портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Завдяки участі у «Зеленому тижні» Україна посилює міжнародну економічну співпрацю та національний бренд (фото)

Опубліковано 23 січня 2019 року, 14:28

Повернення України як повноцінного учасника з національним павільйоном на виставку «Зелений тиждень» поглиблює міжнародне ділове партнерство та економічні зв’язки, розширює географію постачання українських товарів на світові ринки, посилює позитивний імідж та національний бренд «Ukraine Now».

«Цей захід – унікальна можливість міждержавного нетворкінгу та місце, де можна звірити глобальні тренди і відповідно до них визначити напрями розвитку галузі», - прокоментував в.о. Міністра аграрної політики та продовольства України Максим Мартинюк.

У перші дні виставки Українська делегація провела десятки міждержавних переговорів з аграрними міністрами ЄС. Крім того, відбулися двосторонні зустрічі з представниками Світового Банку, Союзу Фермерів ФРН, Федерації індустрії продовольства та напоїв ФРН, Федерального Міністерства продовольства і сільського господарства ФРН.

Як голова делегації, Максим Мартинюк взяв участь у зустрічі з Федеральним канцлером д-ром Ангелою Меркель в рамках Глобального форуму з питань продовольства та сільського господарства. Ангела Меркель виступила перед іноземними Міністрами сільського господарства з промовою про значення цифрових технологій для майбутнього сільського господарства.

Мінагрополітики висловило свою вдячність усім компаніям, які долучилися до організації української участі на «Зеленому тижні» у форматі національного павільйону та його фінансуванні. Серед них: багаторічний лідер українського ринку з виробництва та експорту меду «Асканія-Пак», виробник мінеральних вод і постачальник устаткування «Альтаір», виробник заморожених хлібобулочних виробів Chanta Mount, торгова компанії «Екона», яка популяризує веганські продукти, МХП, компанія «Чумак», «Верес», «Фаворит Фудз», Волинський бровар, Перша приватна броварня, Шабо. Окрема подяка була висловлена державним холдингам - ДПЗКУ, Аграрний фонд, Артемсіль, Укрспирт, а також оператору українського павільйону - Промфінінвест і Фуд корт сервіс - за гідне представлення української кухні.

Повноцінна присутність України на одній з найбільших і найпрестижніших агропромислових виставок у світі, в якій бере участь 61 країна, є унікальною нагодою підтримувати позитивний імідж держави та просувати національний бренд Ukraine Now.

Довідково:

«Україна на Зеленому тижні в цифрах»:

• 1200 кв. м – площа національного павільйону

• 56 компаній – українські учасники Grüne Woche-2019

• 21 напрямок українського аграрного бізнесу представлений

• 19 000 кг зразків української продукції 

• Понад 400 000 відвідувачів виставки за 10 днів 

• 90 000 відвідувачів-торгових партнерів

Посилання на фото альбом «Україна на Зеленому тижні»: http://minagro.gov.ua/uk/photo?album_id=26770.

Прес-служба Мінагрополітики

Більше за темою