портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 15 лютого 2017

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України"

Проект

  МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

  

          _______________                                                        Київ                                                                 №___________

 

Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення

приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної

промисловості капітанами морських рибних портів України

 

Відповідно до статті 8 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів", підпункту 9 пункту 4 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119, та з метою забезпечення безпеки мореплавства,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Внести зміни у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 21 січня 2006 року № 14, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 лютого 2006 року за № 130/12004, виклавши його у новій редакції, що додається.

2. Департаменту тваринництва забезпечити в установленому законодавством порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра М. Мартинюка.

 

 Міністр                                                                                                                                                                                                         Т. Кутовий

Повідомлення про оприлюднення

 проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України" (далі – проект наказу) Мінагрополітики України робить оголошення про його публікацію.

Проект наказу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua (розділ "Регуляторна політика"; підрозділ "Проекти регуляторних актів") та Державного агентства рибного господарства України: www.darg.gov.ua (розділ "Діяльність"; підрозділ "Проекти документів").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України (вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001), е-mail: info@minagro.gov.ua.

Державне агентство рибного господарства України (вул. Січових Стрільців, 45 а, м. Київ, 04053), e-mail: darg@darg.gov.ua.

Державна регуляторна служба України (вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011), е-mail: inform@dkrp.gov.ua.

Відповідальний виконавець: Заєць Алла Олегівна, начальник відділу портів, технічного нагляду за суднами рибного господарства та моніторингу Управління державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибної промисловості Держрибагентства, тел. 482-09-82.

 

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                                Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка

До проекту наказу міністерства аграрної політики та продовольства україни "Про внесення змін у додаток 8 до порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів україни"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України" (далі – проект наказу) підготовлено з метою приведення діючого переліку суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості до міжнародного та національного законодавства України.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою розроблення проекту наказу є приведення суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості до міжнародних та національних документів з безпеки мореплавства.

Досягнення вказаної мети можливе шляхом прийняття проекту наказу

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

Кодекс торговельного мореплавства України;

Закон України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів";

Закон України "Про міжнародні договори України";

Міжнародна конвенція по запобіганню забрудненню з суден 1973 року;

Міжнародна конвенція про вантажну марку 1966 року;

Міжнародна конвенція про стандарти підготовки, сертифікації персоналу риболовних суден та несення вахти 1995 року;

Міжнародний Кодекс з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року; Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119;Положення про Державне агентство рибного господарства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року № 895;наказ Міністерства агарної політики України від 21 січня 2006 року № 14 "Про затвердження порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2006 року за     № 130/12004; наказ Міністерства аграрної політики України від 03 грудня 2012 року № 747 "Про затвердження Положення про безпечне укомплектування екіпажами морських суден флоту рибної промисловості", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 151/22463; наказ Міністерства аграрної політики України від 12 січня 2005 року № 7 "Про затвердження Положення про сертифікацію персоналу суден флоту рибної промисловості", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 січня 2005 року за № 101/10381; наказ Державного комітету рибного господарства України від 16 січня 2008 року № 5 "Про затвердження Положення щодо встановлення відповідності системи управління безпекою компаній та суден флоту рибного господарства вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30 січня 2008 р за № 72/14763 наказ Державного комітету рибного господарства України від 18 березня 1999 року № 33 "Про затвердження Правил промислового рибальства в рибогосподарських водних об'єктах України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 травня 1999 року за № 326/3619; наказ Міністерства транспорту України від 17 березня 2003 року № 545 "Про затвердження Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 березня 2004 року за № 353/8952.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація наказу не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Державною регуляторною службою України, Державним агентством рибного господарства України та підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується розвитку адміністративно-територіальних одиниць та питань функціонування місцевого самоврядування. 

61. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7.Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

Проект наказу не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

8. Громадське обговорення

Проект наказу оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua) та веб-сайті Державного агентства рибного господарства України (www.dаrg.gov.ua) відповідно до частини третьої статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту наказу не впливатиме на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу "Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України" забезпечить вдосконалення Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України у частині приведення діючого переліку суднових документів, що підлягають перевірці капітаном морського рибного порту під час оформлення виходу в рейс суден, до вимог міжнародного та національного законодавства. Це, у свою чергу, дозволить власниками та судновласникам (фрахтувальникам) суден флоту рибної промисловості уникнути перевірок суднових документів, які не передбачені міжнародними та національними документами з безпеки мореплавства.

 

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                                Максим МАРТИНЮК

Аналіз регуляторного впливу

До проекту наказу міністерства аграрної політики та продовольства україни "про внесення змін у додаток 8 до порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів україни"

 

I. Визначення проблеми

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про внесення змін у додаток 8 до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України" (далі – проект наказу) розроблено з метою приведення діючого переліку суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, до вимог міжнародного та національного законодавства з безпеки мореплавства.

