портал в режимі тестування та наповнення
0 800 215 010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Аграрний сектор та харчова промисловість - важливі складові Національної експортної стратегії України,- Ольга Трофімцева

Опубліковано 29 березня 2017 року, 10:55

Таку думку висловила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України під час презентації проекту «Експортної стратегії України: Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі 2017 – 2021».

Стратегічне значення аграрного та переробного секторів нашої економіки обумовлено як об’єктивними конкурентними перевагами, які ми маємо використовувати вже сьогодні, а також неймовірно швидким розвитком галузі на даний момент.

Таку думку висловила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України під час презентації проекту «Експортної стратегії України: Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі 2017 – 2021».

«Цей документ є важливим прикладом довгострокового планування. Більше того, він є важливим прикладом системного документу, розробленого за участі всіх зацікавлених акторів, а не лише урядом. Ми раді бачити харчову промисловість серед пріоритетних секторів експортної стратегії. А ще це не є випадковістю», - заявила Ольга Трофімцева.

Важливим елементом експортної стратегії заступник Міністра назвала її орієнтацію саме на малий та середній бізнес. «Бачення експертної спільноти і нашого міністерства в даному випадку співпадають: малий та середній бізнес сьогодні ще занадто мало задіяні в зовнішньоекономічній діяльності. Але ми працюємо над тим, щоб ця ситуація змінювалась, щоб малі та середні виробники готової продукції не боялись виходити на зовнішні ринки, не боялись самі експортувати і робити перші кроки в даному напрямку»,- зазначила Ольга Трофімцева.

На думку заступника Міністра, для спільного успіху із зони комфорту доведеться виходити всім - як бізнесу, так і уряду. Ольга Трофімцева розповіла про ключові інструменти, які можуть допомагати малому та середньому підприємцю в пошуку експортних ринків збуту. Це створення експортно-кредитної агенції, а також інституту торгових та аграрних аташе в ключових регіонах. Також проведення  регулярних торговельних місій та підтримка участі компаній у виставкових та інших заходах за кордоном.

«Я вважаю, що аграрна та переробна галузь можуть бути своєрідною серцевиною для розвитку таких суміжних галузей, як: IT-технології, зелений туризм, машинобудування для переробки та інші. Тобто розвиток цих галузей, з експортною орієнтацією, може бути імпульсом для всієї економіки», - резюмувала Ольга Трофімцева.

Довідково: «Проект Експортної стратегії України- Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі 2017–2021»оприлюднено для ознайомлення на сайті МЕРТ

 http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=e6ab10fa-0ad9-4fe4-b8be-32f570693b64&title=EksportnaStrategiiaUkraini-DorozhniaKartaStrategichnogoRozvitkuTorgivli2017-2021

Прес-служба Мінагрополітики