 

не передбачені

 

не передбачені

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

565

565

565

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

189840

Х

949200

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: 

Державне агентство рибного господарства України

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

20 хв.

1,05

1

581

18301,5

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

камеральні

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

виїзні

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

     

7. Інші адміністративні процедури (уточнити): _______________________

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

18301,5

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

Х

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

189840

189840

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

189840

189840

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

18301,5

18301,5

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

208141,5

208141,5

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачено.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії акта є необмеженим у часі до прийняття нового нормативно - правового акта або втрати ним чинності.

Зміна строку дії регуляторного акта можлива в разі зміни
законодавчих актів України вищої юридичної сили, на виконання яких розроблений цей проект регуляторного акта.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Показники результативності визначатимуться здійснення діяльності суб’єктами господарювання на підставі декларативного принципу, що сприятиме створенню умов для дерегуляції господарської діяльності

Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта, не визначається та не передбачається, оскільки норми проекту акта не встановлюють ні податки, ні надходження.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання оцінюється як середній. Проект наказу розміщено на веб-сайті Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua, розділ "Діяльність", підрозділ "Проекти документів") та Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика", підрозділ "Проекти регуляторних актів").

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Державним агентством рибного господарства України.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік з дня набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних порівняно з базовим відстеженням, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Голова Державного агентства 

рибного господарства України                                                                                                                                                                Я.Б. Ковалів