портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Завдання Держпродспоживслужби - ефективний захист прав споживачів, - Володимир Лапа

Опубліковано 02 березня 2016 року, 15:10

Крім властивих Держветфітослужбі функцій у сфері харчової безпеки, нам також потрібно налагодити ефективний захист прав споживачів. Про це повідомив Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа у інтерв’ю журналу «Зерно». 

«Робота ця відповідальна, тому що споживач в нашій країні почувається абсолютно незахищеним. А часом, навіть, не поінформованим. Окрім того, нова служба також здійснюватиме ринковий нагляд за промисловою продукцією. Тож завдання перед нами стоїть складне, а обсяги роботи достатньо великі», - зазначив Володимир Лапа.  

Також Голова Держпродспоживслужби розповів про рамки відповідальності за порушення у сфері якості продукції та її безпеки.

«Мова йде про контроль не лише якості, а й безпеки продукції. Законом передбачені різні рівні відповідальності в залежності від типу порушень: від адміністративних санкцій (накладення штрафів) до зупинки виробничих потужностей і відкликання експлуатаційного дозволу в разі виявлення того, що технологічні процеси не можуть забезпечувати безпеку продукції. Але відкликання експлуатаційного дозволу має бути підтвердженим судовим рішенням», - повідомив Володимир Лапа.

З повною версією інтерв’ю можна ознайомитися за посиланням: 

/ua/news/kontrol-bez-korruptsii

Прес-служба Мінагрополітики