портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Олексій Павленко: Залучення інвестицій у портову логістику – передумова для нарощування експортного потенціалу

Опубліковано 10 лютого 2016 року, 14:15

Сьогодні третина валютних надходжень в економіку держави є надходженнями від експорту сільськогосподарської продукції. Про це повідомив Міністр аграрної політики та продовольства України Олексій Павленко під час наради з питань організації перевезень зернових вантажів залізницями України у 2016 році. В нараді також взяли учать представники аграрного бізнесу, керівництво Укрзалізниці, і Міністерства транспорту та інфраструктури України.

«Україна є одним із найважливіших елементів у системі світової  продовольчої безпеки. При виробництві зерна на рівні 60 млн тонн наша держава годує близько 140 млн людей. Завдяки таким результатам, третина валютних надходжень в економіку держави є надходженнями від експорту сільськогосподарської продукції. Експорт аграрної продукції генерує розвиток галузі та нові робочі місця. І це – наш спільний внесок в економічну стабільність країни», - зазначив Міністр, виступаючи на нараді.

«Зростання аграрного експорту – ключове завдання для галузі. І ми створюємо передумови для нарощування експортного потенціалу. Це здійснюється: шляхом дерегуляції; через отримання дозволів на імпорт української продукції в інші країни; й чи не найголовніше – шляхом залучення інвестицій у портову логістику, насіннєві заводи, переробні комплекси», - додав Міністр

Міністерство активно працюємо у питанні дерегуляції, запевнив голова відомства.  Й саме тому аграрна галузь демонструє одні з кращих показників по зменшенню рівня корупції. Вже скасовано дію та обов’язковість отримання 56 дозвільних документів. Результати відчули близько 40 тис. підприємств галузі. Економічний ефект від дерегуляції за експертними оцінками становить близько 12 млрд. грн. За оцінками бізнесу – завдяки вжитим заходам період логістичного переміщення сільськогосподарської продукції від виробника до борту судна скоротився на один тиждень.

Також було обговорено питання відновлення річкових перевезень.

«Розбудова системи річкових перевезень відкриває нові логістичні можливості для аграрної продукції країни. Вартість річкових перевезень приблизно вдвічі дешевша, ніж залізниця, та у четверо — аніж автомобільні перевезення», - наголосив Олексій Павленко.

Прес-служба Мінагрополітики