портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 20 листопада 2017

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Правил виробництва коньяків України"

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

       _______________                                                        Київ                                                                 №___________

 

Про затвердження Правил виробництва коньяків України

 

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про виноград та виноградне вино", статей 8 та 9 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1057 "Про визначення сфер діяльності, в яких центральні органи виконавчої влади здійснюють функції технічного регулювання", підпункту 11 пункту 4 та пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Правила виробництва коньяків України, що додаються.

2. Департаменту землеробства та технічної політики в АПК у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності через шість місяців з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

  

 

Перший заступник Міністра                                                                                                                                                                                М. Мартинюк

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Правил виробництва коньяків України"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Правил виробництва коньяків України" Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Повний пакет матеріалів до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Правил виробництва коньяків України" розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб – сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua) в розділі "Регуляторні акти".

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі надаються протягом місяця з дня опублікування оголошення за адресою: Міністерство аграрної політики та продовольства України, вул. Хрещатик 24, м. Київ, 01001, е-mail: lav@minagro.gov.ua, sergii.chenusha@minagro.gov.ua.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної 

політики та продовольства України                                                                                                                                                               Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Правил виробництва коньяків України"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Необхідність прийняття акта обумовлена необхідністю приведення у відповідність нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства та відповідно до вимог частини першої статті 5 Закону України "Про виноград і виноградне вино".

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту наказу є приведення у відповідність нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діє:

Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів";

Закон України "Про виноград та виноградне вино";

Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Прийняття наказу не потребує виділення коштів з державного бюджету.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження із Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державною регуляторною службою України та Мінфіном, підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У зазначеному проекті наказу відсутні положення, що містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу не потребує проведення консультацій з громадськістю.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є актом регуляторного впливу.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Відсутній вплив реалізації акта на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу "Про затвердження Правил виробництва коньяків України" приведе у відповідність нормативно-технічну документацію з виробництва коньяків України із вимогами законодавства.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної 

політики та продовольства України                                                                                                                                                               Максим МАРТИНЮК

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Правил виробництва коньяків України" (далі – проект наказу)

 

I. Визначення проблеми

Необхідність прийняття акта обумовлена необхідністю приведення у відповідність нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства та Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119.

З 1978 по 2008 роки технологічний процес виробництва коньяків здійснювався спеціалізованими підприємствами за "Основными правилами производства коньяков", затвердженими МХП СРСР 01.03.1978 р.

У 2008 році на їх заміну НІВіВ "Магарач", ДП "ПКТІ "Плодмашпроект", ВАТ "Таврія" та ЗАТ "Одеський коньячний завод" було розроблено "Основні правила виробництва і зберігання коньяків України" КДУ 00011050-15.91.10:2008 (далі -Правила), затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, у сфері сільського господарства, відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про виноград і виноградне вино".

Серед інших вимог до технологічних процесів у пункті 2.3.3 Правил зазначалося, що "Марочні коньяки України виготовляють з вітчизняних коньячних спиртів. При цьому, у пункті 2.3.2., було визначено, що при виробництві ординарних коньяків України допустимо використання імпортних витриманих коньячних спиртів і коньяків, проте конкретних допустимих часток визначено не було.

Це дало можливість вісьмом підприємствам, які отримали ліцензію на виробництво коньяку після 2008 року, довести частку використання імпортних спиртів при виробництві ординарних коньяків України до 100% (за оперативною інформацією Держкомстату щодо обсягів виробництва виноматеріалів коньячних та коньяків України та ДФС щодо обсягів виробництва та залишків спиртів коньячних, додатки 1-2) не використовуючи у повному обсязі обладнання повного циклу, передбачене законодавством при видачі ліцензії на виробництво коньяку України.

В результаті відбулася негативна тенденція щодо щорічного скорочення площ виноградних насаджень та падіння рівня рентабельності виробництва винограду та виноматеріалів вітчизняними виробниками. Так наприклад, за останні 3 роки використання імпортних коньячних спиртів при виробництві ординарних коньяків України збільшилося з 536 млн дал б/с у 2014 році (51% від загального обсягу виробництва) до 807 млн дал б/с у 2016 році (73%). При цьому виробництво спирту коньячного вітчизняними виробниками зменшилося відповідно з 510 тис дал б/с до 300 тис дал б/с.

Таким чином, кількість виноградних насаджень України з 48,7 тис.га у 2014 році скоротилася до 44,6 тис. га у 2016 році. (Додаток 6)

Варто також зазначити, що для викурки 807 тис. дал б/а імпортованих у 2016 році коньячних спиртів потрібно було переробити на коньячні виноматеріали винограду - 114 тис.тонн винограду зібраного з 12 тис. га виноградних насаджень, відповідно Україна втратила можливість забезпечувати робочими місцями понад 100 тисяч робітників, задіяних на вирощуванні, зборі винограду, а також суміжних виробництвах.

