портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 16 серпня 2017

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні"

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

       _______________                                                        Київ                                                                 №___________

     

Про затвердження Розмірів

бюджетних видатків для проведення

заходів, пов’язаних із селекцією

у рибному господарстві та Обсягів

фінансування на здійснення заходів

з відтворення водних біоресурсів у

внутрішніх водоймах та

Азово-Чорноморському басейні

 

Відповідно до статей 13, 17 та 22 Закону України «Про аквакультуру», Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо селекції у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 року № 206,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Розміри бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві;

2) Обсяги фінансування на здійснення заходів, пов’язаних із відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні.

2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства аграрної політики України:

від 06 липня 2007 року № 474 «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією в рибному господарстві», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 серпня 2007 року за № 936/14203;

від 06 липня 2007 року № 473 «Про затвердження Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних живих ресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 серпня 2007 року за № 937/14204.

3. Департаменту тваринництва в установленному законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4.Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5.Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра Мартинюка М.П.

 

 

Заступник Міністра з питань

європейської інтеграції                                                                                                                                                       О. Трофімцева

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України

«Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні»

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні» (далі – проект наказу) Мінагрополітики оголошує про його публікацію.

Повний пакет документів до проекту наказу розміщено на офіційних веб-сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua (розділ «Регуляторна політика»; підрозділ «Проекти регуляторних актів») та Державного агентства рибного господарства України www.darg.gov.ua (розділ «Діяльність»; підрозділи «Проекти документів»).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24), e-mail: info@minagro.gov.ua.

Державне агентство рибного господарства України (04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 45-А), e-mail: aqua@darg.gov.ua.)

Державна регуляторна служба України (01011, Київ, вул.Арсенальна, 9/11), e-mail: inform@dkrp.gov.ua.

Відповідальний виконавець: Яковлєва Тетяна Володимирівна, заступник начальника Управління – начальник відділу аквакультури та відтворення водних біоресурсів Управління організації рибальства, аквакультури та наукового забезпечення галузі Держрибагентства, тел. 484-63-55.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства

України з питань

          європейської інтеграції                                                                                                                                                       О. Трофімцева

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України

«Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні»

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні» (далі –проект наказу), розроблено відповідно до Закону України «Про аквакультуру», Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо селекції у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 року № 206, Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення селекції у рибному господарстві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2007 року № 352, Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з відтворення водних живих ресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2007 року № 337 з метою уточнення розмірів бюджетних видатків для здійснення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві, відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах і Азово-Чорноморському басейні з урахуванням рівня інфляції та приведення нормативно-правових актів Мінагрополітики у відповідність до законодавства.

Для розрахунків Розмірів видатків за 1 екземпляр (грн) виду водних біоресурсів за основу взято розміри, визначені наказом Міністерства аграрної політики України від 6 липня 2007 року № 473 «Про затвердження Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних живих ресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 серпня 2007 року за № 937/14204, та за 1 кг, тис. шт. (грн) за основу взято розміри, визначені наказом Міністерства аграрної політики України від 6 липня 2007 року № 474 «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов'язаних із селекцією в рибному господарстві», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 серпня 2007 року за № 936/14203, які збільшено на розрахований інфляційний коректор за 2008-2016 роки.

Рік

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

Інфляційний коректор

1,223

1,123

1,091

1,046

0,998

1,005

1,249

1,433

1,124

IK= 1,223*1,123*1,091*1,046*0,998*1,005*1,249*1,433*1,124= 3,16≈3,0.

2.Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту наказу є забезпечення реалізації функцій держави у сфері рибного господарства, а саме раціонального та ефективного використання коштів передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», на проведення селекційно-племінної роботи у рибництві та заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні, та приведення нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики та продовольства України у відповідність до законодавства.

3.Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

Закон України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів»;

Закон України «Про аквакультуру»;

постанова Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 № 206 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо селекції у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні»;

постанова Кабінету Міністрів України від 01 березня 2007 № 337 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з відтворення водних живих ресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні»;

постанова Кабінету Міністрів України від 01 березня 2007 № 352 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення селекції у рибному господарстві»;

наказ Міністерства аграрної політики України від 07 липня 2012 № 414 «Про затвердження Порядку штучного розведення (відтворення), вирощування водних біоресурсів та їх використання».

