З 1 вересня розпочинає роботу безкоштовна «гаряча» лінія Держрибагентства.
Лінія створена для того, аби громадяни, що помітили порушення правил рибальства на водоймі, незаконний продаж риби в точках продажу, могли про них повідомити безпосередньо у Держрибагентство. Також охочі за номером «гарячої» лінії можуть отримати інформацію щодо роз’яснення правил любительського та спортивного рибальства.
«Ми вирішили кардинально змінити підходи до роботи. По-перше, зробити номер телефону безкоштовним для дзвінків громадян і простим для запам’ятовування. По-друге, впровадити програмне забезпечення, яке дозволить опрацьовувати отриману від громадян інформацію і передавати її до територіальних управлінь в регіони в режимі реального часу», ̶ повідомив голова Держрибагентства Ярема Ковалів.
Він також розповів, що перші два тижні «гаряча» лінія буде працювати в тестовому режимі. Протягом цього часу буде опрацьовано нову модель ефективного реагування на звернення громадян.
Довідково:
Номер гарячої лінії 0-800-50-52-50, дзвінки з українських мобільних операторів та стаціонарних телефонів – безкоштовні.
В режимі консультування громадян та фіксації звернень щодо імовірних порушень «гаряча лінія» працюватиме з понеділка по четвер з 9:00 до 18.00 і до 16.45 у п’ятницю. Разом з тим у режимі фіксації звернень громадян «гаряча» лінія працюватиме цілодобово 7 днів на тиждень.
Інформація про імовірні правопорушення направлятиметься з «гарячої» лінії відповідальним підрозділам в областях. А у випадках особливо значних порушень законодавства та правил рибальства або імовірної участі у незаконних діях місцевих посадовців – новоствореному Відділу оперативного реагування «рибоохоронний патруль», в компетенцію якого входить проведення рибоохоронних заходів на території всієї України.
За інформацією прес-служби Держрибагентства