портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

За рік Мінагрополітики опрацювало 1715 звернень та прийняло 191 громадянина, - Інна Гребенюк

Опубліковано 11 січня 2016 року, 16:50

За 2015 рік до Міністерства аграрної політики та продовольства України надійшло 524 запити на отримання публічної інформації, 1715 звернень громадян. Керівництвом міністерства на особистому прийомі заслухано 191 громадянина, - про це повідомила заступник Міністра-керівник апарату Інна Гребенюк, за результатами розгляду роботи Відділу публічної інформації та взаємодії з КМУ та розгляду звернень громадян за 2015 рік.

Здебільшого, наголосила вона, у зверненнях до Міністерства громадяни порушують питання аграрної політики та земельних відносин, праці і заробітної плати, освіти, науки, соціального захисту. «За минулий рік проведено 4 прямих телефонних лінії в КМУ та 6 особистих прийоми Міністра, як члена Уряду, в приймальні КМУ», - зазначила заступник Міністра – керівник апарату.

Також коментуючи результати роботи за рік, Інна Гребенюк зауважила, що в Мінагрополітики працює інформаційний центр. «Представники центру надають комплексну інформацію громадянам про діяльність міністерства та його структурних підрозділів. Також консультують людей з низки питань, пов’язаних із реєстрацією сільгосппідприємств, порядком здійснення сільськогосподарської діяльності, виходом на зарубіжні ринки, зеленим туризмом», - підкреслила заступник Міністра-керівник апарату.

Нагадаємо, інформаційний центр працює у холі будівлі Міністерства аграрної політики та продовольства України за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24.

Із запитом можна звернутися особисто, зателефонувати на міський номер  044-278-47-76, через Skype (Minagro.Operator1), (Minagro.Operator2), або направити запити на електронні адреси: operator1@minagro.gov.ua, operator2@minagro.gov.ua

Прес-служба Мінагрополітики