Серед скарг, отриманих управлінням, лише 11 стосувалися якості обслуговування підприємствами продторгівлі та ресторанного господарства.
Упродовж травня – липня 2016 року управління захисту споживачів у Львівській області отримало 166 письмових звернень.
Серед скарг, отриманих управлінням, лише 11 стосувалися якості обслуговування підприємствами продторгівлі та ресторанного господарства.
Найбільша кількість звернень стосується надання торгівельних послуг підприємствами непродовольчої групи товарів, а саме: якості мобільних телефонів, планшетів, телевізорів, складно - побутової техніки, меблів, взуття, тощо. Також щодо якості надання побутових послуг: банківських, послуг хімчистки, житлово-комунальних, телекомунікаційних та на станціях ТО.
Питання розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі управління. З питань, піднятих у зверненнях, спеціалісти управління постійно співпрацюють з органами місцевого самоврядування та іншими контролюючими державними органами, впливаючи на позитивне вирішення проблем споживачів, підвищення якості та повноти надання послуг
Довідково: 95% скарг вирішено на користь заявників. За неякісно придбані товари споживачам повернуто – 8,5 тис. грн. Звертаємо увагу споживачів на зростання кількості заяв невдоволених покупців якістю надання послуг мережею інтернет-магазинів. Тому простежується перевага покупців при придбанні продукції безпосередньо в торговій мережі, що унеможливлює придбання товару у невідомого продавця.
За інформацією Держпродспоживслужби