Крім того, у зв’язку з тим, що українські виноградарі та винороби знаходяться у нерівних умовах у порівнянні з їх колегами у інших країнах (надання пільгових кредитів, відшкодування витрат по перекурці спиртів та експорту продукції тощо), заводи первинного виноробства через демпінгові ціни на імпортні спирти змушені реалізовувати коньячні виноматеріали виробникам коньяків України за цінами, нижче собівартості (у 2016 році 80 – 90 гривень за дал).

Тому виникла необхідність розроблення нових Правил виробництва коньяків України та їх затвердження у встановленому порядку.

Крім того, з метою врегулювання використання імпортних коньячних спиртів при виробництві коньяків України Департаментом землеробства та технічної політики в АПК запропоновано внести доповнення до проекту Закону України "Про виноград та виноградне вино" в частині деталізації частки імпортної сировини у коньяках України. Така деталізація виробникам винограду та коньячних виноматеріалів дасть можливість розширити ринки збуту сировини, а виробникам коньяку України сумлінно виконувати вимоги законодавства щодо повного циклу виробництва цієї продукції та виготовляти український продукт з вітчизняних спиртів коньячних. (Додаток 1,2)

II. Цілі державного регулювання

Ціллю державного регулювання проекту наказу є розвиток виноградарства в Україні та надання можливості вітчизняним виробникам коньячних спиртів забезпечувати сировиною виробників коньяків та упереджувати оману споживачів. Зазначена мета може бути досягнута лише шляхом прийняття відповідного проекту наказу.

Введення запропонованих норм до Правил дасть поштовх для припинення стагнації галузі виноградарства, стимулювання розвитку та модернізації заводів первинного виноробства, виробництва автентичного українського продукту – коньяк України, залучення інвестицій у виноградо – виноробну галузь, забезпечення додаткових робочих місць у густонаселених виноградарських регіонах, розвиток інфраструктури сільських територій, додаткові фінансові надходження до державного та місцевих бюджетів.

Враховуючи на сьогодні дефіцит сировини для виробництва коньячних спиртів вітчизняного походження, запровадження регламентування використання вітчизняних коньячних спиртів при виробництві коньяків України буде значним стимулом для залучення інвестицій у закладення виноградних насаджень суб’єктами господарювання та населенням на присадибних ділянках.

Використовуючи наявний потенціал сировинної бази при збільшенні у наступному році обсягів виробництва коньячних спиртів до рівня виробництва 2014 року (510 тис дал б/с) та щорічному збільшенню площ виноградних насаджень дефіцит сировини може бути зведений до мінімуму.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Існують два альтернативні способи досягнення цілі державного регулювання.

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

 

Альтернатива 1

Вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів

Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки чинні регуляторні акти потребують приведення у відповідність із вимогами законодавства.

Альтернатива 2

Вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки держави-експортери спиртів коньячних стимулюють власних виробників, компенсуючи вартість таких спиртів та їх експорт, тому спостерігається елементи цінового демпінгу, при цьому українські виробники спиртів коньячних постають в нерівні умови, а їх продукція стає неконкурентоспроможною.

Альтернатива 3

Прийняття зазначеного проекту наказу

Зазначений спосіб є прийнятним, оскільки дозволить вітчизняним виробникам винограду та коньячних виноматеріалів розширити ринок збуту сировини, а виробникам коньяку України сумлінно виконувати вимоги законодавства щодо повного циклу виробництва цієї продукції.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів

Немає

Використання майже 100% імпортних коньячних спиртів при виробництві коньяків України призводить до занепаду вітчизняного виноградарства та заводів первинного виноробства та вводить в оману споживачів

Альтернатива 2

Вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

 

немає

Використання майже 100% імпортних коньячних спиртів при виробництві коньяків України призводить до занепаду вітчизняного виноградарства та заводів первинного виноробства та вводить в оману споживачів

Альтернатива 3

Прийняття зазначеного проекту наказу

Припинення стагнації галузі виноградарства.

 Стимулювання розвитку та модернізації заводів первинного виноробства.

Виробництво автентичного українського продукту – коньяк України.

Залучення інвестицій у виноградо – виноробну галузь.

Забезпечення додаткових робочих місць у густонаселених виноградарських регіонах.

Розвиток інфраструктури сільських територій.

Додаткові фінансові надходження до державного та місцевих бюджетів.

