Вихід ПАТ «Аграрний фонд» на ринок роздрібної торгівлі пов'язаний з високою соціальною відповідальністю підприємства перед суспільством. Про це голова правління ПАТ «Аграрний фонд» Андрій Радченко заявив під час веб-конференції AgroNews.
«Ми відчуваємо соціальну відповідальність перед громадянами, і розуміємо, що на Аграрний фонд дивляться як на певний орієнтир, за якими можна відслідковувати співвідношення ціни та якості», - сказав Андрій Радченко.
Голова правління також зазначив, що ПАТ «Аграрний фонд» ставить собі за мету стати повноцінним учасником ринку роздрібної торгівлі в Україні: «Ми хотіли би розпочати всю роботу з великих торгівельних мереж Києва, потім на другому етапі хочемо зайти в регіональні торгівельні мережі».
За словами керівника підприємства, Аграрний фонд планує поки що продавати лише борошно, але в планах також продаж круп та цурку під власним торговим брендом.
Як повідомлялося раніше, ПАТ «Аграрний фонд» найближчим часом планує вийти на ринок роздрібної торгівлі і продавати борошно під власним брендом в торгівельних мережах України.
ПАТ «Аграрний фонд» планує продавати на роздрібному ринку близько 10% власних об’ємів борошна за ринковими цінами.