портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Маємо три ключових цілі у формуванні торговельної політики України,- Ольга Трофімцева

Опубліковано 02 грудня 2016 року, 15:32

 Мінагрополітики має три ключових цілі у галузі аграрної торговельної політики та розвитку експортних ринків. Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева під час конгресу експортерів продовольства «Ukrainian Food 2016».

«Мінагрополітики має три пріоритетних завдання щодо розвитку експортних ринків та формування торговельної політики загалом. По-перше, це диверсифікація товарної структури українського аграрного експорту, а саме збільшення частки продукції з доданою вартістю в загальному експорті. По-друге, географічна диверсифікація експорту – розширення ринків збуту. По-третє, розширення кола експортерів за рахунок збільшення кількості малих та середніх виробників та переробників, які були б здатні експортувати свою продукцію, і, відповідно, підвищення рівня їх конкурентоспроможності»,- розповіла заступник Міністра.

 За словами Ольги Трофімцевої, збільшення об’ємів саме переробленої продукції має великі можливості. За десять місяців 2016 року експорт аграрної продукції склав більш ніж $ 11 млрд. Частка продукції з високою доданою вартістю на сьогодні становить біля 25% в загальній структурі агроекспорту та має потенціал до збільшення.

«Європейські ринки залишаються стратегічно привабливими для української нішевої продукції та перероблених продуктів харчування. Але також маємо ще багато перспективних експортних напрямків. Це і країни Азії – а саме Японія, Південна Корея. Також Південна Африка, Середній Схід, Канада. Не зважаючи на відстань та непросту логістику, завдяки високій якості та конкурентоспроможності, українська продукція може зайняти нові ніші на цих ринках. Ми з боку міністерства будемо підтримувати наших експортерів продовольства у виході на ті ринки, які є для них цікавими»,- зауважила Ольга Трофімцева.

Прес-служба Мінагрополітики