портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 19 листопада 2012

Проект наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства"

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

_______________                                                   Київ                                                   _____________

 

Про затвердження Порядку

оформлення, вручення (надсилання)

приписів у разі виявлення порушень

земельного законодавства

 

Відповідно до Земельного кодексу України, законів України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", "Про охорону земель", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Порядок оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по земельних ресурсах від 09 березня 2004 року № 67 "Про затвердження Положення про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 березня 2004 року за № 340/8939.

3. Департаменту землеробства (Демидов О.А.) у встановленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Сеня О.В.

 

 

Міністр                                                                                                             М.В. Присяжнюк

  

 

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України Про затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства”

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України Про затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства” Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Проект наказу розроблено відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель”, частини сьомої та восьмої статті 7, статті 12 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, абзацу другого пункту 5 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459, підпунктом 6.1 пункту 6 Положення про державну інспекцію сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Киві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23 грудня 2011 року № 770, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 січня 2012 року за № 34/20347.

Проектом наказу передбачено затвердження процедури оформлення, вручення (надсилання) особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за їх вчинення, реєстрації приписів, здійснення контролю за їх виконанням, оскарження дій посадових осіб, які оформили, вручили (надіслали) приписи, встановлення строків та процедури прийняття і оскарження рішень посадових осіб (державних інспекторів) за результатами розгляду скарги на приписи.

Проект наказу Мінагрополітики України разом з аналізом регуляторного впливу розміщено для обговорення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України за адресою: www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Державна інспекція сільського господарства України,

вул. Баумана, 9/12, м. Київ, 03190,

E-mail: shumeyko@meta.ua; тел. 232-94-47

E-mail: tylyza@meta.ua; тел./факс 449-22-39

Державна служба України з питань регуляторної політики

та розвитку підприємництва,

01011, м. Київ,  вул. Арсенальна, 9/11,

E-mail: mail@dkrp.gov.ua; тел. 254-56-73

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                О.В. Сень

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства”

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України ”Про затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства” (далі – проект наказу) розроблено відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель”, частин сьомої та восьмої статті 7, статті 12 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, абзацу другого пункту 5 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459, підпункту 6.1 пункту 6 Положення про державну інспекцію сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23 грудня 2011 року № 770, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 січня 2012 року за № 34/20347.

Розробка та затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України передбачені згідно з підпунктом 7.42 підпункту сьомого пункту 4 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, а також відповідно до Плану діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства України з підготовки проектів регуляторних актів на 2012 рік, який оприлюднено на офіційному веб-сайті Мінагрополітики України www.minagro.gov.ua.

Згідно із указами Президента України від 9 грудня 2010 р. № 1085 “Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади” та від 13 квітня 2011 р. № 459 “Про Державну інспекцію сільського господарства України” повноваження щодо здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, які раніше виконувала Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель, що діяла у складі Державного комітету України із земельних ресурсів, передані до відання Державної інспекції сільського господарства України (далі – Держсільгоспінспекція).

У зв’язку із наданням Держсільгоспінспекції та її територіальним органам згідно з зазначеними вище указами Президента України повноважень у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності, Законом України від 23 лютого 2012 р. № 4444 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель” були внесені відповідні зміни до законодавчих актів, що регулюють дані питання.

Зокрема, у статті 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснюється відповідно до закону. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель” державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Дана правова норма визначена також у частині першій статті 19 Закону України “Про охорону земель” та у пункті 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 р. № 459.

До передачі контролюючих функцій до відання Держсільгоспінспекції та її територіальних органів видача приписів інспекційними органами Держкомзему здійснювалась згідно із Положенням про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 09 березня 2004 року № 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18 березня 2004 року за № 340/8939.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту наказу є визначення процедури оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за їх вчинення, реєстрації приписів, здійснення контролю за їх виконанням, оскарження дій посадових осіб, які оформили, вручили (надіслали) приписи, строків та процедури прийняття і оскарження дій посадових осіб, які оформили, вручили (надіслали) приписи, рішень посадових осіб (державних інспекторів) за результатами розгляду скарги на приписи.

3. Правові аспекти

Основними нормативно-правовими актами, що діють у даній сфері правового регулювання, є:

Конституція України;

Земельний кодекс України;

Закон України “Про державний контроль за використанням та охороною земель”;

Закон України “Про охорону земель”;

Закон України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”;

Указ Президента України “Про Міністерство аграрної політики та продовольства України” від 23 квітня 2011 р. № 500;

Указ Президента України “Про Державну інспекцію сільського господарства України” від 13 квітня 2011 р. № 459;

Наказ Державного комітету України по земельних ресурсах від 09 березня 2004 року № 67 “Про затвердження Положення про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 березня  2004 року за № 340/8939.

Реалізація цього наказу потребує визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 09 березня 2004 року № 67 “Про затвердження Положення про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 18 березня  2004 року за № 340/8939.

