Географія продажів борошна ПАТ «Аграрний фонд» постійно розширюється

Опубліковано 16 грудня 2016 року, 14:38

За рік борошно ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» вже продається в десяти областях, і географія його продажів постійно розширюється. Про це в одному з інтерв'ю розповів керівник Департаменту малого і середнього бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Юрій Меленчук.

Рік тому ПАТ «Аграрний фонд» вийшов на роздрібний ринок борошна з власною торгівельною маркою.

За рік борошно ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» вже продається в десяти областях, і географія його продажів постійно розширюється. Про це в одному з інтерв'ю розповів керівник Департаменту малого і середнього бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Юрій Меленчук.

«Роздрібний продаж борошна ми починали з Києва та Київської області, а за підсумками 2016 року можу сказати, що на даному етапі працюємо з дистриб'юторами Львівської, Тернопільської, Одеської, Миколаївської, Запорізької, Харківської, Черкаської, Вінницької, Донецької та Луганської областей. З дистриб'юторами інших областей - на стадії переговорів», - зазначив Юрій Меленчук.

Керівник Департаменту зазначив, що фасування борошна зараз відбувається в чотирьох точках України - Київській, Волинській, Одеській та Запорізькій областях: «За рахунок цього розльоту пакувальників, ми маємо можливість наситити увесь ринок по всій території України, це зручно нашим партнерам по дистрибуції, рітейлерам, і безумовно - покупцям».

«Фактично держава в особі ПАТ «Аграрний фонд» вперше вийшла на роздрібний ринок. Конкуренція дуже висока. Дуже багато локальних виробників, які продають свою продукцію в межах одного-двох районів чи областей. Тому коли ми приходимо зі своїм борошном, ми знаємо, що там є головний виробник борошна, який забезпечує робочі місця, виконує соціальну функцію і т.д. Конкуренція велика, але ми позиціонуємо себе як виробник національного масштабу, щоб наше борошно можна було купити скрізь. І у нас все більш збалансовано», - додав керівник Департаменту.

 Він пояснив, що ареал продажів в тій чи іншій області багато в чому залежить від дистриб'юторів: «Дійшла наша продукція до райцентрів чи ні - це багато в чому залежить від дистриб'юторів. Зокрема, я знаю, що наше борошно продається навіть в маленьких містечках Луганської та Донецької областей та користується там попитом».

 

За словами Меленчука, відгуки покупців щодо якості борошна позитивні: «Наш продукт якісний, відповідає вимогам всіх державних стандартів, доступний за ціною, і в цілому має попит у населення».

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux