портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 15 квітня 2014

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

          від  ______________                                                                                                                                                                                      №___  

Київ

 

Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України

від 5 жовтня 2011 р. № 1031

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

Внести у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України" (Офіційний вісник України, 2011 р., № 78, ст. 2883; 2012 р., № 40, ст. 1547) зміни, що додаються.

 

 

Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                              А.ЯЦЕНЮК

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031"

 

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031" (далі – проект постанови) розроблено з метою удосконалення та спрощення діючого митного екологічного контролю на вивезення (експорт) шроту та макухи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 року № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України".

Проектом постанови пропонується у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 року № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України" в екологічному контролі, який здійснюється у формі попереднього документального контролю митними органами, при вивезенні на експорт шроту та макухи, передбачених товарними позиціями УКТ ЗЕД 2304 00 00 00, 2306 та 2306, у стовбці "вивезення" цифри "3" замінити на цифри "0".

Це дасть змогу спростити існуючий порядок державного контролю експорту шроту та макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

Проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Департамент продовольства, електронна адреса: fooddept@minapk.gov.ua (виконавець Стародуб Тетяна Василівна, тел (044) 226-27-72).

01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, електронна адреса: mail@dkrp.gov.ua

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України –

керівник апарату                                                                                                                                                                                        О.В. Сень

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031" (далі – проект постанови) розроблено Міністерством аграрної політики та продовольства України з метою удосконалення та спрощення діючого порядку вивезення на експорт шроту та макухи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 року № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України".

Українські шрот та макуха – це високоякісні цінні білкові продукти, які використовуються як безпосередньо для годівлі тварин в раціоні, так і як сировина для виробництва комбікормів.

Висока якість шротів та макухи пояснюється технологією їх виробництва (попередньо видаляється лушпиння (оболонка)). Попит на зовнішньому ринку на дану продукцію є високим.

Україна має великий експортний потенціал поставок на зовнішній ринок шроту та макухи, зокрема здобуття під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

Враховуючи те, що термін придатності їх є обмеженим, внутрішній попит із-за недостатньо розвинутого тваринництва є малим, тому продукція є експортоорієнтованою.

Створення сприятливих умов експорту шроту/макухи є дуже важливим для забезпечення стабільності роботи олійнодобувних підприємств, оскільки шрот і макуха утворюються у процесі добування рослинних олій.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект постанови підготовлено з метою створення спрощеної процедури експорту шроту/макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють Митний кодекс України, Закони України "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про безпечність та якість харчових продуктів", постанова Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 року № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Прийняття постанови не потребує додаткових фінансових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Державною митною службою України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.1 Запобігання дискримінації

Положення проекту постанови не містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті постанови відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua) з метою одержання зауважень і пропозицій громадськості.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови є регуляторним актом та спрямований на спрощення процедури поставки шроту та макухи на експорт.

11. Прогноз результатів

Прийняття постанови надасть можливість удосконалити та спростити діючий порядок експорту шроту і макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

 

 

Міністр аграрної політики та

продовольства України                                                                                                                                                                             І.О. Швайка

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031"

 

1. Опис проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031" (далі – проект постанови) розроблено з метою удосконалення та спрощення діючого митного екологічного контролю на вивезення (експорт) шроту та макухи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 року № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України".

Проектом постанови пропонується у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 року № 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України" в екологічному контролі, який здійснюється у формі попереднього документального контролю митними органами, при вивезенні на експорт шроту та макухи, передбачених товарними позиціями УКТ ЗЕД 2304 00 00 00, 2306 та 2306, у стовбці "вивезення" цифри "3" замінити на цифри "0".

Це дасть змогу спростити існуючий порядок державного контролю експорту шроту та макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

2. Визначення цілей державного регулювання

Основною ціллю прийняття постанови є створення сприятливих умов для збільшення експортного потенціалу та збільшення валютних надходжень до України, зменшення фінансового навантаження на експортерів та з метою дерегуляції експорту шроту та макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативні способи досягнення цілі:

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючого порядку без зміни. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки в цьому випадку експорт шроту та макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій, залишається ускладненим і не сприятиме збільшенню експортного потенціалу.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту постанови дозволить спростити діючий порядок державного контролю (в тому числі у формі попереднього документального контролю) і сприятиме збільшенню експортного потенціалу шроту та макухи, здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій.

Реалізація проекту постанови не потребує додаткових матеріальних, фінансових та інших витрат з Державного бюджету України.

Таким чином, на даному етапі найбільш прийнятним є другий спосіб.

4. Опис механізмів для розв'язання проблеми, відповідні заходи

Розв’язання проблеми можливе шляхом прийняття постанови. Проектом постанови пропонується спростити діючий порядок державного контролю при експорті шроту та макухи, передбачених товарними позиціями УКТ ЗЕД 2304 00 00 00, 2306 та 2306 додатку до постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031".

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття постанови дозволить спростити існуючий порядок здійснення державного контролю за експортом здобутих під час вилучення соєвої олії та добування рослинних жирів і олій шроту та макухи, які експортуються через митний кордон України. Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акта, немає.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Об'єкт впливу

Витрати

Вигоди

Держава

Реалізація зазначеного

проекту постанови не потребує додаткових витрат з Державного бюджету

Удосконалення діючого порядку вивезення на експорт шроту та макухи

Суб'єкти

господарської

діяльності

Реалізація зазначеного проекту постанови не потребує витрат з боку суб'єктів господарської діяльності

Спрощення існуючого державного контролю за вивезенням шроту та макухи на експорт

 

7. Обґрунтування строку дії акта

Даний проект регуляторного акта не передбачає обмежень строку його дії.

8. Визначення показників результативності акта

До показників результативності регуляторного акта належить:

- спрощення процедури експорту шроту та макухи;

- зменшення фінансового навантаження на експортерів шроту та макухи;

- підвищення конкурентноздатності шроту і макухи та збільшення експорту;

- збільшення надходження валютної виручки від експорту шроту та макухи.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Міністерством аграрної політики та продовольства України та Державною митною службою України.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися до набування чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результатів буде здійснюватися через рік після набрання чинності цього регуляторного акта, але не пізніше ніж через два роки набрання чинності акту шляхом аналізу статистичних даних.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом аналізу статистичних даних раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження з метою подальшого удосконалення законодавства України.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України –

керівник апарату                                                                                                                                                                                         О.В. Сень



Додатки