портал в режимі тестування та наповнення
0-800-215-010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Оголошення відбору кандидатів на посаду директора ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРАРНІ РЕЄСТРИ»

Опубліковано 27 липня 2022 року, 16:40

До відома: основною діяльністю ДП «АГРАРНІ РЕЄСТРИ» є ведення державного реєстру «Аграрні розписки». Державний реєстр «Аграрні розписки» - є універсальним інструментом фінансування для агробізнесу. Для агровиробників, Аграрна розписка – це можливість отримати кредитні ресурси під заставу майбутнього врожаю агропродукції на вигідних комерційних умовах. Для кредиторів, компаній, які в будь-якій формі кредитують українських агровиробників, Аграрні розписки – це надійний спосіб забезпечити виконання агровиробником своїх зобов’язань.

Мінагрополітики, в період дії воєнного стану, розпочинає пошук та відбір можливих кандидатів на посаду директора ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРАРНІ РЕЄСТРИ» (м. Київ).

Для участі у відборі та співбесіді претендент подає особисто (вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Департамент управління персоналом) або надсилає на адресу електронної пошти staff@minagro.gov.ua, із зазначенням теми листа «Відбір ДП «АГРАРНІ РЕЄСТРИ», такі документи:

заяву про участь у співбесіді;

копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство;

заповнену особову картку встановленого зразка;

копію трудової книжки або документів, що засвідчують досвід роботи (така інформація має містити точний період роботи; назви посад; обов’язки, які виконувалися на зазначених посадах; кількість працівників, що перебували у підпорядкуванні);

копію документа про вищу освіту;

біографічну довідку (резюме);

згоду на обробку персональних даних;

інші документи на його розсуд (у разі наявності).

Посадові обов’язки 

1.Керівництво та організація роботи підприємства.

2. Представляє інтереси підприємства в державних, кооперативних, комерційних підприємствах і установах, громадських організаціях, судових і арбітражних органах.

3. В межах своєї компетенції видає накази та інші акти. Укладає угоди та контракти.

4. Формує кошторис на утримання підприємства.

5. Розробляє організаційну структуру та штатний розпис, посадові обов’язки та посадові оклади (тарифні ставки) працівників.

6. Укладає договори (щодо проведення незалежних аудиторських перевірок, договорів про спільну діяльність, договорів комісії, доручення та управління майном тощо).

7. Виконує інші функції, визначені Статутом підприємства та контрактом.

 

Вимоги до претендента: 

Загальні вимоги:

громадянство України;

наявність вищої освіти за освітнім ступенем спеціаліста, магістра. Економічна освіта або профільна у відповідній галузі знань з урахуванням основних напрямів діяльності підприємства може бути перевагою;

досвід роботи на керівних посадах – не менше 5 років. Перевагою може бути досвід роботи в галузі АПК.

Вимоги до професійних та ділових якостей:

знання діючого законодавства у профільній сфері діяльності підприємства та інших документів, що регламентують діяльність керівника підприємства;

здатність до стратегічного мислення;

уміння визначати пріоритетність завдань у роботі підприємства;

здатність до підвищення власних ділових якостей, що впливатимуть на якість прийняття управлінських рішень, лідерські якості;

ініціативність у підвищенні конкурентності підприємства;

застосування власного досвіду для підвищення конкурентної спроможності підприємства;

орієнтація на результат;

високий рівень етичної поведінки з підлеглими, комунікативність;

самодисциплінованість.


ВАЖЛИВО! Звертаємо Вашу увагу:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТРОКОВІСТЬ ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ:

Призначення на посаду відбувається шляхом укладання контракту, але граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки, посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), мають бути засвідчені в установленому порядку.

Відповідальність за достовірність документів несе претендент.

Документи приймаються з дати оприлюднення оголошення – до 18 год. 00 хв. 04 серпня 2022 року .

Про дату та час проведення співбесід претендентів буде поінформовано додатковою

Телефон для довідок (044) 363-08-36

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux