портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 28 липня 2016

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту"

Проект

 

 МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

  

          _______________                                                        Київ                                                                 №___________

  

Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного

іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви

на складання такого іспиту

 

Відповідно до статті 182 Закону України "Про насіння і садивний матеріал", підпункту 2 пункту 3 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Порядок підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора);

2) форму заяви на складання кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора).

2. Департаменту землеробства та технічної політики в АПК у встановленому законодавством порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Я. Краснопольського.

 

 

 Міністр                                                                                                                                                                                                         Т. Кутовий

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту" (далі – проект наказу) Міністерство аграрної політики та продовольства України робить оголошення про його публікацію.

Проект наказу розроблено на виконання вимог статті 182 Закону України "Про насіння і садивний матеріал" та розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 08 грудня 2015 року № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами".

Проект наказу разом з аналізом регуляторного впливу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України,

вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01011,

Е-mail: oleksandr.viktoruk@minagro.gov.ua, Вікторук Олександр Михайлович,

тел./факс: 279-27-04.

Державна регуляторна служба України,

вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011,

Е-mail: inform@dkrp.gov.ua.

 

  

Заступник Міністра аграрної  

політики та продовольства України                                                                                                                                                       О. Ковальова

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту" (далі – проект наказу) розроблений на виконання вимог статті 182 Закону України "Про насіння і садивний матеріал" та розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 08 грудня 2015 року № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами". (далі – Закон).

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою та завданням проекту наказу є затвердження:

Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора);

форми заяви на складання кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора);

3. Правові аспекти

Нормативно-правові акти, що діють у цій сфері:

Конституція України;

Закон України "Про насіння і садивний матеріал";

Закон України від 08 грудня 2015 року № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами";

Закон України "Про захист персональних даних";

Закон України "Про доступ до публічної інформації".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація зазначеного проекту наказу не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Національною академією аграрних наук України, Державною регуляторною службою України та державної реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У зазначеному проекті наказу відсутні положення, що містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика").

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту наказу не матиме впливу на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту наказу дозволить виконати вимоги Закону шляхом затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту.

 

  

Заступник Міністра аграрної  

політики та продовольства України                                                                                                                                                       О. Ковальова

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту"

 

І. Визначення проблеми

Законом України від 08 грудня 2015 року № 864-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення законодавства України у сфері насінництва та розсадництва у відповідність з європейськими та міжнародними нормами і стандартами" внесено зміни до законів України "Про насіння і садивний матеріал" та "Про охорону прав на сорти рослин".

На виконання статті 182 Закону України "Про насіння і садивний матеріал" Мінагрополітики розроблено проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) та форми заяви на складання такого іспиту" (далі - проект наказу), прийняття якого зумовлено необхідністю визначення процедури підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора), а також затвердження форми заяви на складання такого іспиту.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

У тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Основною ціллю державного регулювання є встановлення процедури підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора), а також затвердження форми заяви на складання такого іспиту.

Із прийняттям проекту постанови буде визначено:

порядок формування комісії для проведення кваліфікаційного іспиту;

процедура підготовки до проведення кваліфікаційного іспиту;

процедура проведення кваліфікаційного іспиту;

порядок визначення результатів іспиту;

порядок подачі та розгляду заяви про апеляцію.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів,

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення

існуючої ситуації без змін

Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки процес виробництва насіння (садивного матеріалу) вимагає на певних етапах його проведення відповідних кваліфікаційних заходів (польове оцінювання насіннєвих посівів, відбір проб насіння (садивного матеріалу), маркування та пакування партій насіння (садивного матеріалу), проведення яких може забезпечити лише кваліфікований інспектор, за підсумками складання кваліфікаційного іспиту.

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб - прийняття наказу.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Запропонований спосіб вирішення зазначеної проблеми дасть можливість визначити процедуру підготовки кваліфікованих аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів) із видачею їм відповідних посвідчень, що в першу чергу забезпечить контроль на всіх етапах виробництва насіння та відповідальність аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів).

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

Невтручання і

 залишення

існуючої ситуації без змін

Мінімальні

Суб’єкти насінництва та розсадництва без участі аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів) зможуть вирощувати насіння виключно для власних потреб, у зв’язку з чим, реалізація його як на внутрішньому так і зовнішньому ринках буде паралізованою, що в кінцевому результаті може вплинути на дефіцит насіння (садивного матеріалу), поширення насіння невідомого походження та якості та продовольчу безпеку країни.

Відсутні

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб – прийняття наказу.

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Висока

Для забезпечення виробництва та реалізації насіння (садивного матеріалу), у всіх європейських країнах присутній державний контроль за етапами його виробництва. В Україні цю роль будуть виконувати аудитори із сертифікації (агрономи-інспектори), які підтвердять свою професійну кваліфікацію шляхом складання іспиту. Завдяки професійній діяльності агрономів-інспекторів покращиться якість насіння (садивного матеріалу), що позитивно вплине на виробництво продукції рослинництва та експортні можливості насіння (садивного матеріалу).

