портал в режимі тестування та наповнення
0-800-215-010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Денис Башлик: агроекспорт потребує збільшення кількості зерновозів та відкриття нових логістичних коридорів

Опубліковано 23 червня 2022 року, 16:13

Щойно завершилося друге засідання логістичної платформи у межах реалізації ініціативи «Шляхи солідарності». Засідання відбулося під керівництвом заступниці генерального директора Європейської комісії Майї Бакран. До участі доєдналися представники профільних підрозділів ЄК (ГД ЄК MOVE, AGRI, SANTE, TAXUD), держав-членів ЄС (Польщі, Румунії, Словаччини, Угорщини), Молдови, а також європейського бізнесу (представники залізничних компаній і портів, агробізнесу). Від України участь взяли представники Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві, АТ «Укрзалізниця», ДП «АМПУ», портів та агробізнесу.

У ході заходу відбулося обговорення проблематики вузьких місць на пунктах пропуску, тривалого часу перевантаження агротоварів на пунктах пропуску, забезпечення належної координації у частині оперативного вирішення проблем на кордоні, критична необхідність збільшення обсягів складів для зберігання української агропродукції, необхідності спрощення митного, ветеринарного та фітосанітарного контролю на кордоні з державами-членами ЄС.

«Європейський союз має розглянути питання створення державних програм підтримки виробників зерновозів. Таке стимулювання власних виробників може суттєво покращити ситуацію з агроекспортом, до того ж обсяги фінансування такої допомоги значно менші, у порівнянні з економічними наслідками, до яких може призвести обмежений український експорт. Щонайменше йдеться про збільшення цін на продовольство та соціальне незадоволення населення ЄС», − розповів заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Денис Башлик.

Він додав, що сьогодні майже половина зерна, що експортується з України, йде Дунаєм до Констанци. Тут виникає перша проблема − нестача інфраструктури та адміністративного потенціалу. Порти мають обмежену спроможність, оскільки немає достатньої кількості барж, причалів та терміналів. Це значний виклик, який, як і раніше, потребує координації та оптимізації наявних логістичних ланцюгів, встановлення нових маршрутів, які б гарантували, наскільки це можливо, мінімізацію затримок. Не менш важливим лишається питання нового врожаю та тимчасового зберігання українського експорту.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux