портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Південно-Африканська Республіка – перспективний ринок для експорту українських готових харчових продуктів, - Ольга Трофімцева

Опубліковано 14 березня 2017 року, 16:29

Україна та Південно-Африканська Республіка (ПАР) мають великий потенціал збільшення двосторонньої торгівлі в аграрній сфері. Ринок цього регіону може стати перспективною нішею для українських готових харчових продуктів, а також для продукції тваринного походження та органіки.

Про це сказала заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева під час зустрічі з Надзвичайним та Повноважним Послом ПАР в Україні Й.В. Крістіаном Бассоном.

«Незважаючи на географічну відстань між нашими країнами, Україна та Південно-Африканська Республіка мають значні можливості для нарощування обсягів двосторонньої торгівлі аграрною та харчовою продукцією. Ринки цього регіону відкривають великі можливості для українських виробників та переробників готових продуктів харчування, молочної, органічної та іншої нішевої продукції, наприклад, горіхів, заморожених або консервованих овочів та ягід»,- підкреслила Ольга Трофімцева. 

За її словами, в 2016 році експорт української аграрної продукції до Південно-Африканської Республіки склав $ 47,7 млн., в основному за рахунок зернових злаків, а імпорт склав $ 14,5 млн.

«Цифри кажуть самі за себе, маємо робити активні кроки задля активізації двосторонньої співпраці в аграрній галузі. Більше того, ми маємо звернути увагу на плани ПАР та інших країн Африки щодо ЗВТ від Каїра до Кейптауна, і що ця ініціатива дасть нашому аграрному бізнесу в плані торгівлі не лише з ПАР, але й з усім континентом»,- підкреслила Ольга Трофімцева.

Зі свого боку пан Посол відмітив, що задля успіху українських виробників на ринках Південно-Африканської Республіки та інших країн регіону, компаніям необхідно вступати в переговори з торговельними мережами та дистриб’юторами. Тому що торговельні мережі, що працюють в ПАР, зазвичай присутні і в багатьох інших країнах Африки.

Важливим фактором для просування української продукції на ринок ПАР є, за словами пана Бассона, маркетинг та шляхи підтримки українських компаній з боку держави через торговельних чи аграрних аташе на місці. «Ваші молочні компанії знайшли шлях і свою нішу у нас на ринку і є конкурентоспроможними, я вважаю, це дуже непоганим сигналом для інших компаній також. Але української продукції не вистачає ефективного маркетингу», - зауважив посол ПАР.

Довідково: Головна продукція українського агарного експорту до ПАР в 2016 році: пшениця- $ 6595 тис, кукурудза - $31593 тис, гречка та просо - $ 1471 тис., молоко згущене - $ 325 тис, овочі та коренеплоди - $ 2922 тис, кава та чай - $ 195 , цукор - $ 2857. Основні продукти імпорту: плоди, горіхи та цедра - $ 8600 тис., насіння олійних культур - $ 222 тис, олія - $ 26 тис, вина - $ 671 тис, тютюн та вироби з нього - $ 472 тис.

Прес-служба Мінагрополітики