Витрати на організацію та проведення кваліфікаційного іспиту орієнтовно складатимуть в межах 1000 грн. на канцелярські товари.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації без змін.

Мінімальні

Вірогідність придбання неякісного насіння

та/або садивного матеріалу, недоотримання прибутків та запланованих врожаїв.

Відсутні.

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб – прийняття наказу.

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Високі

Захист інтересів громадян шляхом отримання якісного насіння та садивного матеріалу, забезпечить стабільне виробництво продукції рослинництва (розсадництва) та отримання прибутків.

Відсутні.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

невизначені

невизначені

невизначені

невизначені

Х

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

Х

Х

Х

Х

Х

* У зв’язку із внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 "Про затвердження Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта", Мінагрополітики листом № 37-13-2-13/4727 від 01.04.2016 звернулося до громадських організацій у сфері насінництва та розсадництва з проханням провести консультації з учасниками ринку насіння та надати відповідну інформацію, яка буде використана Мінагрополітики при розробці галузевих нормативно правових актів, в тому числі, при підготовці аналізу впливу регуляторного акту. У отриманих відповідях зазначено, що ця інформація є інформацією з обмеженим доступом, а відповідні дані відсутні у розпорядженні Мінагрополітики.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації без змін.

Відсутні

Існує ймовірність придбання (продажу) неякісного насіння (садивного матеріалу), що може призвести до недоотримання запланованих врожаїв та прибутків. Неможливість експорту насіння вирощеного в Україні.

Відсутні.

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб – прийняття наказу. Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Високі

Забезпечення здорової конкуренції у сфері насінництва та розсадництва, що позитивно вплине на якість виробництва насіння (садивного матеріалу), та забезпечить його вихід на міжнародні ринки. Відповідальність за видачу документів на насіння (садивний матеріал).

Витрати на подачу та підготовку документів, участь у кваліфікаційному іспиті складають 261 000 грн.

 

Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1 – Відсутність регулювання. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту")

0

Альтернатива 2 – Затвердження нового регуляторного акту. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту")

261 000

(витрати заявників на підготовку та подачу документів, прибуття кандидатів на іспит,

кількість заявників –

біля 500)

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва,

які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1.

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/ підвищення кваліфікації персоналу тощо, грн.

-

-

2.

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн.

-

-

3.

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, грн.

-

-

4.

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), грн.

-

-

5.

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), грн.

-

-

6.

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн.

22

22

7.

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн.

-

-

8.

Інше (уточнити), грн.

Прибуття кандидатів на іспит (середня вартість квитка, 20 л. пального)

 

500

 

500

9.

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн.

522

522

10.

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

500

500

11.

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн.

261 000

261 000

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

 

Вид витрат

У перший рік

Періодичні

(за рік)

Витрати за

п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

 

-

 

-

 

-

 

 

Вид витрат

Витрати на сплату

податків та зборів (змінених/нововведених)

(за рік)

Витрати за

п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

 

-

 

-

 

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності

(за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

 

-

 

-

 

-

 

-

 

*Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації

 

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо)

 

-

 

-

 

-

 

-

 

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензій, сертифікати, страхові поліси (за рік – стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

 

-

 

-

 

-

 

-

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

22 грн.

-

22 грн.

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

-

-

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Враховуючи вищенаведені позитивні та негативні сторони альтернативних способів досягнення мети, доцільно прийняти розроблений проект наказу.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації без змін.

 

1

Не відповідає Закону.

Можливе поширення неякісного насіння (садивного матеріалу), що може призвести до недоотримання запланованих врожаїв, прибутків, неможливість експорту насіння та негативно вплинути на продовольчу безпеку держави, через низьку кваліфікацію осіб, що відповідають за процес сертифікації насіння.

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб – прийняття наказу.

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

 

4

Зазначений спосіб не порушує вимог Закону, повністю відповідає європейським вимогам та вимогам сучасності. Із прийняттям зазначеного проекту наказу буде визначено лише кваліфікованих агрономів-інспекторів, які забезпечать контроль та відповідальність за етапами виробництва насіння (садивного матеріалу), що в свою чергу позитивно вплине на виробництво насіння (садивного матеріалу) високої якості, розширення його експорту та надходження інвестицій в галузь насінництва

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб – прийняття наказу.

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Визначення за допомогою кваліфікаційного іспиту кваліфікованих аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів). Захист державних інтересів в галузі насінництва та розсадництва, забезпечення продовольчої безпеки держави та можливість виходу продукції насінництва та розсадництва на міжнародні ринки, узгодження інтересів бізнесу та держави.

У громадян витрати, пов’язані із запровадженням наведеного проекту наказу відсутні.

У держави будуть витрати на організацію та проведення кваліфікаційного іспиту в сумі 1000 гривень.

У суб’єктів господарювання

витрати на підготовку та подачу документів, прибуття на іспит в сумі 261000 гривень (500 кандидатів).

