портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 15 січня 2015

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375"

 

Проект

 

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

від ______________                                                                                                                                                                                  №___________    

Київ

 

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України

від 5 грудня 2007 р. № 1375

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" (Офіційний вісник України, 2007 р., № 93, ст. 3402) такі зміни:

1. У назві та пункті 1 слова ", та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" виключити.

2. Перелік державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу, затверджений постановою, виключити.

 

 

Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                      А. ЯЦЕНЮК

 

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375" Мінагрополітики України оголошує про його публікацію.

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375" підготовлено з метою приведення постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" до положень Закону України від 12 серпня 2014 року № 1638-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм".

Повний пакет документів до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375" розміщено на офіційному веб–сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375" та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України, вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001. E-mail: lyudmila.homichak@minagro.gov.ua, відповідальний виконавець: Хомічак Людмила Володимирівна, тел.226-57-23.

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, вул. Арсенальна, м. Київ, 9/11, 01011. E-mail: inform@dkrp.gov.ua.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України –

керівник апарату                                                                                                                                                                                      О.В. Сень

 

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 " (далі – проект постанови) розроблено на виконання пункту 2 доручення Кабінету Міністрів України від 18.09.2014 № 33239/1/1-14 у зв’язку з прийняттям Закону України від 12 серпня 2014 року № 1638 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм".

Відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу І Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм" виключено положення Податкового кодексу України щодо затвердження Кабінетом Міністрів України переліку виробників біоетанолу.

У зв’язку із цим виникла необхідність щодо приведення постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" у відповідність до підпункту 229.1.11 пункту 229.1 статті 229 Податкового кодексу України.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту постанови є приведення постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" у відповідність з положеннями Закону України від 12 серпня 2014 року № 1638 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм" та Податкового кодексу України.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють: Податковий кодекс України; Закон України від 12 серпня 2014 року № 1638 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм"; постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків  підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення  нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Введення в дію проекту постанови не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, Міністерством юстиції України, Державною фіскальною службою України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць та не має впливу на регіональний розвиток.

6.1. Запобігання дискримінації

У проекті акта відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті постанови відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

З метою громадського обговорення проект постанови розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України www.minagro.gov.ua.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується питань соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Приведення постанови у відповідності з нормами Податкового кодексу України та Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм" дозволить спростити дозвільну систему у сфері виробництва біоетанолу та сприятиме розвитку альтернативних видів палива.

10.1. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту постанови дозволить створити робочі місця шляхом стимулювання створення підприємств – виробників біоетанолу у зв’язку із спрощенням дозвільної системи у сфері його виробництва, що сприятиме підвищенню рівня зайнятості населення.

11. Прогноз результатів

Прийняття постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови від 5 грудня 2007 р. № 1375" сприятиме розвитку в Україні альтернативних видів палива, зокрема організації виробництва біоетанолу.

 

 

Міністр                                                                                                                                                                                                 О.М. Павленко

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375"

 

1. Визначення проблеми, яку планується розв'язати шляхом державного регулювання

Проект постанови розроблено на виконання пункту 2 доручення Кабінету Міністрів України від 18.09.2014 № 33239/1/1-14 у зв’язку з прийняттям Закону України від 12 серпня 2014 року № 1638-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм".

Відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу 1 Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм" виключено положення Податкового кодексу України щодо затвердження Кабінетом Міністрів України переліку підприємств - виробників біоетанолу.

У зв’язку із цим виникла необхідність щодо приведення постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" у відповідність до підпункту 229.1.11 пункту 229.1 статті 229 Податкового кодексу України.

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою розроблення проекту постанови є приведення постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" до положень Закону України від 12 серпня 2014 року № 1638-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм".

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативні способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб - невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки у разі залишення ситуації без змін неможливе досягнення визначених цілей.

Другий спосіб – прийняття проекту постанови, що дозволить привести у відповідність підзаконні нормативно – правові акти до положень чинного законодавства.

Тому, єдиним варіантом досягнення встановленої цілі є прийняття проекту постанови.

4. Опис механізму, який пропонується для розв'язання проблеми

Проектом постанови пропонується привести постанову Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1375 "Про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технологічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні сумішеві із вмістом етил-трет-бутилового ефіру або з добавками на основі біоетанолу, та державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу" у відповідність до підпункту 229.1.11 пункту 229.1 статті 229 Податкового кодексу України  шляхом виключення переліку державних спиртових заводів, що мають право на виробництво біоетанолу.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Реалізація вимог запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових бюджетних витрат, а також не спричиняє виникнення фінансових витрат у населення.

Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акту немає.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта

 

Сфери впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів за рахунок збільшення виробництва біоетанолу, заміщення імпортованих традиційних палив альтернативними

 відсутні

Інтереси суб'єктів господарювання

спрощення дозвільної системи у сфері виробництва біоетанолу

відсутні

Інтереси громадян

відсутні

 відсутні

 

7. Запропонований строк дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта починається з моменту набрання чинності та є необмеженим.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

До показників результативності регуляторного акта належать:

 

Розмір надходжень до бюджету

 

Збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів за рахунок збільшення виробництва біоетанолу.

Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акту

Дія акта поширюється на усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво біоетанолу.

Час та розмір коштів, що витрачаються суб’єктами підприємницької діяльності на реалізацію регуляторного акта

Реалізація проекту постанови не потребує додаткових матеріальних та інших витрат суб’єктів господарювання.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб

Достатній. Проект постанови розміщено для обговорення на офіційному сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України. (www.minagro.gov.ua)

 

Після прийняття акта його редакцію також буде розміщено на офіційному сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України, а також в інформаційно-пошуковій системі нормативних документів Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності зазначеного нормативно-правового акта здійснюється до дня набрання ним чинності шляхом збору пропозицій і зауважень до проекту та їх аналізу.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом, шляхом здійснення аналізу статистичних даних в порівнянні з базовим відстеженням.

Періодичне відстеження результативності зазначеного акта здійснюється раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом проведення аналізу результатів дії цього акту, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.

Регуляторний акт публікується у відповідних офіційних виданнях країни, а також в електронному вигляді на офіційному сайті Мінагрополітики України.

Відстеження результативності буде здійснене Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України –

керівник апарату                                                                                                                                                                                         О.В. Сень