портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 21 жовтня 2016

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579"

Проект

 

 МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

  

          _______________                                                        Київ                                                                 №___________

  

Про визнання таким, що втратив чинність, наказу

Міністерства аграрної політики та продовольства

України від 25 вересня 2012 року № 579

 

Відповідно до пункту 16 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

2. Департаменту землеробства та технічної політики в АПК в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра М. Мартинюка.

 

  

 Міністр                                                                                                                                                                                                         Т. Кутовий

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579" (далі – проект наказу) Міністерство аграрної політики та продовольства України робить оголошення про публікацію.

З набранням чинності Закону України від 18 лютого 2016 року № 1012-VIIІ "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів" потребує визнання таким, що втратив чинність наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 за № 1655/21967.

Проекту наказу підготовлено з метою приведення нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики та продовольства України у відповідність з актами, що мають вищу юридичну силу.

Проект наказу разом з аналізом регуляторного впливу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua, розділ "Регуляторна політика").

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України,

вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001,

E-mail: mykhailo.makashyn@minagro.gov.ua, Макашин Михайло Володимирович,

тел.: 226-30-62.

Державна регуляторна служба України,

вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01001,

E-mail: inform@dkpp.gov.ua.

 

  

Перший заступник Міністра

аграрної політики та  продовольства України                                                                                                                             Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

З набранням чинності Закону України від 18 лютого 2016 року № 1012-VIIІ "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів" (далі – Закон), яким, зокрема, було внесено зміни до частини шостої статті 136 Земельного кодексу України, а саме виключено з неї слова "а у разі, якщо законодавство про здійснення державних закупівель не застосовується, – на конкурентних засадах у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин", потребує визнання таким, що втратив чинність наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Відповідно до пункту 16 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, у разі внесення змін, доповнень або визнання таким, що втратив чинність, акта законодавства, відповідно до якого прийнято нормативно-правовий акт, орган, що видав цей нормативно-правовий акт, зобов’язаний у місячний термін внести до нього відповідні зміни, доповнення або визнати його таким, що втратив чинність.

Враховуючи викладене, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967, необхідно визнати таким, що втратив чинність.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579" (далі – проект наказу) розроблений з метою приведення нормативно-правових актів Мінагрополітики у відповідність до вимог чинного законодавства.

3. Правові аспекти

У цій сфері діють такі нормативно-правові акти:

Земельний кодекс України;

Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств,  інших  органів  виконавчої  влади,  затверджене постановою Кабінету

Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту наказу не потребує фінансування з державного та місцевих бюджетів, а також додаткових матеріальних та інших витрат.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державною службою України з питань геодезії картографії та кадастру, Державною регуляторною службою України, а також підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Реалізація передбачених проектом наказу положень не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщено на офіційному веб-сайті Мінагрополітики www.minagro.gov.ua для громадського обговорення.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом.

10¹. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту наказу не матиме впливу на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту наказу дозволить здійснювати добір земельних ділянок державної чи комунальної власності та підготовку лотів для продажу на земельних торгах, а також здійснювати підготовку до проведення та проводити земельні торги у відповідності до Земельного кодексу України. 

 

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та  продовольства України                                                                                                                             Максим МАРТИНЮК

Аналіз регуляторного впливу

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579"

 

I. Визначення проблеми

Верховною Радою України 18 лютого 2016 року прийнято Закон України № 1012–VIII "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів", який набрав чинності 3 квітня 2016 року.

Зазначеним Законом внесено зміни, зокрема, до частини шостої статті 136 Земельного кодексу України, відповідно до яких закупівля послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель у процесі підготовки лотів до продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах та визначення виконавця земельних торгів організатором земельних торгів здійснюється у порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель.

Пунктом 2 доручення Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 № 11433/1/1-16 до Закону України від 18 лютого 2016 року № 1012–VIII "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів" передбачається приведення нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із Законом, зокрема визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Враховуючи викладене, з метою приведення нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики та продовольства України у відповідність з актами, що мають вищу юридичну силу, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах" необхідно визнати таким, що втратив чинність.

Визнання наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах" таким, що втратив чинність дозволяє спростити процедуру підготовки лотів та проведення земельних торгів, а також створити певні умови для їх активізації.

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

Ні

Держава

Так

 

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Так

 

 

II. Цілі державного регулювання

Ціллю державного регулювання є створення умов для спрощення процедури підготовки лотів проведення земельних торгів шляхом приведення наказу Мінагрополітики України у відповідність з нормативно-правовими актами, що мають вищу юридичну силу.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Оцінка способу

Причини відмови від альтернативних способів/аргументи щодо переваги обраного способу

Залишення існуючого на сьогодні правового регулювання цілей

Вказана альтернатива є неприйнятною

Пунктом 2 доручення Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 № 11433/1/1-16 до Закону України від 18 лютого 2016 року № 1012–VIII "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів" передбачається визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.09.2012 № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.09.2012 за № 1655/21967.

Скасування регуляторного акта

Вказана альтернатива допоможе досягнути цілей державного регулювання

Проект регуляторного акта допоможе привести норми наказу у відповідність з вимогами акта, що має вищу юридичну силу

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Збереження дії чинних норм законодавства з питань порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах.

Прийняття наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579".

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

0

0

Альтернатива 2.

 

Прийняття акту дозволить прискорить підготовку лотів до продажу на земельних торгах.

0

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання, у тому числі суб’єктів малого підприємництва

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

0

0

Альтернатива 2.

Більша кількість суб’єктів господарювання які можуть виконувати роботи з підготовки лотів та їх продажу на земельних торгах.

0

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарю-вання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

 

 

250*

 

250

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

 

100

 

100

_____

*Кількість суб’єктів господарської діяльності, які в штаті мають ліцитаторів.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

0

0

Альтернатива 2.

Наявність у штаті підготовлених ліцитаторів (аукціоністів)

 

0

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

0

 

 

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

0

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Збереження чинних норм не сприяє спрощенню процедури підготовки та проведення земельних торгів

Альтернатива 2

4

Спрощується процедура підготовки та проведення земельних торгів

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

1

0

Проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

4

0

Проблема існувати не буде

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Існування проблеми

Х

Альтернатива 2

Вирішення проблеми

0

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Виключення з Земельного кодексу України норми щодо відбору виконавців в процесі закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель у процесі підготовки лотів до продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах та визначення виконавця земельних торгів згідно порядку, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року № 579 "Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах".

Внесення зазначених змін дозволяє спростити процедуру підготовки лотів та проведення земельних торгів в часовому аспекті.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Витрати на виконання вимог регуляторного акта з боку органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та суб’єктів підприємництва відсутні.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк чинності акта не обмежується в часі.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності акта є як правовий аспект, так і організаційний.

В правовому аспекті здійснюється виконання норм Закону України від 18 лютого 2016 року № 1012–VIII "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів", в організаційному – спрощується процедура підготовки лотів та проведення земельних торгів.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження буде здійснено Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру після набрання чинності регуляторним актом з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямовано дію акта.

Повторне відстеження буде здійснено через рік після набрання чинності актом або більшістю його положень, але не пізніше ніж через два роки, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей. Установлені показники результативності акта порівнюються із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час базового відстеження.

Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюються із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.

Базове, повторне та періодичне відстеження здійснюється на основі показників і даних, визначених під час проведення аналізу регуляторного акта. 

Тест малого підприємництва додається.

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та  продовольства України                                                                                                                             Максим МАРТИНЮК

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 25 квітня 2016 року по 01 червня 2016 року

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Пропозиції суб’єктів господарювання шляхом надсилання письмових пропозицій на адресу Держгеокадастру

15

Надано пропозиції до розробленого проекту акта

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 250 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 250 (одиниць) та мікропідприємництва 0 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0

5

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

0

0

0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

 

 250

 

 

250

 

 

250

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х  кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

0

0

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

0

0

0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

0

0

0

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0

0

0

13

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

0

 

0

 

0

 

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

0

0

0

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

0

0

0

       

 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва відсутні.

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0

0

0

0

0

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

 

 

 

 

камеральні

0

0

0

0

0

виїзні

 

 

 

 

 

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0

 

0

0

0

0

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0

 

0

0

0

0

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

0

0

0

0

0

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0

0

0

0

0

7. Інші адміністративні процедури

0

0

0

0

0

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

0

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

0

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять  років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0

0

0

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

0

0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

0

0

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

0

0

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

У зв’язку з відсутністю сумарних витрат на виконання запланованого регулювання з боку малого підприємництва (за перший рік регулювання та за п’ять років) відсутня необхідність пропонування компенсаторних механізмів.

 

 

Перший заступник Міністра 

аграрної політики та  продовольства України                                                                                                                             Максим МАРТИНЮК