портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 17 травня 2017

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

            від  ______________                                                                                                                                                                                №_____ 

 

Київ

 

Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання

 водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх

частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній

(морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

Внести до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 992 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 84, ст. 2814; 2016 р., № 18, ст. 719), доповнивши розділ "Розподіл лімітів спеціального використання водних біоресурсів для промислових цілей" пунктом 131 такого змісту:

"131. Перехід права на частку добування (вилову) від одного користувача до іншого здійснюється шляхом правонаступництва відповідно до законодавства України або за результатами аукціону.".

  

  

Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                      В. ГРОЙСМАН   

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України" (далі – проект постанови) Мінагрополітики оголошує про його публікацію.

Повний пакет документів до проекту постанови розміщено на офіційних веб-сайтах Міністерства агарної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua (розділ "Регуляторна політика"; підрозділ "Проекти регуляторних актів") та Державного агентства рибного господарства України www.darg.gov.ua (розділ "Діяльність"; підрозділи "Проекти документів").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту постанови у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24), e-mail: olena.malienda@minagro.gov.ua.

Державне агентство рибного господарства України (04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 45-А), e-mail: akva@darg.gov.ua.

Відповідальний виконавець: Плічко Василь Федорович, заступник начальника Управління – начальник відділу організації промислового рибальства Управління організації рибальства, аквакультури та наукового забезпечення галузі, тел. 484-63-55.

 

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та  продовольства України                                                                                                                             Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України" (далі – проект постанови) розроблено з метою формування прозорих конкурентних умов серед суб’єктів рибного господарства, створення можливості здійснення промислового рибальства більшій кількості користувачів водних біоресурсів, що свою чергу забезпечить розвиток ефективного бізнес середовища.

2. Мета і шляхи її досягнення

Мета проекту постанови полягає у необхідності надання права користувачам водних біоресурсів набувати та передавати частку добування (вилову) водних біоресурсів, що забезпечить ефективне здійснення рибогосподарської діяльності, створить можливості для планування своєї економічної діяльності, розвитку прозорого конкурентного середовища.

3. Правові аспекти

У цій сфері діють такі нормативно-правові акти: постанова Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 992 "Про затвердження Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України" та інші підзаконні нормативно-правові акти.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту постанови не потребує додаткових матеріальних і фінансових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Державною регуляторною службою України, та проведення правової експертизи Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

Проект постанови не містить положень, які вказували б на ознаки дискримінації та не порушує Закон України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні".

7. Запобігання корупції

Проект постанови не визначає правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційних сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua.) та Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua.)

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови відноситься до актів регуляторного впливу.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту постанови не впливає на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту постанови забезпечить розвиток прозорого конкурентного середовища серед суб’єктів господарства, надання можливості здійснення господарської діяльності більшій кількості суб’єктів господарювання, створення умов для розвитку ринкових відносин між ними, а також рівних прав на здійснення промислового рибальства.

 

 

Голова Державного агентства 

рибного господарства України                                                                                                                                                                    Я. Ковалів

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України"

 

I. Визначення проблеми

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України" (далі – проект постанови) розроблено з метою надання можливості переходу права на частку добування (вилову) від одного користувача до іншого шляхом правонаступництва відповідно до законодавста України або за результатами аукціону.

Статтею 30 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" передбачено, що договори на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) можуть укладатися за результатами аукціонів, що проводяться для реалізації квот або прогнозів допустимого вилову, що вивільняються внаслідок припинення права користувачів на спеціальне використання водних біоресурсів, або з резерву.

Організатором аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) є Держрибагентство.

Відповідно до Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2016 № 992 (далі – Порядок) за рішенням Держрибагентства до 15 відсотків встановленого ліміту або прогнозу допустимого вилову водних біоресурсів може залишатися як резерв лімітів спеціального використання водних біоресурсів для подальшого розподілу між іншими суб’єктами рибного господарства за результатами аукціону.

Крім того, у разі коли користувачі водних біоресурсів не розпочали їх використання протягом шести місяців з моменту розміщення повідомлення про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів, Держрибагентство на підставі подання органів рибоохорони встановлену частку добування (вилову) водних біоресурсів зараховує в повному обсязі до резерву.

