Вихід ПАТ «Аграрний фонд» на роздрібний ринок пов'язаний з соціальною відповідальністю підприємства - Андрій Радченко

Опубліковано 19 червня 2015 року, 17:31

Вихід ПАТ «Аграрний фонд» на ринок роздрібної торгівлі пов'язаний з високою соціальною відповідальністю підприємства перед суспільством. Про це голова правління ПАТ «Аграрний фонд» Андрій Радченко заявив під час веб-конференції AgroNews.

«Ми відчуваємо соціальну відповідальність перед громадянами, і розуміємо, що на Аграрний фонд дивляться як на певний орієнтир, за якими можна відслідковувати співвідношення ціни та якості», - сказав Андрій Радченко.

Голова правління також зазначив, що ПАТ «Аграрний фонд» ставить собі за мету стати повноцінним учасником ринку роздрібної торгівлі в Україні: «Ми хотіли би розпочати всю роботу з великих торгівельних мереж Києва, потім на другому етапі хочемо зайти в регіональні торгівельні мережі».

За словами керівника підприємства, Аграрний фонд планує поки що продавати лише борошно, але в планах також продаж круп та цурку під власним торговим брендом.

Як повідомлялося раніше, ПАТ «Аграрний фонд» найближчим часом планує вийти на ринок роздрібної торгівлі і продавати борошно під власним брендом в торгівельних мережах України.

ПАТ «Аграрний фонд» планує продавати на роздрібному ринку близько 10% власних об’ємів борошна за ринковими цінами.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux