портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект постанови КМУ від 14 листопада 2016

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства"

Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

 

ПОСТАНОВА

 

 

            від  ______________                                                                                                                                                                                №_____ 

 

Київ

 

Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать

до сфери управління Державного агентства рибного господарства

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

1. Затвердити перелік платних послуг, які надаються бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства, що додається.

2. Міністерству аграрної політики та продовольства разом з Міністерством фінансів та Міністерством економічного розвитку і торгівлі затвердити порядок визначення вартості та надання послуг, зазначених у переліку, затвердженому цією постановою.

 

  

 Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                                      В. ГРОЙСМАН  

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства" (далі – проект постанови) Мінагрополітики робить оголошення про його публікацію.

Повний пакет документів до проекту постанови розміщено на офіційних веб-сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua (розділ "Регуляторна політика"; підрозділ "Проекти регуляторних актів") та Державного агентства рибного господарства України: www.darg.gov.ua (розділ – "Діяльність"; підрозділ "Проекти документів").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту постанови у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресами:

Державне агентство рибного господарства України (вул. Січових стрільців, буд. 45-А, м. Київ, 04053), e-mail: finance@darg.gov.ua.

Міністерство аграрної політики та продовольства України (вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001), e-mail: info@minagro.gov.ua.

Державна регуляторна служба України (вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011), e-mail: inform@dkrp.gov.ua.

Відповідальний виконавець: Адамчук Олена Василівна, заступник начальника Управління фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Держрибагентства, тел. 486-29-59.

  

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та  продовольства України                                                                                                                             Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

На виконання абзацу п’ятого пункту 5 розділу ІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 24 грудня 2015р. № 911 Держрибагентством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства" (далі – проект постанови) з метою розширення переліку платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства.

Після прийняття проекту постанови, Міністерством аграрної політики та продовольства буде подано на затвердження Кабінету Міністрів України порядок визначення вартості та надання послуг визначених переліком.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою прийняття проекту постанови є розширення переліку платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства. Прийняття постанови створить умови для надходження коштів до спеціального фонду Державного бюджету України в економічно обґрунтованих розмірах. Розширення переліку платних послуг бюджетних установ дозволить зменшити навантаження на державний бюджет, сприятиме розвитку рибогосподарської діяльності та збільшенню вітчизняної рибопродукції.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють Бюджетний кодекс України, Закон України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів", Закон України "Про аквакультуру", Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 24 грудня 2015р. № 911.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту постанови не потребує додаткових витрат з державного бюджету.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Державною регуляторною службою України, Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

Положення проекту постанови не містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект постанови не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

З метою забезпечення проведення громадського обговорення проект постанови розміщено на офіційному веб-сайті Державного агентства рибного господарства (darg@darg.gov.ua) та Міністерства аграрної політики та продовольства (www.minagro.gov.ua) для одержання зауважень і пропозицій громадськості.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови є регуляторним актом.

11. Прогноз результатів

Прийняття постанови "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства" дасть можливість розширити перелік платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства, що забезпечить надходження коштів до спеціального фонду державного бюджету в економічно обґрунтованих розмірах.

 

 

Голова Державного агентства 

рибного господарства України                                                                                                                                                                Я.Б. Ковалів

Аналіз регуляторного впливу

до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства"

 

I. Визначення проблеми

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства" (далі – проект постанови) розроблено на виконання абзацу шостого пункту 5 розділу ІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 24 грудня 2015р. № 911 з метою визначення переліку платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Зменшення кількості спожитої рибної продукції через відсутність бюджетного фінансування як результат невиконання державної програми відтворення водних біоресурсів

 

Держава

Забезпечення надходження коштів до спеціального фонду державного бюджету в економічного обґрунтованих розмірах

 

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Відсутність можливості отримання послуг, які можуть надавати бюджетні установи

 

 

Дана проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, а також за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки на законодавчому рівні не врегульоване питання надання платних послуг бюджетними установи, що належать до сфери управління державного агентства рибного господарства та повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів.

II. Цілі державного регулювання

Проектом постанови буде врегульовано питання надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства.

Зазначені цілі державного регулювання будуть досягнути з дня набрання чинності проекту постанови.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Визначення альтернативних способів

 

Під час підготовки проекту постанови було опрацьовано два альтернативні способи досягнення вищезазначених цілей:

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

залишити чинне законодавство без змін, проте бюджетні установи не зможуть надавати платні послуги та будуть утримуватись за рахунок мінімальних видатків з державного бюджету

Альтернатива 2

прийняття проекту постанови, що дозволить визначити перелік платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства та забезпечить надходження коштів до спеціального фонду Державного бюджету України в економічно обґрунтованих розмірах

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Забезпечення надходження коштів до спеціального фонду державного бюджету в економічног обгрунтованих розмірах

Альтернатива 2

здійснення діяльності бюджетними установами в правовому полі, збільшення надходжень до спеціального фонду державного бюджету

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

зменшення кількості та споживчого вибору продукції рибного господарства

Альтернатива 2

збільшення кількості споживчого вибору рибної продукції

 