Правові норми цього наказу стосуються прав та обов’язків фізичних та юридичних осіб (власників та користувачів земельних ділянок), у тому числі суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців), які здійснюють господарську діяльність, пов’язану з використанням земель усіх категорій та форм власності.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Фінансово-економічні розрахунки не приводяться у зв’язку із тим, що даний нормативно-правовий акт не потребує додаткових видатків з Державного бюджету України та місцевих бюджетів на його впровадження.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Державною інспекцією сільського господарства України, Державним агентством земельних ресурсів України і буде направлений для проведення державної реєстрації до Міністерства юстиції України. Цей проект наказу не стосується інтересів інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7. Запобігання корупції

Проект наказу не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних діянь.

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України за адресою: www.minagro.gov.ua.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується відносин у соціально-трудовій сфері.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом. Затвердження цим наказом процедури оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за дотримання вимог земельного законодавства, здійснення контролю за їх виконанням, оскарження дій посадових осіб, які оформили, вручили (надіслали), строків та процедури прийняття і оскарження рішень посадових осіб (державних інспекторів) за результатами розгляду скарги, буде сприяти дотриманню прав та охоронюваних законом інтересів юридичних та фізичних осіб (власників та користувачів земельних ділянок) у тому числі дотриманню прав та охоронюваних законом інтересів суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців), які здійснюють господарську діяльність, пов’язану з використанням земель усіх категорій та форм власності, відповідатиме вимогам Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”.

Проект цього наказу відповідає загальним принципам державної регуляторної політики.

11. Прогноз результатів

Прийняття нормативного акта буде сприяти раціональному використанню та охороні земельних ресурсів, створенню більш ефективного механізму щодо виявлення та припинення порушень земельного законодавства, усунення їх негативних наслідків.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                   О.В. Сень

“ ___ ” _______________ 2012 р.

Аналіз регуляторного впливу

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів

у разі виявлення порушень земельного законодавства”

 

1. Проблема, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Згідно із указами Президента України від 09 грудня 2010 р. № 1085 “Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади” та від 13 квітня 2011 р. № 459 “Про Державну інспекцію сільського господарства України” повноваження щодо здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, які раніше виконувала Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель, що діяла у складі Державного комітету України із земельних ресурсів, передані до відання Державної інспекції сільського господарства України (далі – Держсільгоспінспекція).

У зв’язку із наданням Держсільгоспінспекції та її територіальним органам повноважень у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності, Законом України від 23 лютого 2012 р. № 4444-VI “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель” були внесені відповідні зміни до законодавчих актів, що регулюють дані питання.

Зокрема, у статті 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснюється відповідно до закону. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель” державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Дана правова норма визначена також у частині першій статті 19 Закону України “Про охорону земель” та у пункті 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 р. № 459.

До передачі контролюючих функцій до відання Держсільгоспінспекції та її територіальних органів видача приписів інспекційними органами Держкомзему здійснювалась згідно з Положенням про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 09 березня 2004 року № 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18 березня 2004 року за № 340/8939.

Розробка та затвердження Порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України передбачені згідно з підпунктом 7.42 підпункту сьомого пункту 4 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, а також відповідно до Плану діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства України з підготовки проектів регуляторних актів на 2012 рік, який оприлюднено на офіційному веб-сайті Мінагрополітики України www.minagro.gov.ua.

Реалізація цього наказу потребує визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 09 березня 2004 року № 67 “Про затвердження Положення про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 18 березня 2004 року за № 340/8939.

Правові норми цього наказу стосуються прав та обов’язків фізичних та юридичних осіб (власників та користувачів земельних ділянок), у тому числі суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців), які здійснюють господарську діяльність, пов’язану з використанням земель усіх категорій та форм власності.

2. Визначення цілей державного регулювання

Даним наказом пропонується визначити процедуру оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за дотримання вимог земельного законодавства, реєстрації приписів, здійснення контролю за їх виконанням, оскарження дій посадових осіб, які оформили, вручили (надіслали) приписи, строків та процедури прийняття і оскарження рішень посадових осіб (державних інспекторів) за результатами розгляду скарги на приписи.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативні способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки наказ Державного комітету України по земельних ресурсах від  09 березня 2004 року № 67 “Про затвердження Положення про порядок оформлення, видачі і реєстрації приписів у разі виявлення порушень земельного законодавства", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 березня  2004 року за № 340/8939, не відповідає вимогам статті 188 Земельного кодексу України, частині першій статті 5 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель, частині першій статті 19 Закону України “Про охорону земель”, пунктам 4 та 5 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 р. № 459.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту наказу. Це дозволить законодавчо упорядкувати процедуру оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за дотримання вимог земельного законодавства, забезпечити дотримання їх прав та охоронюваних законом інтересів на оскарження дій державних інспекторів, які вручили (надіслали) приписи, та рішень посадових осіб за результатами розгляду скарг на їх дії.