Проблема, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання, полягає у визначенні чіткого переліку суднових документів, які повинен перевіряти капітан порту під час перевірки готовності судна перед оформленням його виходу в рейс з морського рибного порту.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

-

+

Держава

+

-

Суб’єкти господарювання,

 

 

У тому числі суб’єкти малого підприємництва

 +

-

 

Дана проблема не може бути розв’язана за допомогою діючого регуляторного акта – Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 21 січня 2006 року № 14, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2006 року за № 130/12004, оскільки визначений у ньому перелік суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості потребує уточнення та приведення його у відповідність до діючого міжнародного та національного законодавства у сфері безпеки мореплавства.

II. Цілі державного регулювання

Проектом наказу буде актуалізовано та приведено у відповідність до міжнародного та національного законодавства у сфері безпеки мореплавства діючий перелік суднових документів, що підлягають перевірці капітаном морського рибного порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості.

Зазначені цілі державного регулювання будуть досягнуті з дня набрання чинності наказом.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Під час підготовки проекту наказу було опрацьовано два альтернативні способи досягнення вищезазначених цілей:

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

залишити чинне законодавство без змін, проте даний спосіб не забезпечить приведення діючого переліку суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, до вимог чинного законодавства.

Альтернатива 2

прийняти запропонований нормативно-правовий акт, що забезпечить приведення діючого переліку суднових документів, які підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, у відповідність до вимог сучасного міжнародного та національного законодавства у сфері безпеки мореплавства та сприятиме удосконаленню нормативно-правої бази.

 

1.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

відповідність діючого переліку міжнародним та національним документам, удосконалення контролю за суднами з боку держави та уніфікація суднових документів, що підлягають перевірці капітаном морського рибного порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

відсутні

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

 

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

16

25

0

41

 

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

39%

61%

0

100%

 

      

 

 *Кількість вх суден, розміщеним на офіційному веб-сайті Де

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

 

Альтернатива 1

відсутні

 відсутні

 

Альтернатива 2

діяльність в межах правового поля; визначення чіткого переліку суднових документів, що підлягають перевірці капітаном морського рибного порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості та їх відповідність міжнародному та національному законодавству з безпеки мореплавства

відсутні

 

         

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

з/п

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

не передбачені

не передбачені

2

податки та збори

(зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

не передбачені

не передбачені

3

витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

не передбачені

не передбачені

4

витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

5

витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

6

витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

7

витрати, пов’язані з наймом додаткового персоналу,

гривень

не передбачені

не передбачені

8

інше (уточнити), гривень

 -

 -

9

РАЗОМ

(сума рядків: 1+2+3+4+5+6+7+8), гривень

не передбачені

не передбачені

10

кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

суб’єкти середнього підприємництва – 16

 

суб’єкти великого підприємництва – 0

суб’єкти середнього підприємництва – 16

 

суб’єкти великого підприємництва – 0

11

сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання

(вартість регулювання)

(рядок 9 х рядок 10), гривень

суб’єкти середнього підприємництва – 0

суб’єкти великого підприємництва - 0

суб’єкти середнього підприємництва – 0

суб’єкти великого підприємництва – 0

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший

рік

Періодичні

(за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

не

передбачені

не

передбачені

не передбачені

Вид витрат

Витрати на сплату податків

та зборів (змінених/нововведених)

(за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

не

передбачені

не передбачені

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності

(за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

не

передбачені

не

передбачені

не

передбачені

не

передбачені

*Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати* на адміністру-вання заходів державного нагляду (контролю)

(за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень

(за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю)

(перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо)

 

не

передбачені

 

не

передбачені

 

не

передбачені

 

не

передбачені

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік – стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/

обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

 

 

не передбачені

 

 

не передбачені

не передбачені

 

не передбачені

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

не передбачені

не передбачені

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

витрати відсутні

Альтернатива 2

За перший рік: витрати відсутні

За п’ять років: витрати відсутні

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що у випадку залишення чинного законодавства без змін, перелік суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості не в повній мірі відповідатиме існуючому міжнародному та національному законодавству.

Тому цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Альтернатива 2

4

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що проектом наказу буде встановлено чіткий перелік суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, який відповідатиме діючому міжнародному та національному законодавству з безпеки мореплавства.

Тому цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде).

 

  

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

оцінюючи підсумкові вигоди даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде вирішена в повному обсязі, оскільки забезпечить приведення нормативно-правового акту у відповідність до вимог міжнародного та національного законодавства, буде визначено чіткий перелік суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості.

