портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 28 січня 2014

Проект наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам”

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

  _______________                                                                             Київ                                                                                     №_____________

 

Про затвердження Порядку визначення на конкурсних

засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння

ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним

шасі, самохідним сільськогосподарським,

дорожньо-будівельним і меліоративним машинам,

сільськогосподарській техніці, іншим механізмам

 

Відповідно до абзацу третього пункту 3 та пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, пункту 14 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694,

 

НАКАЗУЮ:

 

Затвердити Порядок визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам, що додається.

Департаменту землеробства (Демидов О.А.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Давиденка В.М.

 

 

Міністр                                                                                                                                                                                             М.В. Присяжнюк

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам”

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельними і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам” Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Проект наказу розроблено відповідно до пункту 14 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 року № 694.

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України  разом з аналізом регуляторного впливу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України за адресою: http://www.minagro.gov.ua та Державної інспекції сільського господарства України за адресою: http://www.disgu.gov.ua

 Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Державна інспекція сільського господарства України, м. Київ,  вул. Баумана, 9/12 E-mail: rd@corp2.net;тел./факс (044) 232-94-38

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, м. Київ,  вул. Арсенальна, 9/11, Е-mail: mail@dkrp.gov.ua

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                 В.М. Давиденко

Пояснювальна записка

до проекту наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам”

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам” (далі – проект наказу) підготовлено на підставі пункту 14 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694.

Вищезазначеним пунктом визначено, що машині без ідентифікаційного номера його присвоєння здійснюється за направленням інспекції уповноваженою юридичною особою, визначеною інспекцією на конкурсних засадах, з установленням обліково-ідентифікаційної таблички та складенням відповідного акта, один примірник якого видається для реєстрації в інспекції, а другий разом з направленням інспекції зберігається в уповноваженої юридичної особи протягом п'яти років.

Разом з тим, на сьогодні відсутній порядок визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам та іншим машинам.

Тому, існує необхідність в розробці зазначеного проекту наказу.

2. Мета і шляхи її досягнення

Зазначеним проектом наказу передбачається встановити процедуру визначення уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо–будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють Закон України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”, постанова Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694 “Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо- будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів” та наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22 листопада 2011 року № 644 “Про затвердження Порядку роботи, пов’язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів”.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація порядку даного проекту наказу не потребує додаткових витрат з Державного бюджету.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Міністерством внутрішніх справ України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та буде направлено на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

6. Регіональний аспект

Зазначений проект наказу не стосується розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.1. Запобігання дискримінації

Порядок проекту акта не містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщений на офіційному веб-сайті Мінагрополітики України з метою одержання зауважень і пропозицій.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується питань соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Розроблений проект наказу є регуляторним актом.

Дія наказу поширюється на юридичних осіб, які здійснюють присвоєння ідентифікаційних номерів машинам.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу забезпечить визначення уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам та іншим машинам.

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                                                                            В.М. Давиденко

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам”

 

1. Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо-будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам” (далі – проект наказу) підготовлено на підставі пункту 14 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 року № 694, де зазначено, що машині без ідентифікаційного номера його присвоєння здійснюється за направленням інспекції уповноваженою юридичною особою, визначеною інспекцією на конкурсних засадах, з установленням обліково-ідентифікаційної таблички.

2. Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є визначення порядку проведення конкурсу з визначення уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів тракторам, самохідним шасі, самохідним сільськогосподарським, дорожньо–будівельним і меліоративним машинам, сільськогосподарській техніці, іншим механізмам (далі – машини).

3. Оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Існують такі альтернативні способи досягнення встановлених цілей.

1. “Статус-кво”, тобто залишення усього без змін. Однак, застосування даного способу призведе до невиконання пункту 14 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694.

2. Прийняття проекту наказу. Цей спосіб є єдино можливим та максимально ефективним для досягнення цілі державного регулювання, тому що даним проектом наказу передбачається затвердити Типове положення про проведення конкурсу з визначення уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів машинам.

4. Механізм, який пропонується для розв’язання проблеми

Проектом наказу передбачається впорядкувати процедуру визначення уповноваженої юридичної особи з присвоєння ідентифікаційних номерів машинам.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

У разі прийняття проекту регуляторного акта буде забезпечено виконання вимог чинного законодавства, а саме, пункту 14 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694, де зазначено, що машині без ідентифікаційного номера його присвоєння здійснюється за направленням інспекції уповноваженою юридичною особою, визначеною інспекцією на конкурсних засадах, з установленням обліково-ідентифікаційної таблички.

6. Очікувані результати прийнятого регуляторного акта

Прийняття проекту наказу дасть змогу визначити уповноважену юридичну особу з присвоєння ідентифікаційних номерів машинам.

 

Об’єкт регулювання

Вигоди

Витрати

Держава

створення прозорих умов присвоєння ідентифікаційних номерів машинам;

створення робочих місць;

не передбачається

Суб’єкт господарювання

створення робочих місць

не передбачається

Населення

можливість присвоєння ідентифікаційних номерів машинам для подальшої їх реєстрації

не передбачається

 

7. Обґрунтування строку дії акта

Строк дії проекту наказу не обмежений, оскільки не обмежений строк дії постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

До показників результативності регуляторного акта належить:

1) розмір надходжень до Державного бюджету та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта – додаткових надходжень не передбачається;

2) кількість осіб, на яких поширюється дія акту – юридичні особи, які здійснюють присвоєння ідентифікаційних номерів;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – не передбачається додаткових витрат коштів та часу фізичними та юридичними особами щодо впровадження запропонованих норм, які регламентовані в проекті наказу;

4) рівень поінформованості фізичних осіб з основних положень акту – середній, так як проект наказу був розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності проекту наказу передбачається методом здійснення таких заходів.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цього регуляторного акта з використанням показників результативності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з даними базового відстеження результативності.

Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта будуть порівнюватися із значеннями аналогічних показників, встановлених під час повторного відстеження.

Відстеження результативності буде здійснюватися Державною інспекцією сільського господарства України.

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                                                                     В.М. Давиденко