Витрати відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

(від 1 млн. дал)

Середні

(від 0,01 млн. до 1 млн. дал)

Малі

(до 0,01 млн. дал)

 

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

 

3

 

11

 

х

 

х

 

14

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

22

78

х

х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів

 

Немає

Використання імпортних коньячних спиртів при виробництві коньяків України майже 100% призводить до занепаду вітчизняного виноградарства та вводить в оману споживачів

Альтернатива 2

Вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

 

Для суб’єктів господарювання, які закуповують імпортні спирти коньячні вигоди полягатимуть у відсутності необхідності витрачати кошти на викурку та витримку вітчизняних коньячних спиртів

 

 

Відсутні

1

2

3

Альтернатива 3

Прийняття зазначеного проекту наказу.

Припинення стагнації галузі виноградарства.

 Стимулювання розвитку та модернізації заводів первинного виноробства.

Залучення інвестицій у виноградо – виноробну галузь.

Виробництво автентичного українського продукту – Коньяк України

Додаткові витрати передбачаються у вигляді витрат 23 млн. грн.. витрат на закупівлю спиртів вітчизняного виробництва суб’єктами господарювання, які не зможуть самостійно виготовляти спирт у належній кількості.

 

 

Додаткові витрати на одного суб’єкта господарювання великого, середнього і малого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачаються у вигляді витрат на викурку та витримку вітчизняних коньячних спиртів з метою виконання вимог законодавства щодо повного технологічного циклу виробництва коньяку України. Такі витрати залежать від обсягів виробництва коньяку України кожного суб’єкта господарювання. Норма відсоткового співвідношення вже 5 років діяла і з метою її виконання деякі суб’єкти господарювання створювали певний запас спиртів коньячних вітчизняного виробництва.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Оптимальним альтернативним способом досягнення цілей з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей є прийняття зазначеного проекту наказу. Це дозволить привести у відповідність нормативно-технічну документацію з виробництва коньяків України із вимогами законодавства.

Альтернативи запропонованому проекту наказу на даний час немає.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

Вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів

1

Проблему невідповідності нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства не можливо вирішити (проблема продовжує існувати).

Альтернатива 2

Вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

1

Проблему невідповідності нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства не можливо вирішити (проблема продовжує існувати).

Альтернатива 3

Прийняття зазначеного проекту наказу

3

Прийняттям зазначеного проекту наказу та підзаконних нормативно – правових актів будуть досягнуті повною мірою цілі регуляторного акта (проблема більше існувати не буде).

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів

немає

Використання імпортних коньячних спиртів при виробництві коньяків України майже 100% призводить до занепаду вітчизняного виноградарства та вводить в оману споживачів

Проблему невідповідності нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства не можливо вирішити (проблема продовжує існувати).

Альтернатива 2

Вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

Для суб’єктів господарювання, які закуповують імпортні коньячні спирти вигоди полягатимуть у відсутності необхідності витрачати кошти на викурку та витримку вітчизняних коньячних спиртів

немає

Проблему невідповідності нормативно-технічної документації з виробництва коньяків України із вимогами законодавства не можливо вирішити (проблема продовжує існувати).

Альтернатива 3

Прийняття зазначеного проекту наказу

Припинення стагнації галузі виноградарства;

 Стимулювання розвитку та модернізації заводів первинного виноробства;

Виробництво автентичного українського продукту – коньяк України;

Залучення інвестицій у виноградо–виноробну галузь;

Забезпечення додаткових робочих місць у густонаселених виноградарських регіонах;

Розвиток інфраструктури сільських територій;

Додаткові фінансові надходження до державного та міських бюджетів

Додаткові витрати передбачаються у вигляді витрат на закупівлю спиртів вітчизняного виробництва суб’єктами господарювання, які не зможуть самостійно виготовляти спирт у належній кількості.

Прийняттям зазначеного проекту наказу та підзаконних нормативно – правових актів будуть досягнуті повною мірою цілі регуляторного акта (проблема більше існувати не буде).

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для досягнення цілей, визначених у розділі II аналізу регуляторного впливу, проектом наказу пропонується затвердити у встановленому порядку нових Правил виробництва коньяків України із скасуванням Основних правил виробництва і зберігання коньяків України КДУ 00011050-15.91.10:2008.

Для впровадження цього регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи:

для забезпечення поступового збільшення частки вітчизняної сировини при виробництві коньяків України здійснити щорічні насадження виноградників відповідно до обсягів зазначених у додатках 4,5;

провести погодження проекту наказу з Державною регуляторною службою України;

забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення на веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України та провести громадське обговорення проекту наказу;

подати проект наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

В результаті отриманих даних від виробників спиртів коньячних щодо наявності спиртів коньячних та можливості їх продажу проведено розрахунки щодо можливості забезпечення вітчизняними виробниками виконання норм регуляторного акта (додаток 3). Доведено, що для забезпечення норми регуляторного акта у 2018 році (15%) потреба спиртів коньячних вітчизняного виробництва складає 166 тис. дал б/с (1105 тис. дал б/с всього вироблених коньяків України у 2016 році).