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

 

 

 

кількість необмежена, так як послуги можуть отримувати всі користувачі водних біоресурсів

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

отримання неякісних послуг, поза межами правового законодавства

Альтернатива 2

можливість отримання послуг, які надаватимуться бюджетними установи

Відсутні

        

 

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

 

витрати відсутні (регулювання передбачає отримання послуг по необхідності)

витрати відсутні (регулювання передбачає отримання послуг по необхідності)

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

не передбачені

не передбачені

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

не передбачені

не передбачені

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

не передбачені

не передбачені

8

Інше (уточнити), гривень

-

-

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

-

-

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

 не обмежена

 

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

суб’єкти середнього підприємництва – 0

 

суб’єкти великого підприємництва - 0

 

суб’єкти середнього підприємництва – 0

суб’єкти великого підприємництва - 0

 

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

 

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Вид витрат

не передбачені

не передбачені

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

не передбачені

не передбачені

 

Вид витрат

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Вид витрат

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

 

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

не передбачені

в економічно обґрунтованих та затверджених розмірах

 

не передбачені

в економічно обґрунтованих та затверджених розмірах

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

 

Вид витрат

не передбачені

не передбачені

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

не передбачені

не передбачені

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

витрати відсутні

Альтернатива 2

в разі потреби, в економічно обґрунтованих розмірах

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що у випадку залишення чинного законодавства без змін, необхідно збільшення видатків загального фонду державного бюджету за КПКВК 2804020 "Організація діяльності рибовідтворювальних комплексів та інших бюджетних установ у сфері рибного господарства"

Альтернатива 2

4

дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв'язку з тим, що проектом постанови, буде визначено перелік платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами, що забезпечить надходження коштів до спеціального фонду державного бюджету, які будуть направлені на розвиток державних установ

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

оцінюючи підсумкові вигоди даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде вирішена шляхом визначення переліку платних послуг, які можуть надаватись бюджетними установами та забезпечення надходження коштів до спеціального фонду державного бюджету

 

оцінюючи підсумкові витрати даної альтернативи, то вони відсутні

враховуючи оцінені у цій таблиці підсумкові витрати та вигоди, необхідно зазначити, що для вирішення проблеми найбільш виправданою та доцільною є Альтернатива 2, тому що вона призведе до повного вирішення проблеми, визначеної розділом I аналізу регуляторного впливу

Альтернатива 1

вигоди відсутні

оцінюючи підсумкові витрати даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде продовжувати існувати (неможливість бюджетними установами надавати платні послуги)

оцінивши підсумкові вигоди та витрати, необхідно зазначити, що Альтернатива 1 не сприятиме вирішенню проблеми, а лише поглибить її, тому вибір даної альтернативи не є можливим.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

причиною відмови від даної альтернативи є те, що вона не сприятиме вирішенню проблеми, поглибить її, що сприятиме блокуванню надання платних послуг бюджетними установами

Х

Альтернатива 2

перевага даної альтернативи полягає в тому, що прийняття проекту постанови повністю вирішує проблему, визначену в розділі I аналізу регуляторного впливу

ризики відсутні

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Врегулювання проблеми можливе шляхом прийняття проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства рибного господарства" попередньо погодженого в установленому порядку з заінтересованими органами виконавчої влади.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з "21"квітня 2016 р. по "21" травня 2016 р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

проведено нараду за участю представників асоціації "Укррибспілка"

4

за результатами наради було вирішено, що необхідно затвердити перелік платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами Держрибагентства

2

проведено нараду за участю представників об'єднання "Укррибгосп"

4

за результатами наради було вирішено, підтримати необхідність прийняття проекту постанови, що призведе до можливості надання платних послуг бюджетними установами та збільшить надходження видатків до спеціального фонду державного бюджету

 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: не обмежена

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив необмежена.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

витрати відсутні

витрати відсутні

витрати відсутні

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

5

Інші процедури (уточнити)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

Х

 

Х

 

Х

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

не обмежена

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

 

Х

 

Х

 

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

не передбачені

не передбачені

не передбачені

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

не передбачені

не передбачені

не передбачені

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

не передбачені

не передбачені

не передбачені

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

не передбачені

не передбачені

не передбачені

13

Інші процедури (уточнити)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

Х

Х

Х

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

не передбачені

не передбачені

не передбачені

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Державне агентство рибного господарства України

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

камеральні

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

виїзні

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

7.Інші адміністративні процедури (уточнити): _______________________

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

Х

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

Х

 

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

х

х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

х

х

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

х

х

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

х

х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

х

х

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачено.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії акта є необмеженим у часі до прийняття нового законодавчого акту або втрати ним чинності.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Показники результативності визначатимуться збільшенням надходжень до спеціального фонду державного бюджету.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Державним агентством рибного господарства України .

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження буде проводитись через рік з дня набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних порівняно з базовим відстеженням.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Голова Державного агентства 

рибного господарства України                                                                                                                                                                Я.Б. Ковалів



Додатки