портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів
Проект Наказу Мінагрополітики від 26 березня 2013

Проект наказу Мінагрополітики України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів"

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

_______________                                                                                 Київ                                                                                         _____________    

 

Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів

 

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (зі змінами), та з метою приведення власних нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства України

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Визнати такими, що втратили чинність, деякі накази згідно з переліком, що додається.

2. Департаменту правової та законопроектної роботи (Присяжнюк В.П.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Перший заступник Міністра                                                                                                                                                                     І.Ю. Бісюк

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів"

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів" Мінагрополітики України оголошує про його публікацію.

Проект наказу "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів" підготовлено на виконання листа Міністерства юстиції України від 30.01.2013 № 10.1-19/9 щодо переліку нормативно-правових актів, зареєстрованих у Мін’юсті, що підлягають перегляду та приведенню у відповідність до Конституції та законодавства України".

Повний пакет документів до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів" розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб–сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України: www.minagro.gov.ua.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:

Міністерство аграрної політики та продовольства України, вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001, e-mail: illenko@minapk.gov.ua.

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, e-mail: inform@dkrp.gov.ua.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                        І.Ю. Бісюк

Пояснювальна записка

до проекту наказу Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття наказу

Проект наказу Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів” підготовлено з метою визнання такими, що втратили чинність деяких наказів на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 34974/3/1-12 до листів Міністерства юстиції України від 31 січня 2013 року № 9825-0-4-11/10.1 та від 30 січня 2013 року № 10.1-19/9 та виконання вимог Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, затвердженого постановою Кабінету Міністрів.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу розроблений з метою визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів та приведення у відповідність до Конституції України та законодавства України.

3. Правові аспекти

Конституція України;

постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 „Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади”.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Введення в дію зазначеного проекту наказу не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу є актом регуляторного впливу.

Проект наказу підлягає реєстрації у Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які можуть містити ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу як акт регуляторного впливу підлягає оприлюдненню на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу відноситься до актів регуляторного впливу.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів” визнає такими, що втратять чинність, деяких наказів, які втратили свою актуальність.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

         політики та продовольства України                                                                                                                                                          І.Ю. Бісюк

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”( далі – проект наказу)

 

1. Визначення проблеми, яку планується розв'язати шляхом державного регулювання

Проект наказу підготовлений на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 34974/3/1-12 до листів Міністерства юстиції України від 31 січня 2013 року № 9825-0-4-11/10.1 та від 30 січня 2013 року № 10.1-19/9 щодо переліку нормативно-правових актів, зареєстрованих у Мін’юсті, що підлягають перегляду та приведенню у відповідність до Конституції та законодавства України, відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 № 731, та Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 12.04.2005 № 34/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 за № 381/10661.

2. Визначення цілей державного регулювання

Проект наказу розроблений з метою визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначеної цілі, переваги обраного способу

Існують два альтернативні способи досягнення цілі державного регулювання.

Перший спосіб – невтручання і залишення існуючої ситуації. Зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки деякі накази Міністерства втратили свою актуальність.

Другий спосіб – прийняття зазначеного проекту наказу. Це дозволить визнати такими, що втратили чинність деякі накази Міністерства, як такі, що не відповідають законодавству України.

Тому, єдиним варіантом врегулювання питання є прийняття проекту наказу.

4. Опис механізму, який пропонується для розв'язання проблеми

Проектом наказу передбачається визнання деяких наказів Міністерства, як такими, що втратили чинність.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Реалізація вимог запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових бюджетних витрат, а також не спричиняє виникнення фінансових витрат у населення.

Зовнішніх чинників, які б могли безпосередньо вплинути на дію цього регуляторного акту немає.

6. Очікувані результати прийняття акта

 

Сфери впливу

Вигоди

Втрати

Інтереси держави

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства

відсутні

Інтереси суб'єктів господарювання

відсутні

відсутні

Інтереси громадян

відсутні

відсутні

 

7. Запропонований строк дії акта

Строк дії проекту наказу не обмежений. Проект наказу діє постійно з дня набрання чинності.

8. Визначення показників результативності акта

До показників результативності регуляторного акта належать:

1) обсяг надходжень до бюджетів: реалізація проекту наказу не впливатиме на обсяг надходжень до бюджету різних рівнів;

2) кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта: дія акта поширюватиметься на суб’єктів господарювання визначені наказами, що втратили чинність;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться фізичними особами та суб’єктами господарювання, пов'язаними з виконанням вимог регуляторного акта: реалізація регуляторного акта не потребує додаткових витрат коштів та часу фізичних осіб і суб’єктів господарювання;

4) рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень проекту наказу: високий.

Проект регуляторного акта оприлюднено на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Після прийняття акта його редакцію також буде розміщено на сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України та в інформаційно-пошуковій системі нормативних документів Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Буде здійснюватися базове та повторне відстеження результативності деяких наказів Міністерства, що втратили чинність.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено по показниках результативності.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цього регуляторного акта з використанням показників результативності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з даними базового відстеження результативності.

Відстеження результативності буде здійснене Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                         І.Ю. Бісюк



Додатки