Пунктом 6 Порядку визначено, що частка добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей визначається у відсотках для кожного користувача строком на 5 років. Це дозволяє планувати користувачу своє діяльність на даний період. Однак, в процесі здійснення господарської діяльності виникають випадки, коли така діяльність стає для користувача неможливою (складна економічна ситуація, рішення про припинення підприємницікої діяльності, форс-мажорні обставини, смерть користувача). В таких випадках постає питання про долю права на частку добування (вилову). Дане питання чинним законодавством не врегульовано, тому розробником проекту постанови пропонуються зміни, які нададуть можливість користувачу самостійно розпоряджатися своїм правом на частку добування (вилову), а у разі смерті користувача - переходити за спадкуванням.

Запропоновані зміни спрямовані на дерегуляцію та зменшення впливу держави на підприємницьку діяльність суб'єктів господарювання, що створить можливість планування економічної діяльності та ефективне конкурентне бізнес середовище.

Крім того, надання можливості переходу права на частку добування (вилову) шляхом правонаступництва, а можливість набувати право на частку добування (вилову) на аукціоні сприятиме збільшенню суб'єктів господарювання в середньому на 10-15 відсотків, що в свою чергу збільшить кількість рибної продукції та сприятиме забезпеченню продовольчої безпеки держави.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

зменшення кількості спожитої рибної продукції, у зв’язку зі зменшенням суб’єктів рибогосподарської діяльності, які не мають змоги використовувати частку добування (вилову) водних біоресурсів та розпоряджатися нею відповідно до цивільного законодавства України.

 

Держава

зменшення надходжень до бюджету, у зв’язку з тим, що суб’єкти господарювання, які не мають змогу використовувати частку добування (вилову) не здійснюють господарську діяльність, а відсутність можливості розпоряджатися цієї часткою не дає можливості іншим користувачам освоювати ресурс.

 

Суб’єкти господарювання,

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

відсутність можливості розпоряджатися правом на частку добування (вилову) та, як наслідок, ускладнення планування економічної діяльності

 

 

Дана проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, а також за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки чинним законодавством не визначені випадки переходу права частки добування (вилову), запропоновані проектом постанови.

II. Цілі державного регулювання

Проектом постанови буде доповнено підстави переходу права частки добування (вилову) від одного користувача водних біоресурсів до іншого, що надасть можливість користувачу самостійно розпоряджатися своїм правом на частку добування (вилову), а у разі смерті користувача - переходити за спадкуванням.

Зазначені цілі державного регулювання будуть досягнути з дня набрання чинності змінами, передбаченими проектом постанови.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Визначення альтернативних способів

Під час підготовки проекту постанови було опрацьовано два альтернативні способи досягнення вищезазначених цілей:

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

залишити чинне законодавство без змін, проте даний спосіб не вирішить проблему переходу права на частку добування (вилову), так як дана проблема чинним законодавством не врегульована.

Альтернатива 2

прийняття проекту постанови забезпечить можливість користувачу розпоряджатися правом на частку добування (вилову), зменшить вплив держави на підприємницьку діяльність суб’єктів господарювання, сприятиме збільшенню суб’єктів господарювання та можливості освоєння ресурсу.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

зменшення надходжень до бюджету, у зв’язку з тим, що суб’єкти господарювання, які не мають змогу використовувати частку добування (вилову) не здійснюють господарську діяльність, а відсутність можливості розпоряджатися цієї часткою не дає можливості іншим користувачам освоювати ресурс, що в свою чергу взагалі зменшує кількість суб’єктів господарювання та призводить до зменшення виробленої рибної продукції

Альтернатива 2

збільшення надходжень до бюджету у зв’язку зі збільшенням кількості суб’єктів господарювання, збільшення кількості спожитої рибної продукції на душу населення, дерегуляція підприємницької діяльності

витрати, пов’язані з адмініструванням процесу регулювання державними органами та прийняттям проекту постанови (час та заробітна плата спеціаліста відповідної категорії, витрати на канцелярські товари)

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

зменшення кількості та споживчого вибору продукції рибного господарства

Альтернатива 2

збільшення кількості спожитої рибної продукції на душу населення та збільшення споживчого вибору

 

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

16

105

311

432

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

3,7

24

72

100%

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутність можливості планування економічної діяльності у наслідок відсутності можливості розпоряджатися часткою добування (вилову), яка не використовується

Альтернатива 2

дерегуляція господарської діяльності, зменшення впливу держави на її здійснення, можливість планування економічної діяльності у довгостроковій перспективі.

витрати, пов’язані з процедурою отримання первинної інформації про випадки розпорядження часткою добування (вилову) (витрати часу на отримання інформації, вартість часу)

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядко-овий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

витрати відсутні

витрати відсутні

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

не передбачені

не передбачені

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

не передбачені

не передбачені

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

не передбачені

не передбачені

8

Інше (уточнити), гривень

-

-

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

-

-

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

суб’єкти середнього підприємництва – 16

суб’єкти великого підприємництва - 0

 

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

суб’єкти середнього підприємництва – 0

 

суб’єкти великого підприємництва - 0

суб’єкти середнього підприємництва – 0

суб’єкти великого підприємництва - 0

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

не передбачені

не передбачені

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

 

Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

 

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

не

передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

 

Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

відсутні

відсутні

відсутні

відсутні

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

відсутні

відсутні

відсутні

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

не передбачені

не передбачені

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

витрати відсутні

Альтернатива 2

За перший рік:

суб’єкти середнього підприємництва –0 гривень;

суб’єкти великого підприємництва – 0 гривень.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що залишиться значний вплив держави на підприємницьку діяльність, тому цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

Альтернатива 2

4

дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що проектом постанови передбачено можливість суб’єктів господарювання самостійно розпоряджатися набутим правом на частку добування (вилову) водних біоресурсів без впливу державних органів.

Тому цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде)

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

оцінюючи підсумкові вигоди даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде вирішена шляхом прийняття проекту постанови, що дасть суб’єктам господарювання самостійно планувати свою діяльність

оцінюючи підсумкові витрати даної альтернативи, то вони складають:

витрати, пов’язані з адмініструванням процесу регулювання державними органами та прийняттям проекту постанови (час та заробітна плата спеціаліста відповідної категорії, витрати на канцелярські товари)

враховуючи оцінені у цій таблиці підсумкові витрати та вигоди, необхідно зазначити, що для вирішення проблеми найбільш виправданою та доцільною є Альтернатива 2, тому що вона призведе до повного вирішення проблеми, визначеної розділом I аналізу регуляторного впливу

Альтернатива 1

вигоди відсутні

оцінюючи підсумкові витрати даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде продовжувати існувати

оцінивши підсумкові вигоди та витрати, необхідно зазначити, що Альтернатива 1 не сприятиме вирішенню проблеми, а лише поглибить її, тому вибір даної альтернативи не є можливим.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

причиною відмови від даної альтернативи є те, що вона не сприятиме вирішенню проблеми

Х

Альтернатива 2

перевага даної альтернативи полягає в тому, що прийняття проекту постанови повністю вирішує проблему, визначену в розділі I аналізу регуляторного впливу

ризики відсутні

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми пропонується надання можливості переходу права на частку добування (вилову) від одного користувача до іншого шляхом правонаступництва відповідно до законодавства України або за результатами аукціону.

Додержання вимог регуляторного акта не потребуватиме запровадження державного нагляду та контролю.

Крім того, для впровадження цього регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи як забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом оприлюднення його в засобах масової інформації, мережі Інтернет та проведення дозвільними органами інформаційно-роз’яснювальної роботи.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Впровадження вимог регуляторного акта державними органами та органами місцевого самоврядування не потребує додаткових витрат з відповідних бюджетів, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

Здійснено розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (додається).

Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання (Додаток 4 (Тест малого підприємництва) до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта), а також витрат на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва (Додаток 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта), не проводився, оскільки не передбачається запровадження нового регулювання. Оцінка вигод і витрат спецводокористувачів здійснена в рамках Розділу III. (Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акту запропоновано встановити на необмежений термін, оскільки дія норм Водного кодексу України, на виконання яких розроблений регуляторний акт, за часом не обмежена.

Зміна терміну дії акта можлива в разі зміни правових актів, на вимогах яких базується проект регуляторного акту.

Термін набрання чинності регуляторним актом – відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Показники результативності визначатимуться збільшенням кількості суб’єктів господарювання, що здійснюють спеціальне використання водних біоресурсів, збільшення кількості виловлених водних біоресурсів.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Державним агентством рибного господарства України спільно з Державним агентством водних ресурсів України, яке забезпечує відповідне погодження договорів оренди водних об’єктів, у тому числі рибогосподарських технологічних водойм.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цім регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження буде проводитись через рік з дня набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних порівняно з базовим відстеженням. 

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

   

   

Голова Державного агентства 

рибного господарства України                                                                                                                                                                    Я. Ковалів 



Додатки