Можливі способи досягнення цілей

 

Оцінка способу

Причини відмови від альтернативних способів, аргументи щодо переваги обраного способу

Збереження чинного регулювання

- спосіб оцінюється як такий, що не забезпечує дотримання вимог чинного законодавства України у сфері здійснення державного контролю за використанням та охороною земель;

- не вирішує правові та соціальні потреби і завдання, передбачені законодавством України;

- не забезпечує досягнення цілей регулювання.

- не забезпечує виконання вимог чинного законодавства в Україні, не відповідає вимогам Земельного кодексу України, законів України “Про державний контроль за використанням та охороною земель”, “Про охорону земель”, “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”.

Обраний спосіб

- відповідає потребам у вирішенні проблеми;

- відповідає вимогам чинного законодавства;

- забезпечує виконання національного законодавства України.

- розв’язується проблема та досягаються поставлені цілі.

 

Альтернативи запропонованому проекту наказу на даний час немає.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Механізм дії регуляторного акта.

Для досягнення цілей, визначених у розділі другому Аналізу регуляторного впливу, проектом наказу пропонується затвердити процедури:

оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за порушення вимог земельного законодавства;

реєстрації приписів, здійснення контролю за їх виконанням;

оскарження дій посадових осіб, які оформили, вручили (надіслали) приписи;

строки оскарження та порядок прийняття і оскарження рішень державних інспекторів за результатами розгляду скарг на приписи;

реєстрації рішень, які приймаються за результатами розгляду скарг.

Організаційні заходи для впровадження регулювання.

Для впровадження цього регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи:

1. Здійснити погодження проекту наказу із заінтересованими центральними органами виконавчої влади та зареєструвати його в установленому порядку в Міністерстві юстиції України.

2. Забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення на веб-сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України і Державної інспекції сільського господарства України.

Розв’язання проблеми можливе лише шляхом прийняття даного проекту наказу Мінагрополітики України.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

З прийняттям запропонованого проекту наказу буде врегульоване питання порядку оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за дотримання вимог земельного законодавства, що дозволить забезпечити виконання завдань, покладених на Держсільгоспінспекцію України та її територіальні органи, в частині здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності.

Ризику впливу зовнішніх факторів на дію регуляторного акта немає.

Реалізація вимог запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових витрат із Державного бюджету України.

6. Очікувані результати прийняття акта

Аналіз вигод і витрат

Вигоди

Витрати

Для держави:

установлення прозорої процедури оформлення, вручення (надсилання) приписів особам, які здійснили порушення земельного законодавства чи є відповідальними за дотримання вимог земельного законодавства

витрати із державного та місцевих бюджетів відсутні

Для суб’єктів господарювання:

посилення гарантій державного захисту прав та охоронюваних законом інтересів суб’єктів господарювання (власників та  користувачів земельних ділянок)

додаткові витрати відсутні

 

Для населення:

посилення гарантій зі сторони держави для громадян (власників та користувачів земельних ділянок), захист їх прав та охоронюваних законом інтересів

додаткові витрати відсутні

 

7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Строк дії проекту наказу не обмежений.

Проект наказу діє постійно з дня набрання ним чинності.

Зміна строку дії регуляторного акта можлива в разі зміни міжнародно-правових актів, що регулюють зазначене питання, чи законодавчих актів України вищої юридичної сили, на виконання яких розроблений цей проект наказу.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта, не визначається та не передбачається, оскільки норми проекту наказу не встановлюють ні податки,  ні надходження;

кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта не обмежена;

розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на дотримання процедур, пов’язаних із виконанням вимог акта, не змінюватимуться;

рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта – високий.

Наказ після прийняття буде доведено до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в офіційних друкованих виданнях, включення до електронного Єдиного реєстру нормативно-правових актів, розміщення у мережі Інтернет на офіційних веб-сайтах Мінагрополітики України www.minagro.gov.ua та Держсільгоспінспекції України www.disgu.gov.ua.

Прийняття наказу не передбачає утворення додаткових державних чи громадських контролюючих органів і не потребує матеріальних витрат на його впровадження.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності проекту наказу буде здійснюватись до дня набрання ним чинності шляхом збору пропозицій і зауважень до нього та їх аналізу.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити через рік після набрання ним чинності, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного обстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії регуляторного акта, ці питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін до даного наказу.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться зі значенням аналогічних показників, що будуть встановлені під час повторного відстеження.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Мінагрополітики України (Держсільгоспінспекцією України) протягом усього строку дії регуляторного акта шляхом:

аналізу звітів і статистичних даних відповідних територіальних органів Держсільгоспінспекції України;

розгляду пропозицій та зауважень, що надходитимуть до Мінагрополітики України та Держсільгоспінспекції України;

аналізу розміру надходження коштів до державного та місцевих бюджетів від застосування штрафних санкцій до порушників земельного законодавства (штрафів та шкоди, заподіяної земельним ресурсам).

Відстеження будуть узагальнюватись та, у разі необхідності, вноситись у якості пропозицій до плану законопроектної діяльності Мінагрополітики України на відповідний рік.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                    О.В. Сень

“ ___ ” _______________ 2012 р.



Додатки