портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Голова Держпродспоживслужби зобов’язав тероргани активніше реагувати на факти порушень прав споживачів

Опубліковано 25 липня 2016 року, 18:16

 «Я підписав доручення нашим територіальним органам посилити реакцію на такі факти, навіть в Інтернеті чи ЗМІ, і невідкладно їх опрацьовувати», - зазначив Володимир Лапа. За його словами, відповідно до закону у Держпродспоживслужби є низка підстав для здійснення перевірок суб’єктів господарювання. Це – планові перевірки, звернення громадянина, або вже рішення суду.

Головні управління Держпродспоживслужби в областях та місті Києві повинні активніше реагувати на факти зловживань. На цьому наголосив Голова відомства Володимир Лапа в інтерв’ю Громадському радіо, коментуючи спалах захворювання на сальмонельоз серед населення Ізмаїлу через вживання шаурми.

 «Я підписав доручення нашим територіальним органам посилити реакцію на такі факти, навіть в Інтернеті чи ЗМІ, і невідкладно їх опрацьовувати», - зазначив Володимир Лапа. За його словами, відповідно до закону у Держпродспоживслужби є низка підстав для здійснення перевірок суб’єктів господарювання. Це – планові перевірки, звернення громадянина, або вже рішення суду. «Ми не маємо права просто так прийти до того чи іншого оператора ринку і сказати «ми вас перевіряємо», - зазначив Голова Служби. При цьому він наголосив, що дія мораторію на перевірки у харчовій галузі — це нонсенс: «Наші європейські колеги не розуміють як можна запроваджувати мораторій на перевірки там, де є ризик для здоров’я людей. У нас був тривалий процес дискусій з державною регуляторною службою. Зрештою в травні вони дали роз’яснення, що у сфері безпечності харчової продукції мораторій на перевірки не діє».

 

 

За інформацією Держпродспоживслужби