портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Географія продажів борошна ПАТ «Аграрний фонд» постійно розширюється

Опубліковано 16 грудня 2016 року, 14:38

За рік борошно ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» вже продається в десяти областях, і географія його продажів постійно розширюється. Про це в одному з інтерв'ю розповів керівник Департаменту малого і середнього бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Юрій Меленчук.

Рік тому ПАТ «Аграрний фонд» вийшов на роздрібний ринок борошна з власною торгівельною маркою.

За рік борошно ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» вже продається в десяти областях, і географія його продажів постійно розширюється. Про це в одному з інтерв'ю розповів керівник Департаменту малого і середнього бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Юрій Меленчук.

«Роздрібний продаж борошна ми починали з Києва та Київської області, а за підсумками 2016 року можу сказати, що на даному етапі працюємо з дистриб'юторами Львівської, Тернопільської, Одеської, Миколаївської, Запорізької, Харківської, Черкаської, Вінницької, Донецької та Луганської областей. З дистриб'юторами інших областей - на стадії переговорів», - зазначив Юрій Меленчук.

Керівник Департаменту зазначив, що фасування борошна зараз відбувається в чотирьох точках України - Київській, Волинській, Одеській та Запорізькій областях: «За рахунок цього розльоту пакувальників, ми маємо можливість наситити увесь ринок по всій території України, це зручно нашим партнерам по дистрибуції, рітейлерам, і безумовно - покупцям».

«Фактично держава в особі ПАТ «Аграрний фонд» вперше вийшла на роздрібний ринок. Конкуренція дуже висока. Дуже багато локальних виробників, які продають свою продукцію в межах одного-двох районів чи областей. Тому коли ми приходимо зі своїм борошном, ми знаємо, що там є головний виробник борошна, який забезпечує робочі місця, виконує соціальну функцію і т.д. Конкуренція велика, але ми позиціонуємо себе як виробник національного масштабу, щоб наше борошно можна було купити скрізь. І у нас все більш збалансовано», - додав керівник Департаменту.

 Він пояснив, що ареал продажів в тій чи іншій області багато в чому залежить від дистриб'юторів: «Дійшла наша продукція до райцентрів чи ні - це багато в чому залежить від дистриб'юторів. Зокрема, я знаю, що наше борошно продається навіть в маленьких містечках Луганської та Донецької областей та користується там попитом».

 

За словами Меленчука, відгуки покупців щодо якості борошна позитивні: «Наш продукт якісний, відповідає вимогам всіх державних стандартів, доступний за ціною, і в цілому має попит у населення».