«Моя маркетингова політика полягає у тому, аби заключати прямі контракти поставок солі без посередників. На сьогоднішній день ми маємо вже близько 60-ти таких угод, а тому зацікавлені у подальшому нарощуванні об’ємів виробництва», - повідомив під час прес-конференції в ІА «Інтерфакс» щодо ситуації навколо ДП «Артемсіль» в. о. директора підприємства Володимир Доля.
Він розповів, що за останні роки, на відміну від практики прямих контрактів, збут солі через дилерські мережі лише зростали. Останніми роками з призначенням нових керівників на ДП «Артемсіль», з’являлися нові фірми-дилери.
«За механізмом продажів через дилерські мережі працюють у багатьох країнах світу. У нас це також не заборонено. Але питання в тому, на скільки така система є ефективною саме для ДП «Артемсіль», - сказав Володимир Доля.
За його словами саме прямі контракти є основою портфелю продажів для ДП «Артемсіль».
«Договірна кампанія на 2016 рік у нас ще продовжується. Тому, користуючись нагодою, хочу звернутися до всіх бажаючих купувати нашу сіль напряму. Ми абсолютно відкриті до співпраці. З урахуванням того, що собівартість нашої продукції невисока, пріоритет ми віддаємо тим підприємствам, які готові робити передоплату», - повідомив в.о. директора ДП «Артемсіль».
Прес-служба Мінагрополітики