портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 15 липня 2014

Проект наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” та Положення про таку комісію”

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

 _______________                                                                                     Київ                                                                                    №_____________

 

Про затвердження Порядку визначення на конкурсних

засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі

суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів

приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”

та Положення про таку комісію

 

Відповідно до Закону України “Про дорожній рух”, абзацу третього пункту 3 та пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, підпункту 23 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити такі, що додаються:

Порядок визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”;

Положення про комісію з питань визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”.

2. Внести зміни до підпункту 2.4 пункту 2 Порядку забезпечення бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит” суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією машин, що підлягають реєстрації та обліку в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 08 травня 2007 року № 311,  зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04 червня 2007 року за № 578/13845, виклавши його у такій редакції:

“2.4. Виготовлення і видачу суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” здійснює поліграфічне підприємство, визначене Держсільгоспінспекцією України на конкурсних засадах у порядку, встановленому Мінагрополітики України”.

3. Департаменту землеробства (Лазарь Т.І.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Дикуна А.Є.

 

 

Міністр                                                                                                                                                                                                   І.О. Швайка

 

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків "Транзит" та Положення про таку комісію"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” та Положення про таку комісію” Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Проект наказу розроблено відповідно до пункту 13) частини першої статті 21 Закону України “Про систему інженерно-технічного забезпечення в агропромисловому комплексі” та Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500/2011.

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України разом з аналізом регуляторного впливу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України за адресою: http://www.minagro.gov.ua та Державної інспекції сільського господарства України за адресою: http://www.disgu.gov.ua

Зауваження та пропозиції стосовно проекту та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна служба України з питань регуляторної політики та підприємництва, e-mail: mail@dkrp.gov.ua;

03190, м. Київ, вул. Баумана, 9/12, Державна інспекція сільського господарства України, виконавець Цибко Сергій Дмитрович,  тел./факс (044) 232-94-38, e-mail: ov@corp2.net .

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                     А.Є. Дикун

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” та Положення про таку комісію”

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” та Положення про таку комісію” (далі – проект наказу) підготовлено відповідно до пункту 13 частини першої статті 21 Закону України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”, підпункту 23 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459.

Відповідно до пункту 13 частини першої статті 21 Закону України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України” одним із завдань Держсільгоспінспекції України є забезпечення суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з реалізацією машин, бланками довідок-рахунків, біржових угод, актів приймання-передавання машин та номерними знаками “Транзит”, організація державного контролю за дотриманням ними законодавства у цій сфері.

Разом з тим, відповідно до пункту 2.4 Порядку забезпечення бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит” суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією машин, що підлягають реєстрації та обліку в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 08 травня 2007 року  № 311, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 червня 2007 року за № 578/13845 (далі – Порядок), на сьогодні виготовлення і видачу суб'єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” здійснює підприємство, визначене Міністерством аграрної політики України.

Тому на сьогодні склалась ситуація, яка унеможливлює виконання Держсільгоспінспекцією України функцій із забезпечення суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю технікою, бланками документів та здійснення контролю за діяльністю таких суб’єктів господарювання.

Запропонованими змінами передбачається встановити, що поліграфічне підприємство, яке здійснює виготовлення і видачу суб'єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” визначається Держсільгоспінспекцією України на конкурсних засадах.

Крім того, з метою створення прозорої процедури визначення підприємства зазначеним проектом наказу визначено порядок проведення конкурсу.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою зазначеного проекту наказу є впорядкування процедури забезпечення суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю тракторами, самохідними шасі, самохідними сільськогосподарськими, дорожньо-будівельними і меліоративними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” .

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють закони України “Про дорожній рух”, “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”, “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, наказ Міністерства аграрної політики України від 08 травня 2007 року № 311 “Про затвердження Порядку забезпечення бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит” суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з реалізацією машин, що підлягають реєстрації та обліку в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 червня 2007 року за № 578/13845, наказ Міністерства аграрної політики України від 01 серпня 2007 року № 553 “Про порядок та склад комісії з визначення на конкурсних засадах підприємств з виготовлення та видачі суб'єктам господарювання довідок-рахунків та актів приймання-передавання машин”.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація положень даного проекту наказу додаткових фінансових витрат з державного бюджету не потребує.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Міністерством внутрішніх справ України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та буде направлено на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

6. Регіональний аспект

Зазначений проект наказу не стосується розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.1. Запобігання дискримінації

Положення проекту акта не містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщений на офіційному веб-сайті Мінагрополітики України з метою одержання зауважень і пропозицій.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується питань соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Розроблений проект наказу є регуляторним актом.

Дія наказу поширюється на суб’єктів господарювання, які мають намір здійснювати виготовлення і видачу суб'єктів господарювання бланками довідок-рахунків та актів приймання-передавання машин.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу дасть змогу впорядкувати процедуру забезпечення суб'єктів господарювання бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит”, а також визначити на конкурсних засадах поліграфічне підприємство з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” .

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                                                                                   А.Є. Дикун

Аналіз регуляторного впливу

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” та Положення про таку комісію”

 

1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Порядку визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” та Положення про таку комісію” (далі – проект наказу) підготовлено відповідно до пункту 13 частини першої статті 21 Закону України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”, підпункту 23 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459.

