портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 08 грудня 2015

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким,що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191"

Проект

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

          _______________                                                        Київ                                                                 №___________

 

Про визнання таким,що втратив чинність, наказу Міністерства

аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191

 

Відповідно до пункту 16 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, та з метою приведення нормативно-правових актів міністерства у відповідність з чинним законодавством

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191 "Про затвердження форм обліку виробництва алкогольних напоїв", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 вересня 2004 року за № 1156/9755.

2. Департаменту продовольства забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Краснопольського Я.В.

 

 

Міністр                                                                                                                                                                                                  О.М. Павленко

 

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191" Мінагрополітики України оголошує про його публікацію.

Проект наказу Мінагрополітики України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191" підготовлено відповідно до листів Міністерства юстиції України від 27.07.2015 № 10.1-17/95, від 01.10.2015 № 77985-0-61-15/10.1 щодо приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства.

Повний пакет документів до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191" розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб–сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України, (вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001), e-mail: larisa.ragushina@minagro.gov.ua. Відповідальний виконавець: Рагушіна Лариса Анатоліївна, тел. 278-80-56.

Державна регуляторна служба України, (вул. Арсенальна, 9/11 м. Київ, 01011) e-mail: inform@dkrp.gov.ua.

 

 

Заступник Міністра

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                                                В.І. Лапа

 

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191"

 

1.Обґрунтування необхідності прийняття наказу

Наказом Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191 "Про затвердження форм обліку виробництва алкогольних напоїв" затверджено та запроваджено такі форми обліку щодо виробництва алкогольних напоїв: звіт про роботу цеху з виробництва та розливу лікеро-горілчаних виробів (додаток 1); накладну на передання алкогольних напоїв з виробництва до складу готової продукції (додаток 2); звіт про рух алкогольних напоїв на складі готової продукції (додаток 3); акт інвентаризації алкогольних напоїв у складі готової продукції (додаток 4); звіт про роботу цеху розливу виноробної продукції (додаток 5).

Крім цього, вказаним наказом не передбачено надання зазначеної звітності Мінагрополітики України, що унеможливило здійснення зі сторони міністерства контролю за веденням затверджених наказом форм звітності.

Пунктом 5 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що підприємство самостійно розробляє систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, визначає права працівників на підписання бухгалтерських документів.

Згідно із Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим Указом Президента України від 23.04.2011 № 500/2011, Мінагрополітики України не наділене повноваженнями щодо здійснення контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, та затвердженням їх форм звітності щодо виробництва та обігу.

Проект наказу "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191" розроблено з метою приведення власних нормативно-правових актів Мінагрополітики України до норм чинного законодавства, відповідно до переліку нормативно-правових актів, зареєстрованих у Мін’юсті, що підлягають перегляду та приведенню у відповідність до Конституції та законодавства України, та відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу розроблений з метою визнання таким, що втратив чинність наказ та приведення у відповідність до чинного законодавства України.

3. Правові аспекти

Податковий кодекс України;

Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів";

Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні";

Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Введення в дію зазначеного проекту наказу не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих урядових органів та структурних підрозділів

Проект наказу потребує погодження із Державною фіскальною службою України, Державною службою статистики України, Державною регуляторною службою України.

Проект наказу підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які можуть містити ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу як акт регуляторного впливу підлягає оприлюдненню на офіційному сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу відноситься до актів регуляторного впливу.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191" дозволить привести нормативно-правові акти Міністерства у відповідність із чинним законодавством.

 

 

Перший заступник Міністра

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                         Я.В. Краснопольський

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191"

 

1. Визначення проблеми, яку планується розв'язати шляхом державного регулювання

Наказом Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191 "Про затвердження форм обліку виробництва алкогольних напоїв" затверджено та запроваджено такі форми обліку щодо виробництва алкогольних напоїв: звіт про роботу цеху з виробництва та розливу лікеро-горілчаних виробів (додаток 1); накладну на передання алкогольних напоїв з виробництва до складу готової продукції (додаток 2); звіт про рух алкогольних напоїв на складі готової продукції (додаток 3); акт інвентаризації алкогольних напоїв у складі готової продукції (додаток 4); звіт про роботу цеху розливу виноробної продукції (додаток 5).

Крім цього, вказаним наказом не передбачено надання зазначеної звітності Мінагрополітики України, що унеможливило здійснення зі сторони міністерства контролю за веденням затверджених наказом форм звітності.

Пунктом 5 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що підприємство самостійно розробляє систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, визначає права працівників на підписання бухгалтерських документів.

Згідно із Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим Указом Президента України від 23.04.2011 № 500/2011, Мінагрополітики України не наділене повноваженнями щодо здійснення контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, та затвердженням їх форм звітності щодо виробництва та обігу.

Проект наказу "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191" розроблено з метою приведення власних нормативно-правових актів Мінагрополітики України до норм чинного законодавства, відповідно до переліку нормативно-правових актів, зареєстрованих у Мін’юсті, що підлягають перегляду та приведенню у відповідність до Конституції та законодавства України, та відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731.

2. Визначення цілей державного регулювання

Проект наказу розроблений з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами чинного законодавства шляхом визнання таким, що втратив чинність наказ Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191. Приведення у відповідність до пункту 5 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативні способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки наказ Міністерства втратив свою актуальність.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту наказу. Це дозволить визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства, як такий, що не відповідає законодавству України.

Тому, єдиним варіантом врегулювання питання є прийняття проекту наказу.

4. Опис механізму, який пропонується для розв'язання проблеми

Проектом наказу передбачається визнання наказу Міністерства аграрної політики України від 27 травня 2004 року № 191 "Про затвердження форм обліку виробництва алкогольних напоїв", як такий, що втратив чинність.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Реалізація вимог запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових бюджетних витрат, а також не спричиняє виникнення фінансових витрат у населення.

Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акту немає.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Сфери впливу

Вигоди

Втрати

 - Інтереси держави

- приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

 - відсутні

 - Інтереси суб'єктів господарювання

- відсутні

 - відсутні

 - Інтереси громадян

 - відсутні

 - відсутні

 

7. Запропонований строк дії акта

Строк дії проекту наказу не обмежений. Проект наказу діє постійно з дня набрання чинності.

8. Визначення показників результативності акта

До показників результативності регуляторного акта належать:

1) обсяг надходжень до бюджетів: реалізація проекту наказу не впливатиме на обсяг надходжень до бюджету різних рівнів;

2) кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта: дія акта поширюватиметься на суб’єктів господарювання визначені наказом, що втратив чинність;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться фізичними особами та суб’єктами господарювання, пов'язаними з виконанням вимог регуляторного акта: реалізація регуляторного акта не потребує додаткових витрат коштів та часу фізичних осіб і суб’єктів господарювання;

4) рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень проекту наказу: високий.

Проект регуляторного акта оприлюднено на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Після прийняття акта його редакцію також буде розміщено на сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України та в інформаційно-пошуковій системі нормативних документів Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Буде здійснюватися базове та повторне відстеження результативності деяких наказів Міністерства, що втратили чинність.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено по показниках результативності.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цього регуляторного акта з використанням показників результативності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з даними базового відстеження результативності.

Відстеження результативності буде здійснене Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

 

Перший заступник Міністра

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                         Я.В. Краснопольський