відсутні

враховуючи оцінені у цій таблиці підсумкові витрати та вигоди, необхідно зазначити, що для вирішення проблеми найбільш виправданою та доцільною є Альтернатива 2, оскільки вона призведе до повного вирішення проблеми, визначеної розділом I аналізу регуляторного впливу

Альтернатива 1

вигоди відсутні

оцінюючи підсумкові витрати даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде продовжувати існувати

(не буде забезпечено приведення вітчизняного законодавства до вимог міжнародних документів)

оцінивши підсумкові вигоди та витрати, необхідно зазначити, що Альтернатива 1 не сприятиме вирішенню проблеми, а лише поглибить її, тому вибір даної альтернативи не є можливим

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

причиною відмови від даної альтернативи є те, що вона не сприятиме вирішенню проблеми, а тільки поглибить її

х

Альтернатива 2

перевага даної альтернативи полягає в тому, що прийняття проекту наказу повністю вирішує проблему, визначену в розділі I аналізу регуляторного впливу

ризики відсутні

        

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Врегулювання проблеми можливе шляхом прийняття проекту наказу мінагрополітики "про внесення змін у додаток 8 до порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів україни", попередньо погодженого в установленому порядку з заінтересованими органами виконавчої влади.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Тест

Малого підприємництва (м-тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з "01" березня 2016 року по "01" квітня 2016 року.

 

з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Проект наказу було надіслано капітанам морських рибних портів для опрацювання з фахівцями рибної галузі та надання відповідних пропозицій

18

За результатами отриманих запитів повідомлено, що необхідно відкоригувати діючий перелік суднових документів з метою приведення діючого переліку документів до міжнародних та національних документів.

2

Проведено

інтернет-консультації з власниками, судновласниками (фрахтувальниками)

23

За результатами консультацій власниками, судновласниками (фрахтувальниками) було підтримано пропозицію щодо необхідності розробки проекту наказу,скільки це дозволить їм уникнути перевірок суднових документів, які не передбачені міжнародними та національними документами.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 25 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 25 (одиниць) та мікропідприємництва 0 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 60,9 % (відсотків).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва

на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання х вартість одиниці

витрати відсутні у зв’язку з тим, що регулювання передбачає перевірку документів у паперовому вигляді

витрати відсутні у зв’язку з тим, що регулювання передбачає перевірку документів у паперовому вигляді

витрати відсутні у зв’язку з тим, що регулювання передбачає перевірку документів у паперовому вигляді

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість процедур обліку за рік) х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не

передбачені

не передбачені

не передбачені

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

5

Інші процедури (уточнити)

Витратні матеріали (папір, ксерокопію-вання):

грн

Витратні матеріали (папір, ксерокопію-вання):

грн

грн

6

Разом, гривень

Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 -

 -

 -

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

25

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість внутрішніх процедур

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на коригування (оцінка природного рівня помилок)) х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість оригінальних звітів х кількість періодів звітності за рік

не

передбачені

не передбачені

не передбачені

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість перевірок за рік

не

передбачені

не

передбачені

не

передбачені

13

Інші процедури (уточнити)

 -

-

 -

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

25

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом"

Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання

(рядок 14 Х рядок 15)

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості

Адміністрування регулювання:

Державне підприємство

"Служба капітана Іллічівського морського рибного порту" та

Державне підприємство

"Служба капітана Маріупольського морського рибного порту"

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на проце-дуру

Вартість часу співробіт-

ника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припада-ють на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністру-вання регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

30 хв

15 грн

12

26

140400

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

камеральні

не передбачені

виїзні

не передбачені

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

не передбачені

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

не передбачені

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

не передбачені

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

не передбачені

7.Інші адміністративні процедури (уточнити)

____________

не передбачені

Разом за рік

х

х

х

х

140400 грн

Сумарно за п’ять років

х

х

х

х

702000 грн

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0 грн

0 грн

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

0 грн

0 грн

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

0 грн

0 грн

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

140400 грн

702000 грн

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

0 грн

0 грн

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачено.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії акта є необмеженим у часі до прийняття нового законодавчого акта або втрати ним чинності.

Зміна строку дії регуляторного акта можлива в разі зміни міжнародно-правових актів чи законодавчих актів України вищої юридичної сили, на виконання яких розроблений цей проект наказу.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основним показником прийняття проекту наказу є приведення переліку суднових документів, що підлягають перевірці капітаном порту під час оформлення виходу в рейс суден флоту рибної промисловості до діючих міжнародних та національних документів з безпеки мореплавства.

Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта, не визначається та не передбачається, оскільки норми проекту наказу не встановлюють ні податки, ні надходження.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання оцінюється як середній. Проект постанови розміщено на веб-сайті Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua, розділ "Діяльність", підрозділ "Проекти документів") та Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика", підрозділ "Проекти регуляторних актів").

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Державним агентством рибного господарства України.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження буде проводитися через рік з дня набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних порівняно з базовим відстеженням.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                                Максим МАРТИНЮК



Додатки