наказ Міністерства аграрної політики України від 06 липня 2007 року № 474 «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією в рибному господарстві».

наказ Міністерства аграрної політики України від 06 серпня 2007 року № 473 «Про затвердження Обсягів фінансування на здійснення заходів з відтворення водних живих ресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні».

4.Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація положень проекту наказу не потребує додаткових витрат з державного бюджету.

5.Позиція заінтересованих органів:

Проект наказу потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державною регуляторною службою України та проведення державної реєстрації Міністерством юстиції України.

6.Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.1. Запобігання дискримінації

Положення проекту наказу не містять ознак дискримінації.

7.Запобігання корупції

Проект наказу не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8.Громадське обговорення

Проект наказу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua) та веб-сайті Державного агентства рибного господарства України (www.darg.gov.ua) відповідно до частини третьої статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

9.Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10.Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом.

10.1. Вплив реалізації акта на ринок праці

Відсутній вплив реалізації акта на ринок праці.

11.Прогноз результатів

Прийняття проекту наказу дозволить ефективно використовувати кошти, передбачені Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», на проведення селекційно-племінної роботи у рибництві та заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні, забезпечить збільшення промислової рибопродуктивності водойм та зростання обсягів виробництва товарної рибної продукції, підвищення її якості та підвищення рівня забезпеченості населення рибною продукцією.

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства

України з питань

          європейської інтеграції                                                                                                                                                        О. Трофімцева

Аналіз регуляторного впливу

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні"

 

1.Визначення проблеми

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання, є забезпечення реалізації функцій держави у сфері рибного господарства, а саме раціонального та ефективного використання коштів Державного бюджету, передбачених законом України на відповідний рік, на проведення селекційно-племінної роботи у рибництві та заходів з відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні.

Для забезпечення збільшення промислової рибопродуктивності водойм, підвищення якості рибної продукції та рівня забезпеченості населення рибною продукцією необхідно чітко зазначити використання коштів Державного бюджету, що сприятиме зростанню обсягів виробництва товарної рибної продукції.

Крім того, потрібно забезпечити приведення нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики та продовольства України у відповідність до чинного законодавства.

Проект наказу «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні» (далі – проект наказу) розроблено відповідно до Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», Закону України «Про аквакультуру» та постанов Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 року № 206 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо селекції у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні», від 1 березня 2007 року № 352 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення селекції у рибному господарстві», від 1 березня 2007 року № 337 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з відтворення водних живих ресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні».

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава

+

-

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

-

 

2.Цілі державного регулювання

Основними цілями прийняття проекту наказу є:

забезпечення цільового та раціонального використання коштів державного бюджету;

забезпечення приведення нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики та продовольства України у відповідність до чинного законодавства України;

3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Визначення альтернативних способів

Під час підготовки проекту наказу було опрацьовано три альтернативні способи досягнення вищезазначених цілей:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишення без змін існуючого нормативно-правового акту. Однак цей спосіб є неприйнятним, оскільки на даний час існуючі нормативно-правові акти, що регламентують питання регулювання Розміру бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні, не узгоджені з існуючими нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України.

Альтернатива 2

Внесення змін до існуючих нормативно-правових актів. Цей спосіб не є оптимальним, оскільки не забезпечується ефективність вирішення питання виконання вимог національного законодавства у частині встановлення Розмірів використання державних коштів у рибній галузі.

Альтернатива 3

Затвердження нової редакції нормативно-правового акту. Цей спосіб є найбільш оптимальним, він забезпечить поліпшення рибоводно-біологічних якостей об’єктів рибництва, формування високопродуктивних племінних стад у відповідності із запитами виробництва, забезпечить «оновлення крові», покращення генетичного матеріалу, що в подальшому сприятиме створенню потужної бази селекційно-племінних господарств рибної галузі України та забезпечить зростання обсягів виробництва товарної рибної продукції та підвищенню її якості.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

відсутні

відсутні

Альтернатива 3

Прийняття проекту наказу забезпечить поліпшення рибоводно-біологічних якостей об’єктів рибництва, формування високопродуктивних племінних стад у відповідності із запитами виробництва.

