портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Маємо амбітні плани щодо відкриття нових ринків для української аграрної продукції на 2017 рік, - Ольга Трофімцева

Опубліковано 17 січня 2017 року, 18:00

Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час свого інтерв’ю для Першого ділового телеканалу, програми «Агробізнес сьогодні».

Відкриття нових зовнішніх ринків в новому році є одним із пріоритетних завдань для Мінагрополітики. За 11 місяців 2016 року експорт української аграрної продукції становив $ 13,72 млрд і показав зростання на 3,7% порівняно з 2015 роком. 

Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час свого інтерв’ю для Першого ділового телеканалу, програми «Агробізнес сьогодні».

«Задля збільшення обсягів та вартості аграрного експорту маємо диверсифікувати зовнішню торгівлю в аграрній сфері. Як за регіональною ознакою, так і за товарною структурою. Необхідно розширювати коло експортерів, а саме долучати малих та середніх українських виробників та переробників до зовнішньоекономічної діяльності»,- розповіла заступник Міністра. Вона відмітила, що сьогодні вже 277 українських підприємств отримали євро номери та дозволи на експорт своєї продукції до країн Європейського Союзу. За словами заступника Міністра, це є значним проривом, два роки тому ніхто не вірив, що це буде можливим для українських виробників.

«Ми не будемо зупинятись на цих досягненнях . В 2016 році для нас відкрився ринок Канади на додаток до Європейського Союзу, завдяки укладеним Угодам про зону вільної торгівлі. Вже в 2017 році зможемо побачити певні результати по Канаді. Але країни ЄС вже сьогодні займають друге місце у регіональній структурі експорту української агарної продукції», - прокоментувала Ольга Трофімцева

Ефективним інструментом для відкриття нових зовнішніх ринків є проведення спільних торговельних місій разом з МЕРТ та представниками українського аграрного бізнесу. Вона відмітила, що перша торговельна місія до Кенії та Танзанії була чудовим прикладом для налагодження нових урядових та ділових стосунків. «Ми продовжуватимемо в цьому році торговельні місії. Наприклад, під час поїздки до Африки, ми змогли дізнатись на місці завдяки безпосередньому спілкуванню з африканськими колегами, що окрім наших агарних хітів, таких як борошно чи олія, в цьому регіоні матимуть великий попит м’ясо індички, бобові, а ще українська сільгосптехніка для малих фермерів та корми для тварин. У 2017 році плануємо реалізувати торговельні місії до тих країн, які лежать в пріоритетних регіонах для нашого експорту: ЄС, Індія, Близький та Середній Схід», - резюмувала заступник Міністра.

 

Прес-служба Мінагрополітики