портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Міські ярмарки – перспективні нішеві можливості збуту для маленьких виробників, - Ольга Трофімцева

Опубліковано 18 січня 2017 року, 11:49

Напередодні цієї події заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева разом з журналістом інтернет-видання «AgroPortal.ua» відвідала одну з київських продуктових ярмарок. Мета цієї поїздки – дізнатись, як відбувається продаж сільськогосподарської та переробленої продукції та поспілкуватись з виробниками, яким чином вони реалізують свою продукцію кінцевому споживачеві.

З 20 по 27 січня відбудеться восьмидесята Міжнародна виставка «Зелений тиждень» у Берлині. Ця виставка є яскравим прикладом, як локальний ярмарок харчових продуктів може перетворитись у велику Міжнародну виставку. 

Напередодні цієї події заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева разом з журналістом інтернет-видання «AgroPortal.ua» відвідала одну з київських продуктових ярмарок. Мета цієї поїздки – дізнатись, як відбувається продаж сільськогосподарської та переробленої продукції та поспілкуватись з виробниками, яким чином вони реалізують свою продукцію кінцевому споживачеві.

«Подібні ярмарки є відмінним каналом для маленьких виробників для продажу своєї продукції. А для декого це може бути стартом для початку комерційної діяльності. Для великих міст – це є цікавим нішевим напрямком на додаток до супермаркетів, де покупці можуть придбати свіжу продукцію від перевірених виробників. При цьому, головною умовою має залишатись перевірена якість та безпечність продуктів харчування»,- підкреслила заступник Міністра.

Ольга Трофімцева відмітила, що сьогодні харчові ярмарки користуються великим попитом серед мешканців столиці завдяки цінам та широкому асортименту продукції від українських виробників та фермерів. Це мед, фрукти, овочі, м'ясо, молочна продукція тощо.

«Сьогодні це наші реалії, коли ціна – це головний фактор для українських споживачів. У розвинених країнах на фермерських ринках ціна може бути вищою, головна умова при цьому - можливість придбати свіжий регіональний продукт безпосередньо від виробника, з яким можна ще й поспілкуватись»,- прокоментувала Ольга Трофімцева.

Наприклад, продавець меду з Полтавської області розповів, що має в своєму господарстві 80 бджолосімей. Головну ставку робить на сортовий мед, оскільки він дорожчий. Але вийти на супермаркети дуже важко. Тому що немає товарної партії, а пасічники не поспішають об’єднуватись. Тим не менш, він у кооперації з іншими бджолярами регіону зробили перші кроки у напрямку експорту меду преміум якості до Японії.

«Український малий виробник стикається з низькою проблем під час виходу навіть на локальні ринки. Починаючи з переробки, формування товарних партій, а також пошук покупців для своєї продукції. Об’єднання у кластери чи кооперативи, як показує досвід вже сьогодні, може стати прийнятним рішенням цих проблем. Тому що головна мета кластерів чи кооперативів є спільне вирішення таких ключових питань, як переробка, збут, зберігання товарів та інше через об’єднання ресурсів і зусиль», - резюмувала заступник Міністра з питань євроінтеграції.

 

Прес-служба Мінагрополітики