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

відсутні

відсутні

Альтернатива 3

Збільшення споживання високоякісної, екологічно безпечної рибної продукції на душу населення.

відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

28

1049

4124

5201

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0,5

20,2

79,3

100%

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

відсутні

відсутні

Альтернатива 3

Для забезпечення збільшення промислової рибопродуктивності водойм, підвищення якості рибної продукції та рівня забезпеченості населення рибною продукцією необхідно чітко зазначити використання коштів державного бюджету, що сприятиме зростанню обсягів виробництва товарної рибної продукції

відсутні

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядко-вий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

витрати відсутні

витрати відсутні

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

не передбачені

не передбачені

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

не передбачені

не передбачені

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

не передбачені

не передбачені

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

не потребує найму додаткового персоналу

не потребує найму додаткового персоналу

8

Інше (уточнити), гривень

-

-

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

Не передбачені

Не передбачені

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

суб’єкти середнього підприємництва – 28

суб’єкти великого підприємництва – 0

 

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

суб’єкти середнього підприємництва – 0

 

суб’єкти великого підприємництва – 0

суб’єкти середнього підприємництва – 0

суб’єкти великого підприємництва – 0

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

не

передбачені

не передбачені

не

передбачені

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

не передбачені

не передбачені

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

*Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

не

передбачені

не передбачені

не передбачені

не передбачені

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

Часові витрати:

 

на ознайомлення

з нормативно-правовим актом 30 хв

відсутні

Часові витрати:

 

на ознайомлення з нормативно-правовим актом 30 хв

відсутні

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

Не передбачені

Не передбачені

Не передбачені

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

не передбачені, не потребує найму додаткового персоналу

не передбачені, не потребує найму додаткового персоналу

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

витрати відсутні

Альтернатива 2

витрати відсутні

Альтернатива 3

витрати відсутні

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв’язку з тим, що у випадку залишення без змін існуючих нормативно - правових актів, що регулюють питання для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні (проблема продовжить існувати)

Альтернатива 2

1

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв’язку з тим, що у випадку внесення змін до існуючих нормативно-правових актів не забезпечується ефективність вирішення питання виконання вимог національного законодавства у частині встановлення Розмірів використання державних коштів у рибній галузі (проблема продовжить існувати)

Альтернатива 3

4

Дана альтернатива оцінена відповідним балом у зв’язку з тим, що у випадку затвердження нової редакції нормативно-правового акту забезпечить поліпшення рибоводно-біологічних якостей об’єктів рибництва, формування високопродуктивних племінних стад у відповідності із запитами виробництва, забезпечить «оновлення крові», покращення генетичного матеріалу, що в подальшому сприятиме створенню потужної бази селекційно-племінних господарств рибної галузі України та забезпечить зростання обсягів виробництва товарної рибної продукції та підвищенню її якості (проблема припинить існувати)

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 3

оцінюючи підсумкові вигоди даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде вирішена шляхом приведення нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики України у відповідність до чинного законодавства; державна підтримка проведення робіт з відтворення водних біоресурсів та поповнення промислової іхтіофауни забезпечить збільшення обсягів вилову риби на водних об’єктах загальнодержавного значення. Створення цілісної системи ведення селекційно-племінної роботи, забезпечить поліпшення рибоводно-біологічних якостей об’єктів рибництва, формування високопродуктивних племінних стад у відповідності із запитами виробництва, забезпечить «оновлення крові», покращення генетичного матеріалу, що в подальшому сприятиме створенню потужної бази селекційно-племінних господарств рибної галузі України та забезпечить зростання обсягів виробництва товарної рибної продукції та підвищенню її якості

Витрати відсутні

Враховуючи оцінені у цій таблиці підсумкові витрати та вигоди, необхідно зазначити, що для вирішення проблеми найбільш виправданою та доцільною є Альтернатива 3, оскільки вона призведе до повного вирішення проблеми, визначеної розділом I аналізу регуляторного впливу

