Розширення присутності українського малого та середнього виробника та переробника на зовнішніх ринках – пріоритет для Мінагрополітики

Опубліковано 01 листопада 2016 року, 17:44

Одним з головних завдань для нашої команди є сприяння виходу українського  малого та середнього виробника на зовнішні ринки, включаючи країни ЄС. 

Про це розповіла заступниця Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час конференції  українських експортерів та імпортерів продуктів харчування та сільськогосподарської продукції  «UCEIFA 2016». 



«Наша команда розуміє, що український малий  та середній виробник  має немало проблем доступу до зовнішніх ринків, особливо таких висококонкурентних, як країни ЄС.  Наприклад, це необізнаність експортерів щодо нормативного регулювання на іноземних ринках, конкретних вимог імпортерів. Також логістичні питання, маркування, фінансування, пошук бізнес–партнерів та нестача інформації про шляхи експорту.  Гравці великого бізнесу мають більше можливостей для самостійного освоєння глобального ринку. Малий та середній фермер чи переробник потребує допомоги у цьому напрямку. Ми намагаємось допомагати, тому що збільшення експорту продукції з доданою вартістю в загальному обсязі торгівлі відповідає нашим стратегічним напрямам роботи», - розповіла Ольга Трофімцева.

За словами заступниці Міністра, Мінагрополітики допомагатиме усіма можливими інструментами - від інформаційної підтримки до сприяння у залученні іноземних інвестицій. «Але часто для цього необхідна ініціатива з боку самого бізнесу. Ми йдемо назустріч, якщо бізнес проактивно формулює свою позицію»,- зауважила заступниця Міністра. Серед варіантів таких конкретних спільних заходів вона назвала торговельні місії чи B2B заходи. 

 «Основним завданням Міністерства спільно з іншими органами влади є створення для експортерів чи імпортерів сприятливих умов за рахунок зменшення торговельних бар’єрів чи розширення можливостей для торгівлі завдяки створенню нових регіональних зон вільної торгівлі»,- розповіла заступниця Міністра та додала, що з боку бізнесу очікується більш активна позиція щодо освоєння нових ринків та більш відповідальне ставлення до питань якості своєї продукції та ділової репутації компанії.

 Довідково: За підсумками 2015 року, топ-5 експортних товарів харчової промисловості: рослинні олії (49,7%), відходи харчової промисловості (15%), кондитерські вироби (5,9%), молоко та молочні продукти (5,8%), м'ясо (5,7%).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux