ДПЗКУ продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній та зовнішній ринки

Опубліковано 27 листопада 2017 року, 13:51

У листопаді на внутрішньому та зовнішньому ринках держкорпорацією вже реалізовано 10,5 тис. тонн продукції переробки, що на 12% більше від попереднього періоду. Позитивна тенденція розвитку даного напрямі стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки.

Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній та зовнішній ринки. 

У листопаді на внутрішньому та зовнішньому ринках держкорпорацією вже реалізовано 10,5 тис. тонн продукції переробки, що на 12% більше від попереднього періоду. Позитивна тенденція розвитку даного напрямі стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки.

Нагадаємо, на сьогодні близько 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні умови якості продукції, гнучку цінову політику та мінімізувати власні фінансові ризики. Цього року корпорація планує збільшити обсяги реалізації власної продукції переробки на 10%.

 

За інформацією ПАТ «ДПЗКУ»

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux