портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Володимир Лапа: Єдиний ресурс для збільшення внутрішнього виробництва – це розвиток експортних ринків збуту

Опубліковано 02 грудня 2016 року, 13:33

На цьому наголосив Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа під час Конгресу експортерів продовольства Ukrainian Food 2016, який проходить в Києві з 1-2 грудня 2016 року.

Держпродспоживслужба працює над тим, щоб стати надійним партнером для бізнесу та інструментом для виходу української продукції на зовнішні ринки. 

На цьому наголосив Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа під час Конгресу експортерів продовольства Ukrainian Food 2016, який проходить в Києві з 1-2 грудня 2016 року.

«Споживчий попит на внутрішньому ринку якщо і буде зростати, то досить повільно з огляду на економічну ситуацію. Тому єдиний ресурс, за рахунок якого ми можемо забезпечити збільшення внутрішнього виробництва – це розвиток експортних ринків збуту. І ми прагнемо бути зручним інструментом виходу української продукції на зовнішні ринки», - наголосив Голова Держпродспоживслужби.

За його словами, ринок Євросоюзу є одним із пріоритетних для української продукції. «ЄС самодостатній і за більшістю видів продовольчої продукції є нетто-експортером, тому вийти на ринок Європи не так просто», - наголосив Володимир Лапа.

Але при цьому, зазначив Голова Держпродспоживслужби, спостерігається тенденція, коли українські підприємства харчової промисловості подають заявки на визнання відповідності європейським вимогам не стільки для експорту своєї продукції в країни-члени ЄС, скільки для отримання так званого єврономера. «Це свідчення певного рівня, статусу і є вагомим аргументом в переговорах із торгівельними партнерами. Тобто отримання дозволу експортувати в ЄС - вже певне свідчення того, що виробничі процеси і продукція цього суб’єкта господарювання відповідає світовим стандартам. І це відкриває Україні ринки збуту інших країн», - підкреслив Володимир Лапа та додав, що не менш цікавими для України є ринки Азії, зокрема Китаю, Африки, Америки тощо.

Головне, зазначив він, Держпродспоживслужба готова бути партнером для бізнесу і оперативно реагувати на ті сигнали щодо відкриття ринків, які надходитимуть від суб’єктів господарювання: «Якщо маєте намір постачати свою продукцію у якусь конкретну країну – звертайтеся до Держпродспоживслужби. Ми такі звернення опрацьовуємо, пріоретизуємо ринки і працюємо над відкриттям ринку для української продукції», - наголосив він.

 

Нагадаємо, право експорту на ринки Європейського Союзу мають 277 вітчизняних підприємств, із них 97 – підприємства, які виробляють харчову продукцію, 180 – це підприємства, які виробляють продукти нетваринного походження.