У листопаді на внутрішньому та зовнішньому ринках держкорпорацією вже реалізовано 10,5 тис. тонн продукції переробки, що на 12% більше від попереднього періоду. Позитивна тенденція розвитку даного напрямі стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки.
Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній та зовнішній ринки.
У листопаді на внутрішньому та зовнішньому ринках держкорпорацією вже реалізовано 10,5 тис. тонн продукції переробки, що на 12% більше від попереднього періоду. Позитивна тенденція розвитку даного напрямі стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки.
Нагадаємо, на сьогодні близько 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні умови якості продукції, гнучку цінову політику та мінімізувати власні фінансові ризики. Цього року корпорація планує збільшити обсяги реалізації власної продукції переробки на 10%.
За інформацією ПАТ «ДПЗКУ»