портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 12 січня 2016

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування"

 Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

          _______________                                                        Київ                                                                 №___________

 

Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю

озимих зернових сільськогосподарських культур з державною

підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній

період вирощування

 

Відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою"

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Умови страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

2) Стандартні страхові тарифи для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

3) форму Стандартного договору страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

4) форму Акта огляду посівів озимих зернових сільськогосподарських культур для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

5) Інструкцію щодо заповнення Акта огляду посівів озимих зернових сільськогосподарських культур для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

6) форму Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, біологічним методом (страховий продукт 3);

7) Інструкцію щодо заповнення Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, біологічним методом (страховий продукт 3);

8) форму Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, методом контрольного обмолоту (страховий продукт 3);

9) Інструкцію щодо заповнення Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, методом контрольного обмолоту (страховий продукт 3);

10) форму "Карта поля" до Акта огляду посівів озимих зернових сільськогосподарських культур для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

11) форму Страхового акта при страхуванні майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3).

2. Департаменту фінансово-кредитної політики направити до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, цей наказ для подання до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Краснопольського Я. В.

 

 

Міністр                                                                                                                                                                                                  О.М. Павленко

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Мінагрополітики України "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Мінагрополітики України "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування" та аналізу регуляторного впливу зазначеного проекту наказу, Мінагрополітики України робить оголошення про його публікацію.

Повний пакет документів до проекту наказу Мінагрополітики України "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування" розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: (www.minagro.gov.ua / розділ Регуляторна політика / Проекти регуляторних актів 2015).

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України, e-mail: inform@dkrp.gov.ua;

01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 24, Міністерство аграрної політики та продовольства України, e-mail: tanya.fedorenko@minagro.gov.ua, виконавець Федоренко Т.В., телефон: (044) 278-34-84.

Перший заступник Міністра

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                         Я.В. Краснопольський

 

Пояснювальна записка

до проекту наказу Мінагрополітики України "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування" (далі – Проект наказу) розроблено Мінагрополітики України разом з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою" (далі – Закон).

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу спрямований на врегулювання питань організації страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою та впорядкуванню системи страхування сільськогосподарської продукції.

Основною метою прийняття Проекту наказу, є затвердження документів, визначених частиною шостою статті 21 Закону, необхідних для страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою.

Частиною шостою статті 21 Закону визначено, що умови страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, стандартні страхові тарифи, форми договорів страхування та додатків до них, форми інших документів щодо укладення та супроводження договорів страхування і врегулювання страхових випадків за ними, затверджуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, разом із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну аграрну політику.

Проектом наказу затверджуються:

Умови страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

Стандартні страхові тарифи для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

форма Стандартного договору страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

форми документів щодо укладення та супроводження договорів страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою і врегулювання страхових випадків за ними, зокрема:

форма Акта огляду площ посівів озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

Інструкція по заповненню Акта огляду площ посівів озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

форма Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, біологічним методом (страховий продукт 3);

Інструкція по заповненню Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період  вирощування, біологічним методом (страховий продукт 3);

форма Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, методом контрольного обмолоту (страховий продукт 3);

Інструкція по заповненню Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, методом контрольного обмолоту (страховий продукт 3);

форма "Карта поля" до Акта огляду площ посівів озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

форма Страхового акта при страхуванні озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3).

Прийняття зазначених документів сприятиме врегулюванню питань організації страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, та впорядкуванню системи страхування сільськогосподарської продукції.

3. Правові аспекти

Основними нормативно-правовими актами у даній сфері правового регулювання є: Конституція України, Цивільний Кодекс України, Закони України "Про страхування", "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою", нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Міністерства аграрної політики та продовольства України та інших органів державної влади.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту наказу не потребує додаткових фінансових витрат .

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Міністерством екології та природних ресурсів України та Державною регуляторною службою України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6¹. Запобігання дискримінації

У проекті акта відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила та процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

З метою отримання зауважень та пропозицій від учасників аграрного ринку, Проект наказу підлягає оприлюдненню, відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

9. Позиція соціальних партнерів

Наказ не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Прийняття регуляторного акта зумовлено необхідністю врегулювання питань організації страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, та впорядкуванню системи страхування сільськогосподарської продукції. Реалізація положень регуляторного акта дозволить удосконалити державне регулювання ринків фінансових послуг, сприятиме розвиткові цих ринків, підвищенню їх інвестиційної привабливості та захисту інтересів споживачів фінансових послуг.

Регуляторний акт відповідає принципам державної регуляторної політики.

10¹. Вплив реалізації акта на ринок праці.

Вплив реалізації акта на ринок праці відсутній.

11. Прогноз результатів

З прийняттям регуляторного акта будуть виконані вимоги частини шостої статті 21 Закону, що сприятиме початку страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, зокрема таких сільськогосподарських культур, як озима пшениця та жито на весняно-літній період вирощування. Це, у свою чергу, забезпечить більшу стабільність сільськогосподарського виробництва таких видів зернових культур та доходів сільського населення.