При цьому, вироблено вітчизняних спиртів коньячних у 2016 році 300 тис. дал б/с. При наявності вітчизняних спиртів коньячних у кількості 1512,2 тис. дал б/с вітчизняні виробники декларують для продажу - 116,7 тис. дал б/с, що дає можливість виробникам коньяків України, які не виробляють власні спирти коньячні забезпечити виконання норми регуляторного акта у повному обсязі.

У додатку 3 наведено, що при наявності спиртів коньячних у кількості 1512,2 тис. дал б/с, можливості їх продажу у 2018 році в кількості 116,7 тис. дал б/с.

Розв’язання проблеми можливе лише шляхом прийняття даного проекту наказу. (Додатки 3,4 та 5)

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 На виконання вимог регуляторного акта для юридичних осіб виробників коньяків України, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги передбачаються додаткові ресурси у вигляді витрат на закупівлю вітчизняних спиртів коньячних у вигляді різниці вартості з імпортними спиртами коньячними та витрат 23 млн. грн. витрат на закупівлю спиртів вітчизняного виробництва суб’єктами господарювання, які не зможуть самостійно виготовляти спирт у належній кількості.

На виконання вимог регуляторного акта державою витрат не передбачається.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Передбачається, що регуляторний акт набере чинності з дня його офіційного опублікування. При цьому строк дії регуляторного акта не встановлюється. Зміна строку дії можлива в разі зміни актів законодавства, що регулюють зазначені питання.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта, залежать від обсягів виробництва коньяку України та спиртів коньячних кожного суб’єкта господарювання, оскільки норми проекту наказу не встановлюють ні податки, ні надходження;

кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта обмежена кількістю суб’єктів господарювання що отримали ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (коньяків України);

кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта обмежена кількістю суб’єктів господарювання що отримали ліцензію на виробництво спиртів коньячних;

обсяги виробництва вітчизняних спиртів коньячних;

обсяги імпорту спиртів коньячних;

обсяги закуплених вітчизняних спиртів коньячних у суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на виробництво спиртів коньячних;

обсяги закуплених вітчизняних спиртів коньячних у суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на виробництво спиртів коньячних та ліцензію на виробництво коньяків України;

кількість модернізованих заводів первинного виноробства;

обсяги інвестицій у виноградо – виноробну галузь;

кількість додаткових робочих місць у густонаселених виноградарських регіонах;

обсяги фінансових надходжень до державного та місцевих бюджетів;

розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на дотримання процедур, пов’язаних із виконанням вимог акта, розраховуються з різниці вартості 0,54 дол. США за 1л 100 % спирту коньячного вітчизняного та імпортного, що становить у 2018 році – (166 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 896,4 тис. дол. США), у 2019 році – (221 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 1093,4 тис. дол. США), у 2020 році – (276 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 1490,4 тис. дол. США), у 2021 році – (332 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 1792,8 тис. дол. США), у 2022 році – (442 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 2386,8 тис. дол. США), у 2023 році – (553 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 2986,2 тис. дол. США), у 2024 році – (664 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 3585,6 тис. дол. США), у 2025 році – (774 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 4179,6 тис. дол. США), у 2026 році – (940 тис. дал б/с х 0,54 дол. США= 5076 тис. дол. США). (Додаток 7)

розмір часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на дотримання процедур, пов’язаних із виконанням вимог акта, зменшується на термін який витрачається на митне оформлення документації імпорту спиртів коньячних придбанням їх у вітчизняних виробників, що становить 336 годин (48 годин на 1 суб’єкта господарювання х 7 суб’єктів господарювання – покупців = 336 годин) .

рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта – високий.

Наказ після прийняття буде доведено до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в офіційних друкованих виданнях, включення до електронного Єдиного реєстру нормативно-правових актів, розміщення у мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Мінагрополітики України (www. minagro.gov.ua).

З питань пов’язаних з нормами регуляторного акта Мінагрополітики створено робочу групу з опрацювання правил виробництва коньяків України та проведено низка нарад спільно з виробниками спиртів коньячних та коньяків України із залученням представників ЦОВВ.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності наказу буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити через 2 роки після набрання ним чинності, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного обстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії регуляторного акта, ці питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін до прийнятого наказу.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться зі значенням аналогічних показників, що будуть встановлені під час повторного відстеження.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Мінагрополітики протягом усього строку дії регуляторного акта шляхом аналізу статистичних та інших даних отриманих від ДФС.

Відстеження будуть узагальнюватись та, у разі необхідності, вноситись у якості пропозицій змін до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом на відповідний рік.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної 

політики та продовольства України                                                                                                                                                               Максим МАРТИНЮК



Додатки