портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Тарас Кутовий: Новий перевантажувальний комплекс у Миколаєві збільшить експортні можливості України

Опубліковано 15 червня 2016 року, 15:42

Потужність відкритого у Миколаївському морському порту виробничо-перевантажувального комплексу дозволить Україні збільшити експорт олії та зернових на ринки світу.

Про це заявив Міністр аграрної політики та продовольства України Тарас Кутовий у день відкриття комплексу у Миколаєві. Надсучасний комплекс американської компанії «Бунге» включає один із найбільших олійнопереробних заводів в Україні, олійний наливний та розширений зерновий термінали.

«Для розвитку Миколаївської області відкриття такого комплексу є надзвичайною подією. Американські партнери вклали у будівництво олійнопереробного заводу і вантажного терміналу 180 млн дол. Це одна із найбільших інвестицій в український АПК за останні роки. Завдяки роботі цього комплексу ми маємо можливість експортувати 4 мільйони тонн зернових на рік, що дозволить отримати понад 360 млн дол. експортної виручки», – зазначив Тарас Кутовий і висловив сподівання, що українські та американські партнери будуть далі працювати над розвитком інфраструктури Півдня України.

Очільник Мінагрополітики нагадав, що сьогодні перспективним і нагальним напрямком інвестицій у південному регіоні є розвиток системи зрошення.

«Ефективна система зрошення є одним із пріоритетів стратегії реформ «3+5», розроблену командою Мінагро. Цю стратегію також підтримали представники Торгово-інвестиційної місії США», - наголосив міністр.

Нагадаємо, нова команда Міністерства розробила концепцію "3+5", яка передбачає конкретні шляхи реформування галузі. Вона включає 3 стратегічно важливі пріоритети: державна підтримка фермерів, реформа держпідприємств та чесний і прозорий обіг землі – і 5 напрямків, які витікають із них. Це розширення ринків збуту, органічне виробництво і нішеві культури, розвиток сільських територій, зрошення і безпека харчової продукції.

Довідково:

На українському ринку компанія «Bunge» працює з 2002 року. Сьогодні через афілійовані структури Bunge виробляє і продає соняшникову олію під ТМ «Олейна» та ТМ «Розумниця», а також майонез під цими торговими марками. Bunge контролює близько 30% українського ринку бутильованої олії.

 Прес-служба Мінагрополітики