Даний спосіб повністю відповідає нормам Закону та європейським вимогам. Сприяє покращенню якості насіння (садивного матеріалу), що сприятиме виходу вітчизняного насіння та садивного матеріалу на міжнародні ринки та залученню інвестицій у галузь насінництва та розсадництва.

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації без змін.

Вигоди цього способу відсутні, адже даний механізм не відповідає положенням Закону.

У громадян, суб’єктів господарювання та держави витрати відсутні.

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні не відповідає нормам Закону. Адже рівень кваліфікації аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) можливо визначити лише за результатами складання іспиту. Оскільки суб’єкти насінництва та розсадництва без участі кваліфікованих аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів) не зможуть вирощувати насіння для реалізації як на внутрішньому так і зовнішньому ринках, що в кінцевому результаті може вплинути на дефіцит насіння (садивного матеріалу), поширення насіння невідомого походження.

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

 

Обраний спосіб – прийняття наказу.

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Повністю відповідає нормам Закону та європейським вимогам. Розроблено та узгоджено спільно з галузевими асоціаціями та вітчизняними і міжнародними компаніями. Проведення робіт із сертифікації насіння кваліфікованими аудиторами із сертифікації (агрономами-інспекторами) сприятиме покращенню якості виробництва насіння та садивного матеріалу в Україні та виходу його міжнародні ринки. Захист суб’єкта насінництва та розсадництва, забезпечення продовольчої безпеки, сприяння надходженню інвестицій в галузь насінництва та розсадництва, встановлено відповідальність аудиторів із сертифікації (агрономів-інспекторів).

 

Відсутні

Альтернатива 1

 

Невтручання і залишення існуючої ситуації без змін.

Вигоди від запропонованого способу відсутні, адже даний механізм не відповідає положенням Закону та європейським вимогам.

Х

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання зазначеної проблеми розроблено проект наказу, що дасть можливість встановлення процедури підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту, а також затвердження форми заяви, на складання кваліфікаційного іспиту.

У разі прийняття проекту наказу буде встановлено чітку процедуру, від підготовки до проведення кваліфікаційного іспиту до порядку визначення результатів іспиту та порядку подачі та розгляду заяви про апеляцію. Крім того, буде затверджено форму заяви, на складання кваліфікаційного іспиту аудитора із сертифікації (агронома-інспектора).

Заходи, які повинні здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта – погодити зазначений проект наказу.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснення витрат на виконання вимог проекту наказу для органів виконавчої влади будуть в частині організації проведення кваліфікаційного іспиту.

Для фізичних осіб витрати будуть пов’язані лише з підготовкою та направленням документів, а також прибуття для участі у кваліфікаційному іспиті.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Враховуючи безперервність функціонування галузей насінництва та розсадництва, проект наказу доцільно запроваджувати на необмежений термін, його дія буде постійною на термін дії Закону та залежатиме від змін у законодавстві України.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта будуть встановлюватися після набрання чинності актом.

Кількість фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта:

дія буде поширюватися на фізичних осіб, які подали заяви для складання кваліфікаційного іспиту, (біля – 500 претендентів).

кількість заяв, що надходитиме до Мінагрополітики для складання кваліфікаційного іспиту буде складати в межах 500;

кількість рішень про допуск до складання кваліфікаційного іспиту;

кількість відмов у допуску до складання кваліфікаційного іспиту;

кількість заяв поданих на апеляцію.

Рівень поінформованості юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - вище середнього за рахунок:

а) юридичні особи та фізичні особи-підприємці можуть ознайомитися з проектом наказу, який розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика").

б) у разі прийняття, наказ буде розміщено на офіційному веб-сайті Верховної Ради України (www.rada.gov.ua) та Кабінету Міністрів України (www.kmu.gov.ua);

Прийнятий проект наказу буде доведений до відома департаментів агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій та громадських об’єднань у сфері насінництва та розсадництва

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Мінагрополітики шляхом моніторингу кількості заяв, що надходитимуть від претендентів для складання кваліфікаційного іспиту, кількості прийнятих рішень про допуск (відмов у допуску) до складання кваліфікаційного іспиту, кількості заяв поданих на апеляцію.

Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту наказу шляхом опрацювання пропозицій від фізичних та юридичних осіб, які надходитимуть до зазначеного проекту наказу.

Повторне відстеження здійснюватиметься через рік після набрання чинності наказу, але не пізніше ніж через два роки шляхом аналізу кількості заяв поданих для складання кваліфікаційного іспиту, кількості прийнятих рішень про допуск (відмов у допуску) до складання кваліфікаційного іспиту, кількості заяв поданих на апеляцію.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження шляхом порівняння показників із аналогічними показниками, що встановлені під час повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом проведення аналізу показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено внесенням відповідних змін.

 

  

Заступник Міністра аграрної  

політики та продовольства України                                                                                                                                                       О. Ковальова



Додатки