Альтернатива 2

Вигоди відсутні

Витрати відсутні

оцінивши підсумкові вигоди та витрати, необхідно зазначити, що Альтернатива 2 не є оптимальною

Альтернатива 1

Вигоди відсутні

Витрати відсутні

оцінивши підсумкові вигоди та витрати, необхідно зазначити, що Альтернатива 1 не сприятиме вирішенню проблеми, а лише поглибить її, тому вибір цієї альтернативи не є можливим.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови від даної альтернативи є те, що вона не сприятиме вирішенню проблеми

-

Альтернатива 2

Причиною відмови від даної альтернативи є те, що вона не сприятиме вирішенню проблеми

ризики відсутні

Альтернатива 3

Перевага даної альтернативи полягає в тому, що затвердження нової редакції нормативно-правового акта повністю вирішує проблему, визначену в розділі І аналізу регуляторного впливу

ризики відсутні

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Врегулювання проблеми можливе шляхом прийняття проекту наказу «Про затвердження Розмірів бюджетних видатків для проведення заходів, пов’язаних із селекцією у рибному господарстві та відтворенням водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні», попередньо погодженого в установленому порядку із заінтересованими органами виконавчої влади.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро - та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «16» березня 2017 р. по «16» квітня 2017 р.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет - консультації прямі (інтернет - форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Проведено нараду за участю представників асоціації «Укррибспілка»

3

За результатами наради було вирішено, що необхідно затвердити нову редакцію нормативно-правового акту

2

Проведено нараду за участю представників об'єднання «Укррибгосп»

4

За результатами наради було вирішено, що необхідно затвердити нову редакцію нормативно-правового акту

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро - та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 5173 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 1049 (одиниць) та мікропідприємництва 4124 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 % (відсотків).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання х вартість одиниці

витрати відсутні у зв’язку з тим, що регулювання передбачає затвердження нормативно-правового акта в новій редакції наказу

витрати відсутні у зв’язку з тим, що регулювання передбачає затвердження нормативно -правового акта в новій редакції наказу

витрати відсутні у зв’язку з тим, що регулювання передбачає затвердження нормативно -правового акта в новій редакції наказу

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість процедур обліку за рік) х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

не передбачені

не передбачені

не передбачені

5

Інші процедури (уточнити)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

0

 

х

 

0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

5201

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 х рядок 7)

 

0

 

-

 

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість форм

не передбачені

не передбачені

не передбачені

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість внутрішніх процедур

не передбачені

не передбачені

не передбачені

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на коригування (оцінка природного рівня помилок)) х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

не передбачені

не передбачені

не передбачені

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість перевірок за рік

не передбачені

не передбачені

не передбачені

13

Інші процедури (уточнити)

не передбачені

не передбачені

не передбачені

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

 

0

 

-

 

0

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

5173

не передбачені

не передбачені

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 х рядок 15)

0

-

0

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Державне агентство рибного господарства України

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробіт- ника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припада-ють на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулюван-ня

Витрати на адміністру-вання регулюван-ня* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

30 хв

0

0

5201

0

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

камеральні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

виїзні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

7.Інші адміністративні процедури (уточнити): ________________

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

не передбаче-ні

Разом за рік

х

х

х

х

0

Сумарно за п’ять років

х

х

х

х

не передбаче-ні

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

0

0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

0

0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

0

0

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачено.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії проекту наказу не обмежується.

Діє постійно, з дня набрання чинності регуляторного акта.

Зміна строку дії регуляторного акта можлива в разі зміни законодавчих актів України вищої юридичної сили, відповідно до яких розроблений проект.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Затвердження наказу дозволить оптимізувати розміри бюджетних видатків, передбачених для проведення робіт з селекції у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів (включаючи види, які занесені до Червоної книги України) з урахуванням рівня інфляції та у відповідності до змін нормативно-правової бази і фінансово-економічного обґрунтування.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Державним агентством рибного господарства України.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження буде проводитися через рік з дня набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних порівняно з базовим відстеженням, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства

України з питань

          європейської інтеграції                                                                                                                          О. Трофімцева



Додатки