портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 30 серпня 2013

Проект наказу Мінагрополітики України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України”

Проект

 

Міністерство аграрної політики та продовольства України

Міністерство фінансів України

 

 

 

 

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

НАКАЗ

 

_______________                                                                                      Київ                                                                                    __________  

 

Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів

Державного комітету по харчовій промисловості України,

Міністерства сільського господарства і продовольства України,

Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України

 

Відповідно до пункту 16 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства України

 

НАКАЗУЄМО:

 

1. Визнати такими, що втратили чинність:

наказ Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 09 липня 1996 року № 49/212/139/90 "Про затвердження Механізму поставки зерна на державні спиртові заводи та повернення бюджетної позички, наданої Міністерству сільського господарства і продовольства", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 липня 1996 року за № 367/1392;

наказ Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 25 квітня 1997 року № 31/143/107/56 "Про внесення змін до Механізму поставки зерна на державні спиртові заводи та повернення бюджетної позички, наданої Міністерству сільського господарства і продовольства, затвердженого наказом від 09 липня 1996 року № 49/212/139/90", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 червня 1997 року за № 219/2023.

2. Департаменту продовольства (Куць О.І.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра аграрної політики та продовольства України Давиденка В.М., першого заступника Міністра фінансів України Мярковського А.І., першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Максюту А.А.

 

 

Міністр аграрної політики та продовольства України

 

Міністр фінансів України

Міністр економічного розвитку і торгівлі України

М.В. Присяжнюк

Ю.В. Колобов

І.М. Прасолов

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України”

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України”, Мінагрополітики України оголошує про його публікацію.

Проект наказу “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких  наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України” підготовлено на виконання листа Міністерства юстиції України від 30 січня 2013 року № 10.1-19/9 щодо переліку нормативно-правових актів, зареєстрованих у Мін’юсті, що підлягають перегляду та приведенню у відповідність до Конституції та законодавства України.

Повний пакет документів до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України” розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб–сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України, вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001.

E-mail: zakorska@minapk.gov.ua.

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11.

E-mail: inform@dkrp.gov.ua. 

 

 

Заступник Міністра                                                                                                                                                                           В.М. Давиденко

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття наказу

Наказ Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 09 липня 1996 року № 49/212/139/90 "Про затвердження Механізму поставки зерна на державні спиртові заводи та повернення бюджетної позички, наданої Міністерству сільського господарства і продовольства", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 липня 1996 року за № 367/1392, було підготовлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 червня 1996 року № 663 "Про заходи забезпечення державних спиртових заводів сировиною", та постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня 1996 року № 694 "Про закупівлю непродовольчого зерна в державні ресурси у 1996 році".

У зв’язку з прийняттям Закону України від 01 червня 2010 року № 2289-17 "Про здійснення державних закупівель" внесено ряд змін до законодавчих та нормативно-правових актів, якими врегульовані питання здійснення закупівель за державним замовленням. Внаслідок прийняття змін до Закону України від 22 грудня 1995 року № 493/95-ВР "Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб", постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 року № 266 внесено зміни до "Порядку формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням". Формування державного замовлення здійснюється Мінекономрозвитку разом з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, установами, організаціями (потенційними державними замовниками) за пріоритетними напрямами, до переліку яких поставку зерна на державні спиртові заводи не включено.

Указом Президента України від 07 червня 2000 року № 772/2000 "Питання Міністерства аграрної політики України" Комітет харчової промисловості України ліквідовано.

Проект наказу "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких  наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України" (далі – проект наказу) підготовлено з метою визнання такими, що втратили чинність деяких наказів на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 34974/3/1-12, листів Міністерства юстиції України від 31 січня 2013 року № 9825-0-4-11/10.1, від 30 січня 2013 року № 10.1-19/9 та виконання вимог Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу розроблений з метою визнання такими, що втратили чинність деяких наказів та приведення у відповідність до чинного законодавства України.

3. Правові аспекти

Конституція України.

Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів";

Закон України "Про здійснення державних закупівель";

Закон України "Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб";

постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади";

постанова Кабінету Міністрів України від 20 червня 1996 року № 663 "Про заходи забезпечення державних спиртових заводів сировиною";

постанова Кабінету Міністрів України від 29 червня 1996 року № 694 "Про закупівлю непродовольчого зерна в державні ресурси у 1996 році".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Введення в дію зазначеного проекту наказу не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу є актом регуляторного впливу.

Проект наказу потребує погодження із Міністерством економічного розвитку та торгівлі України та Міністерством фінансів України.

Проект наказу підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6 1. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які можуть містити ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу як акт регуляторного впливу підлягає оприлюдненню на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу відноситься до актів регуляторного впливу.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких  наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України", визнаються такими, що втратили чинність накази.

 

 

Заступник Міністра                                                                                                                                                                           В.М. Давиденко

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України"

 

1. Визначення проблеми, яку планується розв'язати шляхом державного регулювання

Проект наказу підготовлено на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 34974/3/1-12 до листів Міністерства юстиції України від 31 січня 2013 року № 9825-0-4-11/10.1 та від 30 січня 2013 року № 10.1-19/9 щодо переліку нормативно-правових актів, зареєстрованих у Мін’юсті, що підлягають перегляду та приведенню у відповідність до Конституції та законодавства України, відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, та Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 12 квітня 2005 року № 34/5 (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2005 року за № 381/10661.

2. Визначення цілей державного регулювання

Проект наказу розроблений з метою визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативні способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки наказ втратив свою актуальність.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту наказу. Це дозволить визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства, як такий, що не відповідає законодавству України.

Тому, єдиним варіантом врегулювання питання є прийняття проекту наказу.

4. Опис механізму, який пропонується для розв'язання проблеми

Проектом наказу передбачається визнання спільних наказів Державного комітету по харчовій промисловості України, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 09 липня 1996 року № 49/212/139/90 "Про затвердження Механізму поставки зерна на державні спиртові заводи та повернення бюджетної позички, наданої Міністерству сільського господарства і продовольства", та від 25 квітня 1997 року № 31/143/107/56  "Про внесення змін до Механізму поставки зерна на державні спиртові заводи та повернення бюджетної позички, наданої Міністерству сільського господарства і продовольства, затвердженого наказом від 09 липня 1996 року № 49/212/139/90", як такими, що втратили чинність.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Реалізація вимог запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових бюджетних витрат, а також не спричиняє виникнення фінансових витрат у населення.

Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акту немає.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Сфери впливу

Вигоди

Втрати

 Інтереси держави

приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

відсутні

 Інтереси суб'єктів господарювання

відсутні

відсутні

 Інтереси громадян

відсутні

відсутні

 

7. Запропонований строк дії акта

Строк дії проекту наказу не обмежений. Проект наказу діє постійно з дня набрання чинності.

8. Визначення показників результативності акта

До показників результативності регуляторного акта належать:

1) обсяг надходжень до бюджетів: реалізація проекту наказу не впливатиме на обсяг надходжень до бюджету різних рівнів;

2) кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта: дія акта поширюватиметься на суб’єктів господарювання визначені наказом, що втратив чинність;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться фізичними особами та суб’єктами господарювання, пов'язаними з виконанням вимог регуляторного акта: реалізація регуляторного акта не потребує додаткових витрат коштів та часу фізичних осіб і суб’єктів господарювання;

4) рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень проекту наказу: високий.

Проект регуляторного акта оприлюднено на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Після прийняття акта його редакцію також буде розміщено на сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України та в інформаційно-пошуковій системі нормативних документів Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Буде здійснюватися базове та повторне відстеження результативності деяких наказів Міністерства, що втратили чинність.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено по показниках результативності.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цього регуляторного акта з використанням показників результативності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з даними базового відстеження результативності.

Відстеження результативності буде здійснене Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

 

Заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                            В.М. Давиденко