Завдання Держпродспоживслужби - ефективний захист прав споживачів, - Володимир Лапа

Опубліковано 02 березня 2016 року, 15:10

Крім властивих Держветфітослужбі функцій у сфері харчової безпеки, нам також потрібно налагодити ефективний захист прав споживачів. Про це повідомив Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа у інтерв’ю журналу «Зерно». 

«Робота ця відповідальна, тому що споживач в нашій країні почувається абсолютно незахищеним. А часом, навіть, не поінформованим. Окрім того, нова служба також здійснюватиме ринковий нагляд за промисловою продукцією. Тож завдання перед нами стоїть складне, а обсяги роботи достатньо великі», - зазначив Володимир Лапа.  

Також Голова Держпродспоживслужби розповів про рамки відповідальності за порушення у сфері якості продукції та її безпеки.

«Мова йде про контроль не лише якості, а й безпеки продукції. Законом передбачені різні рівні відповідальності в залежності від типу порушень: від адміністративних санкцій (накладення штрафів) до зупинки виробничих потужностей і відкликання експлуатаційного дозволу в разі виявлення того, що технологічні процеси не можуть забезпечувати безпеку продукції. Але відкликання експлуатаційного дозволу має бути підтвердженим судовим рішенням», - повідомив Володимир Лапа.

З повною версією інтерв’ю можна ознайомитися за посиланням: 

/ua/news/kontrol-bez-korruptsii

Прес-служба Мінагрополітики

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux