“Підтримка молочної галузі може відбуватися не тільки шляхом податкових пільг, але опосередковано — через соціальні програми підтримки здорового та збалансованого харчування”- про це Дмитро Шульмейстер, директор Департаменту продовольства повідомив на Всеукраїнській конференції “Молочний бізнес — 2015”.
Центральними питаннями конференції стали маркетингові стратегії, налагодження взаємовигідної співпраці між виробниками, переробниками та торговими мережами, регуляторні нововведення.
Йдеться про непрямі засоби підтримки молочної галузі, зокрема сприяння проектам із кооперації індивідуальних виробників молока, підтримку проектів “Шкільне молоко” та “Раціональне харчування”, що має збільшити споживання молока українцями, особливо — дітьми. “Подібні програми також є засобом збільшення внутрішнього споживання” - підкреслив Дмитро Шульмейстер.
Мінагрополітики наразі здійснює дерегуляцію щодо товарно-транспортних накладних та адаптацію закону про молоко до європейських стандартів.
Прес-служба Мінагрополітики