Також, у результаті запровадження Проекту наказу, буде вдосконалено державне регулювання та нагляд за діяльністю страховиків, які будуть здійснювати страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою.

Крім того, прийняття Проекту наказу посилить захист майнових прав та інтересів сільгосптоваровиробників, у першу чергу тих, які займаються вирощуванням озимої пшениці, озимого жита та сприятиме максимальному використанню можливостей співпраці аграрного та страхового ринку.

 

 

Перший заступник Міністра                                                                                                                                                  Я.В. Краснопольський

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування"

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання

Проект наказу "Про деякі питання здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування" (далі – проект наказу) розроблено Міністерством аграрної політики та продовольства України, відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою" (далі – Закон).

Частиною шостою статті 21 Закону визначено, що умови страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, стандартні страхові тарифи, форми договорів страхування та додатків до них, форми інших документів щодо укладення та супроводження договорів страхування і врегулювання страхових випадків за ними, затверджуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, разом із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну аграрну політику.

Проектом наказу затверджуються:

- Умови страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків  на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

- Стандартні страхові тарифи для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

- форма Стандартного договору страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

- форми документів щодо укладення та супроводження договорів страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою і врегулювання страхових випадків за ними, зокрема:

Акт огляду посівів озимих зернових сільськогосподарських культур  для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

інструкція по заповненню Акта огляду посівів озимих зернових сільськогосподарських культур для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

Акт визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, біологічним методом (страховий продукт 3);

інструкція по заповненню Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, біологічним методом (страховий продукт 3);

Акт визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, методом контрольного обмолоту (страховий продукт 3);

інструкція по заповненню Акта визначення врожайності озимих зернових сільськогосподарських культур, застрахованих з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування, методом контрольного обмолоту (страховий продукт 3);

«Карта поля» до Акта огляду посівів озимих зернових сільськогосподарських культур для страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3);

Страховий акт при страхуванні майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3).

Прийняття зазначених документів сприятиме врегулюванню питань організації страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, та впорядкуванню системи страхування сільськогосподарської продукції.

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою державного регулювання є, забезпечення реалізації вимог частини шостої статті 21 Закону шляхом розробки та затвердження документів, зазначених у першому розділі цього аналізу регуляторного впливу, прийняття яких сприятиме врегулюванню питання стосовно укладання договорів страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою страховиками, які мають відповідну ліцензію та відповідно до Закону мають право здійснювати страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою.

Крім того, стандартизація документів, що затверджуються проектом наказу, сприятиме уніфікації діяльності страхових організацій на ринку страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, заохочуванню сільгосптоваровиробників страхувати врожай та прискоренню розвитку всієї системи страхування сільськогосподарської продукції, що у свою чергу забезпечить стабільність сільськогосподарського виробництва, доходів сільського населення, сприятиме максимальному використанню можливостей аграрного та страхового ринку і ефективного використання державних ресурсів.

3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу

Першим альтернативним способом досягнення цілей є залишення чинного законодавства без змін, проте даний спосіб не дозволить розширити спектр використання  сільськогосподарських культур для страхування в тому числі з державною підтримкою.

Другий альтернативний спосіб – прийняття проекту наказу, що дозволить здійснювати страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування та сприятиме розвитку ринків фінансових послуг та захисту інтересів їх споживачів.

Таким чином, прийняття проекту наказу є єдиним способом досягнення цілей та розв’язання вищезазначених проблем.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідні заходи

Для створення дієвої системи страхового захисту сільгосптоваровиробників та забезпечення ефективного використання державних коштів, що використовуватимуться для компенсації страхових платежів, сплачених такими сільгосптоваровиробниками, проектом регуляторного акта передбачено затвердження нормативно-правових актів, в основу яких закладено такий механізм:

1) комплексне врегулювання всіх етапів та процедур здійснення страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою (огляд посівів, укладення договору страхування, визначення врожайності та розміру понесених збитків, складання страхового акта, виплата страхового відшкодування тощо);

2) здійснення страхування від переліку ризиків ("мультиризикове страхування"), які можуть спричинити загибель посівів озимих зернових та/або зниження обсягів врожаю нижче застрахованого рівня врожайності;

3) для цілей страхування страхова сума визначається шляхом множення застрахованої врожайності на ціну одиниці врожаю та застраховану площу посівів. При цьому, застрахована врожайність є добутком рівня страхового покриття, який може обрати сільгосптоваровиробник в межах від 50 до 70 %, та середньої врожайності культури у господарстві за останні 5 років;

4) за Договором страхування страхувальник сплачує страховий платіж на користь страхової компанії, який  є добутком страхової суми та страхового тарифу. При цьому, страхові тарифи встановлюються у відсотках до страхової суми залежно від рівня страхового покриття та територіального розташування ділянки із посівами озимих зернових сільськогосподарських культур. Страхові тарифи було розраховано на підставі даних Державного комітету статистики України про врожайність озимих зернових  сільськогосподарських культур на рівні областей за період з 2004 по 2012 роки. Розрахунок тарифів здійснювався двома методами: емпіричним та параметричним;

 5) в разі зниження показника фактичної врожайності нижче рівня застрахованої врожайності страхова компанія відшкодовує сільгосптоваровиробнику збитки за умови, що ці збитки відбулися внаслідок настання страхових ризиків. 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Оскільки в частині шостій статті 21 Закону зазначено, що умови страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою, стандартні страхові тарифи, форми договорів страхування та додатків до них, форми інших документів щодо укладення та супроводження договорів страхування і врегулювання страхових випадків за ними затверджуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, разом із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну аграрну політику, контроль за дотриманням вимог цього регуляторного акта здійснюватиметься Нацкомфінпослуг та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну аграрну політику, відповідно до чинного законодавства.

Контроль за дотриманням вимог цього регуляторного акта є складовою частиною державного регулювання і нагляду за діяльністю страховиків у сфері страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою та посилення страхового захисту майнових інтересів сільгосп-товаровиробників.

Мінагрополітики України проводитиметься відстеження результативності регуляторного акта, шляхом аналізу інформації щодо обсягів страхування за Стандартними договорами страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою від сільськогосподарських ризиків на весняно-літній період вирощування (страховий продукт 3), у разі надання державної підтримки.

Вплив зовнішніх факторів відсутній.

Реалізація положень запропонованого проекту наказу не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат із Державного бюджету України.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта


Очікувані результати

Позитивні фактори

Негативні фактори (витрати)

Держава

- виконання норм, передбачених Законом;

- впровадження ефективної системи страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою;

- захист прав сільськогосподарських товаровиробників

Витрати на компенсацію страхових платежів здійснюватимуться в межах, передбачених у Державному бюджеті на відповідний рік

Споживачі страхових послуг - страхувальники

- покращення якості здійснення  страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою;

- зацікавленість сільськогосподарських товаровиробників до страхування

Витрати на отримання страхового захисту

Страховики

відсутні

Витрати страховиків здійснюватимуться в межах їхніх кошторисів витрат на звичайну господарську діяльність

   

7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Регуляторний акт набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Обмеження строку дії регуляторного акта немає, що надає змогу розв’язати проблеми та досягти цілі державного регулювання.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

На даний час страхування майбутнього врожаю озимих зернових сільськогосподарських культур з державною підтримкою в Україні не здійснюється. Його запровадження залежить не лише від затвердження регуляторного акта, але й від того, чи  будуть передбачені у державних бюджетах на наступні роки кошти для компенсації страхових платежів. Надати об’єктивний прогноз щодо кількісних значень показників, які характеризуватимуть майбутній розвиток цього виду страхування на даний час неможливо у зв’язку з тим, що це залежить від обсягів державного фінансування та видів сільськогосподарських культур, на страхування яких надається державна підтримка у відповідному році.

Показником результативності даного регуляторного акта буде початок діяльності із страхування майбутнього врожаю озимих зернових з державною підтримкою, кількість страховиків, які здійснюють таке страхування, та кількість укладених ними договорів страхування.

До показників результативності проекту наказу належать:

- розмір надходжень до державних та місцевих бюджетів і державних фондів: – відсутні;

- кількість суб’єктів господарювання, які зможуть скористатися нормами проекту постанови: дія проекту постанови поширюється на сільськогосподарських товаровиробників, страховиків;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться сільськогосподарськими товаровиробниками, пов’язаними з виконанням вимог акта: реалізація акта не потребує додаткових витрат коштів та часу;

- рівень поінформованості суб'єктів щодо положень проекту наказу: рівень поінформованості суб’єктів господарювання щодо положень проекту наказу достатній у зв'язку з тим, що він розміщений для обговорення на офіційному сайті Мінагрополітики України;

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта не потребує додаткових організаційних заходів Мінагрополітики України, і проводитиметься на підставі аналізу застосування норм цього регуляторного акта, у разі надання державної підтримки для страхування озимих зернових сільськогосподарських культур, шляхом здешевлення страхових платежів.

Оцінка впровадження та виконання вимог цього регуляторного акта, може бути здійснена під час відстежень його результативності. Оскільки для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуватимуться статистичні дані, то базове відстеження результативності здійснюватиметься через рік, після набрання чинності регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності буде здійснене через два роки, після набрання чинності регуляторним актом, для визначення результатів його дії.

Періодичне відстеження результативності – кожних три роки, після проведення повторного відстеження.

Відстеження результативності буде здійснене Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

 

Перший заступник Міністра

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                         Я.В. Краснопольський