Відповідно до пункту 13 частини першої статті 21 Закону України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України” одним із завдань Держсільгоспінспекції України є забезпечення суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з реалізацією машин, бланками довідок-рахунків, біржових угод, актів приймання-передавання машин та номерними знаками “Транзит”, організація державного контролю за дотриманням ними законодавства у цій сфері.

Разом з тим, відповідно до пункту 2.4 Порядку забезпечення бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит” суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією машин, що підлягають реєстрації та обліку в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 08 травня 2007 року № 311, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 червня 2007 року за № 578/13845 (далі – Порядок), на сьогодні виготовлення і видачу суб'єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит” здійснює поліграфічне підприємство, визначене Міністерством аграрної політики України.

Тому на сьогодні склалась ситуація, яка унеможливлює виконання Держсільгоспінспекцією України функцій із забезпечення суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю технікою, бланками документів та здійснення контролю за діяльністю таких суб’єктів господарювання.

Запропонованими змінами передбачається встановити, що поліграфічне підприємство, яке здійснює виготовлення і видачу суб'єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”, визначається Держсільгоспінспекцією України на конкурсних засадах.

Крім того, з метою створення прозорої процедури визначення поліграфічного підприємства зазначеним проектом наказу визначено порядок проведення конкурсу.

2. Визначення цілей державного регулювання

Основною ціллю зазначеного проекту наказу є впорядкування процедури забезпечення суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю тракторами, самохідними шасі, самохідними сільськогосподарськими, дорожньо-будівельними і меліоративними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит” та затвердження порядку проведення конкурсу.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативних способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки в цьому випадку не буде затверджено порядок проведення конкурсу з визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту наказу, що дозволить впорядкувати процедуру забезпечення суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю тракторами, самохідними шасі, самохідними сільськогосподарськими, дорожньо-будівельними і меліоративними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит”, також затвердити порядок проведення конкурсу.

Таким чином, на сучасному етапі найбільш прийнятним є другий спосіб.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Для досягнення цілей, визначених у розділі другому Аналізу регуляторного впливу, проектом наказу пропонується наступне:

затвердити Порядок визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”;

затвердити Положення про комісію з питань визначення на конкурсних засадах поліграфічного підприємства з виготовлення і видачі суб’єктам господарювання бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”;

внести зміни до підпункту 2.4. пункту 2 Порядку забезпечення бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит” суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією машин, що підлягають реєстрації та обліку в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 08 травня 2007 року № 311,  зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 04 червня 2007 року за № 578/13845.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття проекту наказу дозволить:

врегулювати питання забезпечення суб'єктів господарювання бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками “Транзит”;

визначити процедуру проведення конкурсу;

провести в Держсільгоспінспекції України конкурс та визначити підприємство із забезпечення суб’єктів господарювання бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерних знаків “Транзит”.

Ризику впливу зовнішніх факторів на дію регуляторного акта немає.

Реалізація вимог запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових витрат із Державного бюджету України.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Об’єкт регулювання

Вигоди

Витрати

Держава

забезпечення безпечної експлуатації машин

не передбачається

Суб’єкт господарювання

створення прозорих умов для здійснення діяльності щодо торгівлі технікою

можливість реалізації права щодо участі у конкурсі

не передбачається

Населення

збереження життя і здоров'я громадян

забезпечення безпечної експлуатації машин

не передбачається

 

7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Строк дії проекту наказу не обмежений.

Зміна строку дії регуляторного акта можлива в разі зміни законодавчих актів України вищої юридичної сили, на виконання яких розроблений цей проект наказу.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Прогнозовані значення показників результативності регуляторного акта:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта – не передбачається;

кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта – суб’єкти господарювання та фізичні особи, які здійснюють реалізацію тракторів та інших машин;

розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та фізичними особами на дотримання процедур, пов’язаних із виконанням вимог акта – не передбачається  додаткових витрат коштів та часу суб’єктами господарювання та фізичними особами щодо впровадження запропонованих норм, які регламентовані в проекті наказу.

Наказ після прийняття буде доведено до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в офіційних друкованих виданнях, включення до електронного Єдиного реєстру нормативно-правових актів, розміщення у мережі Інтернет на офіційних веб-сайтах Мінагрополітики України www.minagro.gov.ua та Держсільгоспінспекції України www.disgu.gov.ua. 

Прийняття наказу не передбачає утворення додаткових державних чи громадських контролюючих органів і не потребує матеріальних витрат на його впровадження.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження  результативності акта

Базове відстеження результативності проекту наказу буде здійснюватись до дня набрання ним чинності шляхом збору пропозицій і зауважень до нього та їх аналізу.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити через рік після набрання ним чинності, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного обстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії регуляторного акта, ці питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін до даного наказу.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться зі значенням аналогічних показників, що будуть встановлені під час повторного відстеження.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Держсільгоспінспекцією України протягом усього строку дії регуляторного акта шляхом:

аналізу звітів і статистичних даних відповідних територіальних органів Держсільгоспінспекції України;

розгляду пропозицій та зауважень, що надходитимуть до Мінагрополітики України та Держсільгоспінспекції України.

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                                                                                   А.Є. Дикун



Додатки