портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Наша ціль – реальне відкриття японського ринку для українського виробника

Опубліковано 21 листопада 2016 року, 16:36

Основними темами зустрічі було розширення торговельно-економічних відносин між двома країнами, в тому числі за рахунок перероблених продуктів, таких як сокові концентрати, м’ясні напівфабрикати, томатна паста тощо. Окрім того, великий потенціал на японському ринку, який відрізняє висока ємність та купівельна платоспроможність споживачів, мають українські свіжі та перероблені органічні та нішеві продукти, як наприклад ягоди або мед.

Сьогодні, в рамках робочого візиту української урядової делегації під керівництвом Першого віце-прем'єр-міністра України - міністра економічного розвитку та торгівлі С. Кубіва до Японії, відбулась зустріч заступника міністра аграрної політики та продовольства Ольги Трофімцевої та заступника міністра економіки Н. Микольської з віце-міністром сільського господарства, лісництва та рибальства Японії Кацуо Якуро.

Основними темами зустрічі було розширення торговельно-економічних відносин між двома країнами, в тому числі за рахунок перероблених продуктів, таких як сокові концентрати, м’ясні напівфабрикати, томатна паста тощо. Окрім того, великий потенціал на японському ринку, який відрізняє висока ємність та купівельна платоспроможність споживачів, мають українські свіжі та перероблені органічні та нішеві продукти, як наприклад ягоди або мед. Пан Якуро запросив українських виробників продуктів харчування, зацікавлених у виході на японський ринок, відвідати найбільшу профільну виставку FOODEX у березні 2017 року та показати свою продукцію потенційним японським покупцям.

Трофімцева наголосила в ході перемовин з японськім колегою на необхідності більш тісної співпраці профільних міністерств у розвитку інвестиційних проектів, в тому числі з залученням Японського агентства міжнародного співробітництва JICA та запропонувала організувати бізнес-місію для представників японських компаній, зацікавлених не лише в торговельній, але й в інвестиційній співпраці з українськими фірмами, наступного року з метою встановлення прямих бізнес-контактів. Інвестиції в логістику, інфраструктурні об’єкти, зрошення, переробку та лабораторії контролю якості, розвиток smart farming та машини та обладнання для малих фермерів є серед пріоритетних інвестиційних напрямків в аграрний сектор України.

Довідково: товарообіг сільськогосподарською продукцією між Україною та Японією в 2015 році склав 156,6 млн.дол., з них експорт – 154,8 млн.дол. Основними товарними групами, які експортувались до Японії з України, були зернові та тютюн і вироби з нього.

 

Прес-служба Мінагрополітики