портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 23 листопада 2012

Проект наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів"

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

Н А К А З

 

 _______________                                                   Київ                                                   _____________

 

Про затвердження Положення про

Єдиний реєстр для ведення

автоматизованого обліку тракторів,

самохідних шасі, самохідних

сільськогосподарських, дорожньо-

будівельних і меліоративних машин,

сільськогосподарської техніки,

інших механізмів

 

Відповідно до частини шостої статті 34 Закону України “Про дорожній рух”, підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459, пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, що додається.

2. Департаменту землеробства (Демидов О.А.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Державній інспекції сільського господарства України:

3.1. Визначити осіб, відповідальних за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію та надання консультацій під час оформлення запитів, їх завдання і забезпечити їх діяльність.

3.2. Забезпечити в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі впровадження уніфікованих програмних продуктів для ведення автоматизованого обліку машин.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Сеня О.В.

 

 

Міністр                                                                                                                                М.В. Присяжнюк

 

 

Повідомлення

про оприлюднення проекту наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів"

 

З метою отримання зауважень і пропозицій до проекту наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" (далі – проект наказу) та аналізу регуляторного впливу зазначеного проекту наказу Міністерство аграрної політики та продовольства України оголошує про його публікацію.

Проект наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" підготовлено на підставі частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459.

Проектом наказу передбачається визначити порядок формування, ведення та надання доступу до Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів.

Повний пакет документів до проекту наказу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Державна інспекція сільського господарства України,

вул. Баумана, 9/12, м. Київ, 03190,

E-mail: mv@corp2.net; тел. 232-94-38,

E-mail: tylyza@meta.ua; тел./факс 449-22-39.

Державна служба України з питань регуляторної політики

та розвитку підприємництва,

01011, м. Київ,  вул. Арсенальна, 9/11,

E-mail: mail@dkrp.gov.ua; тел. 254-56-73.

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                  О.В. Сень

 

“___”  ____________ 2012 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" (далі – проект наказу) підготовлено на підставі частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459.

2. Мета і шляхи її досягнення

Зазначеним проектом наказу передбачається визначити порядок формування, ведення та надання доступу до Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють закони України "Про дорожній рух", постанова Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694 "Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів", Указ Президента України від 13 квітня 2011 року № 459 "Про затвердження Положення про Державну інспекцію сільського господарства України" та наказ Мінагрополітики України від 22 листопада 2011 року № 644 "Про затвердження Порядку роботи, пов'язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація положень даного проекту наказу потребує закупівлі обладнання (сервери, комутатори тощо), орієнтовна вартість якого з урахуванням робіт з установлення та налаштування становить близько 200 тис. грн.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Міністерством внутрішніх справ України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та буде направлено на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

6. Регіональний аспект

Зазначений проект наказу не стосується розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщений на офіційному веб-сайті Мінагрополітики України з метою одержання зауважень і пропозицій.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується питань соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Розроблений проект наказу є регуляторним актом.

Дія наказу поширюється на фізичних та юридичних осіб, які здійснюють реєстрацію тракторів та інших машин.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу забезпечить здійснення реєстрації тракторів та інших машин, систематизацію відомостей про машини та їх власників з використанням уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи.

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                О.В. Сень

 

“____” ___________ 2012 р.

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів"

 

1. Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" (далі – проект наказу) підготовлено на підставі частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459.

Частиною шостою статті 34 Закону України "Про дорожній рух" визначено, що для ведення відомчого обліку зареєстрованих транспортних засобів відповідними органами, якими вони зареєстровані, створюються уніфіковані автоматизовані електронно-облікові системи.

Крім того, відповідно до підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459, Держсільгоспінспекція забезпечує ведення автоматизованого обліку зареєстрованих машин та систематизацію відомостей про їх власників з використанням Єдиного реєстру, держателем якого вона є.

2. Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є затвердження положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів та інших машин.

3. Оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Існують такі альтернативні способи досягнення встановлених цілей.

1. "Статус-кво", тобто залишення усього без змін. Однак, застосування даного способу призведе до невиконання частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459.

2. Прийняття проекту наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів". Цей спосіб є єдино можливим та максимально ефективним для досягнення цілі державного регулювання, тому що даним проектом наказу передбачається затвердити положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів та інших машин.

4. Механізм, який пропонується для розв’язання проблеми

Проектом наказу передбачається впорядкувати процедуру здійснення реєстрації тракторів та інших машин.

Проектом наказу передбачається визначення порядку формування, ведення та надання доступу до Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку тракторів та інших машин.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

У разі прийняття проекту регуляторного акта буде забезпечено виконання вимог чинного законодавства, а саме, частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459, де зазначено, що для ведення відомчого обліку зареєстрованих транспортних засобів відповідними органами, якими вони зареєстровані, створюються уніфіковані автоматизовані електронно-облікові системи.

6. Очікувані результати прийнятого регуляторного акта

Прийняття проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" дасть змогу здійснювати реєстрацію тракторів та інших машин, систематизацію відомостей про машини та їх власників з використанням уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи.

 

Об’єкт регулювання

Вигоди

Витрати

Держава

забезпечення безпечної експлуатації машин можливість проведення моніторингу наявності машин, їх технічного та вікового стану

витрати на закупівлю обладнання (серверів, комутаторів тощо), його установлення та налаштування – близько 200 тис. грн.

Суб’єкт господарювання

створення прозорих умов реєстрації машин можливість отримання інформації щодо наявності машин, їх технічного та вікового стану

не передбачається

Населення

забезпечення безпечної експлуатації машин можливість отримання інформації щодо наявності машин, їх технічного та вікового стану

не передбачається

 

7. Обґрунтування строку дії акта

Строк дії проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" не обмежений, оскільки не обмежений строк дії Закону України "Про дорожній рух".

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

До показників результативності регуляторного акта належить:

1) розмір надходжень до державного бюджету та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта – додаткових надходжень не передбачається;

2) кількість осіб, на яких поширюється дія акту – фізичні та юридичні особи, які здійснюють реєстрацію тракторів та інших машин;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – не передбачається додаткових витрат коштів та часу фізичними та юридичними особами щодо впровадження запропонованих норм, які регламентовані в проекті наказу;

4) рівень поінформованості фізичних осіб з основних положень акту – середній, так як проект наказу був розміщений на офіційному сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" передбачається методом здійснення таких заходів.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цього регуляторного акта з використанням показників результативності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з даними базового відстеження результативності.

Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта будуть порівнюватися із значеннями аналогічних показників, встановлених під час повторного відстеження.

Відстеження результативності буде здійснюватися Державною інспекцією сільського господарства України.

 

 

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                            О.В. Сень

 

          “___”  ____________ 2012 р.



Додатки