Олексій Павленко: Співробітництво в аграрному секторі – важлива складова україно-американського партнерства

Опубліковано 22 вересня 2015 року, 13:29

Мета заходу – розширення можливостей продовольчого експорту до США. Програмою форуму передбачається огляд перспектив формування ефективної системи державної підтримки та стимулювання українського експорту на ринок США, включаючи створення потужних центрів дистрибуції українських товарів із залученням американських інвестицій.

«Розвиток співпраці між Україною та США в аграрній сфері – важливо для обох країн. За 9 місяців ми переконалися, що говоримо із американськими партнерами однією бізнес-мовою та діємо за схожими принципами. Ми реалізували масштабні проекти: Україно-Американський зерновий конгрес, Інвестиційний форум. Ці та інші заходи наближають нас до сталих ділових взаємин», - зазначив Міністр аграрної політики та продовольства України Олексій Павленко під час відкриття Форуму UKRAINE-U.S.: ExportPromotion.

Мета заходу – розширення можливостей продовольчого експорту до США. Програмою форуму передбачається огляд перспектив формування ефективної системи державної підтримки та стимулювання українського експорту на ринок США, включаючи створення потужних центрів дистрибуції українських товарів із залученням американських інвестицій.

Міністр наголосив на тому, що питання виходу на ринок США актуальне для усіх українських виробників і для досягнення максимального результату потрібно об’єднати зусилля бізнесу та профільного міністерства. Платформою для успішного позиціонування українських виробників може стати дистрибуційний центр. Ця структура створюється у США за участю українських та американських інвесторів. Це інструмент комунікації із американськими торговими мережами, майданчик для презентації інтересів українських виробників. Там можна буде дієво вирішувати організаційні питання, координувати торгову політику.

«Найбільш успішними експортерами до США є виробники олійно-жирової, спиртової та кондитерської галузей. Ми усвідомлюємо, що США – країна із високотехнологічним агросектором. Але українські товари можуть бути привабливими з огляду на якість та чистоту органічного виробництва. За 8 місяців 2015 року значно зріс експорт до США меду - удвічі (15.3 млн доларів США), олії соняшникової - на 57% (3.9 млн доларів США), соків - у 8 разів (1.9 млн доларів США), спирту - на 23% (1.1 млн доларів США), сирів та йогуртів - на 76% (283 тис. доларів США).

Продовольчий флешмоб #FoodUA, який триває у соцмережах доводить, що українську продукцію можна купити навіть у таких великих торговельних мережах США як Walmart. Тому форум UKRAINE-U.S.: ExportPromotion є своєрідною дорожньою картою для українських експортерів, яка допоможе їм вийти на великий американський ринок", - наголосив Міністр Олексій Павленко. 

 

Прес-служба Мінагрополітики

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux